Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Tering he ik had beter politici kunnen worden i.p.v. software developer :lol:
:cool: Ook een softare developper.

Vergeet trouwens niet de mooiste auto die renault ooit heeft gemakt :

!! de Laguna !!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Iedereen mag bij ons komen mits je passie renault is en hij niet meer standaard is how about that. Of hij is standaard maar je wil binnen aanzienlijke tijd er voor zorgen dat hij niet meer standaard is volgen jullie me nog :smile:
Anonymous

10o for president ! :smile::smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dus elke Renault Tino?
Dus ECHT alles?
Leg uit! :lol:
4
5
11
19
18
Clio
Twingo
Laguna, etc etc??
Laatst gewijzigd door Chris op vr 18 mei 2001 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT

JA elke renault ik vindt het echt kicke om te zien hoe een r19 veranderd in een brul monster of noem maar op het gaat mij om de techniek. Dat ik toevallig een passie heb voor de 5 gtturbo kunnen de anderen niets aan doen.

Ik zei dus iedere renault die niet meer standaard is dan hebbie toch precies wat je hebben wil RENAULT TUNING CLUB :smile:

Bij de weg ploegah software developer wat waar en hoe??
Laatst gewijzigd door Tino op vr 18 mei 2001 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-05-18 10:58, 10o wrote:

Chris weet jij toevallig hoe ver Roy is met die videoband.??
Hij is bijna af als het goed is Tino, ik spreek hem waarschijnlijk zo bij De Mac Donalds nog wel even, en dan hoor je het wel!
Groeten.
Tino
Erelid - RvT

Oke dan vraag het nog effe voor mijn dan a.u.b. en geef mijn anders effe een belletje..

Maar wat vindt je nou van mijn voorstel over elke renault en niet standard etc. etc.???
Laatst gewijzigd door Tino op vr 18 mei 2001 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij is dat niet te doen, en wat krijg je dan : mensen worden lid van RTC omdat ze ergens anders niet terecht kunnen!
Dus een Renault 11 met een uitlaatopzetstukje en Halfordswieldoppen, en hij is van plan om over een half jaar zijn deur en motorkap te spuiten, die mensen mogen dan dus ook lid worden.

Let Op, dit is iets wat gister is besproken, dus puur een discussie onderwerp.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik ga nu weg Tino, als Roy er nog is dan vraag ik het gelijk even aan hem, ik bel je morgen wel even of ik reageer hier,geef je nog wel even een reactie?

Let wel nogmaals, zie dit allemaal puur als een discussie en niet bedoelend om mensen te kwetsen of pijn te doen, er moet gewoon even over gedebatteerd worden!
Tino
Erelid - RvT

Nee chris zo simpel wilde ik het nou niet doen ik heb het over getuned motorvermogen.

Niet zoals jij het zegt kom op ik wil ook niet elke wannabe er bij hebben die alleen maar weet hoe je een opzetstukje op een uitlaat schuift maar echte "die hards" zoals de rest van ons.

En ik weet dat dit een discussie punt is daarom zijn we er ook over aan het discusieren om tot een goed resultaat te komen toch?
Anonymous

On 2001-05-18 21:51, 10o wrote:

Bij de weg ploegah software developer wat waar en hoe??
Web developper (ASP, SQL) bij <a href="http://www.exact.nl">Exact</a> software.

en jij ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

He !

ben ik zomaar opeens [aCe]

Daar ga ik dan maar eens een biertje op drinken...
Tijn
Contacteer:

hmm... ik weet niet in hoeverre nieuwelingen (hoi trouwens) zich in dit verhaal mogen mengen, maar het blijft zover ik kan inschatten toch een gok welk volk je overhoud. Vroeger was ik lid van de twingo club holland en dat waren alleen maar mensen met exact dezelfde auto's. Puntje bij paaltje? suffe boel. (persoonlijke mening, no offense) waarom? iedereen had andere interesses. En wat dan nog als iemand niet de auto heeft die iedereen zo mooi vind , maar een 1 waar de motorkap volgend jaar van gespoten gaat worden, als hij maar geinteresseerd is in tuning, 5GTT's, renault sport activiteiten, whatever. Gespreksstof is toch belangrijker dan je bezittingen? en zij die er geen ruk verstand van hebben filteren er in de loop der tijd vanzelf uit... evolutieproces zeg maar....
there is no spoon.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke alle snelle renaults .maar net wat chris zegt niet als er eentje een 5 tl heb met een ledere pookzak of wieldoppen , dat hoeft voor mij niet (geld dus ook voor clio enz)
en niet te veel leden mooi klein clubpie .
dan kan je temminste nog wat doen op een leuke manier .ene misschien moeten we maar gewoon kijken hoe het loopt , een sticker met de sitenaam erop dan ben je "lid" en verder gewoon elkaar meeten .klaar
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op za 19 mei 2001 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Kijk maar nu zijn we volgens mij wel een stukje verder of niet?

Ik vind wel dat als je lid wil worden, dat je wel wat aan je auto moet hebben gedaan, en dat hebben jullie bijna allemaal wel. Dus als je mensen met een helemaal originele auto weigert dan kan dat vind ik. En niet omdat ik al wat heb veranderd maar mensen die ''tunen'' die hebben ook ideeen voor anderen misschien.

De mensen met een helemaal standaard auto zijn volgens mij ook niet zo geintresseerd in de meetings, en dat lost elkaar dus weer mooi op.

Als jullie vinden dat ik ongelijk heb moet je het laten weten!!!

Mzzl...:wink:
Tijn
Contacteer:

Nu heb ik een helemaal standaard R5GTT Blue Sport he? Ik kom dus niet in aanmerking want ik heb hem net en moet nog beginnen. (even los van mijn 5-punts gordels)
Ik heb wel een Twingo compleet getuned enzo... dus het ligt me wel... maar ik ga beginnen met RESTAUREREN (hebben vele van jullie ook moeten doen. maar dan blijft de auto dus ook nog even standaard... zij het "beter dan af fabriek" (waarschijnlijk)

Kunnen we dan spreken van een "per geval bekijken" situatie?
there is no spoon.
Anonymous

`Weten jullie zeker dat je als je het officieel doet een KvK nodig heb? Kun je het dan niet als een adviserend orgaan doen ofzo. Wel met officieel briefpapier enzo. Adviesburo's etc hebben ook vaak gaan KvK, maar kunen wel dingen doen waar je normaal KvK voor nodig heb, maar kunne dan af met briefpapier.

kweetookniehoor!
marco

hallo mede turbo freaks,ik zie dus dat jullie er nog niet uitzijn na die vergadering,het is en blijft een moeilijk standpunt van het nou wel en niet toelaten van bepaalde renault,ik ben het infeite eens met tino die zegt alleen alle renaults die getuned zijn of waar wat aan veranderd is .ik was het niet zo eens met de stelling om alleen maar r 5 gt turbo's toe te laten dit omdat we dan ook andere mensen tegen het hoofdt stoten die ook op dit forem komen ,arjan bijvoorbeeld,en ik vindt dat dat niet kan , hij was ook op de meeting en toonde ook veel interesse , en ik vondt dat die een strak bakkie had , vooral dat geluidje broeeeeeeeeeeem:lol::lol:.we moeten gewoon iedereen toelaten mits er wat veranderingen zijn gedaan ,geen standaard auto's want die zijn er genoeg ,eigenlijk zouden we nog een meeting moeten houden binnen een korte termijn ,dus zo dat iedereen zich vrij kan vragen of zo , en dan die meeting in het punt zetten van het wel en weer wat we nu gaan doen , ik denk dat we er dan beter uitkomen dan dat we hier wat discussie gaan voeren ,dan sta je face two face snap je lijkt mij beter ,en dat dan gewoon iedereen komt opdraven in het belang van de club ,want op die vergadering waren de meeste niet aan wezig,wat ook kan is dat we op die zondag van speed 2001 het er ff over hebben met zijn alle dat kan ook ,dat we ons ergens ff lekker neer planten onder het genot van een drankje /eten en het dan bespreken ,laat maar eens wat horen wat jullie hiervan vinden
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Misschien moet je dan gewoon iedere Renault liefhebber lid laten worden, die toevallig op de site is geweest en een fanaat is, dus aktief is, ik denk dat het clubje toch niet al te groot wordt, omdat niet elke Freak deze site weet te vinden, of nog geen PC heeft.
Gewoon laten zoals het nu is een sticker en de meetings afspreken hoe we het al eerder hebben gedaan?
Of toch meer diepgang?
marco

hoi chris, hmm meer diepgang ,ik vondt dat we het niet slecht hebben gedaan met die meeting en dat was gewoon spontaan ontstaan ,
dat er mensen zijn die graag een eigen club willen is niet zo gek,maar denk eens naar hebben we eigenlijk al geen club????????
we zijn allemaal actief hiero op het forem
we regelen allemaal samen de meetings,ik vindt dat we al een club hebben al is tie niet officieel??????voor mijn gevoel is het wel zo,zo een nieuwsbrief hiero op het forem vindt ik ook wel een leuk idee, dat heeft weer iets speciaals,maar als je alles eens op een rijtje zet zie je vanzelf eigenlijk dat we een club hebben zonder dat sommige het weten
1] we hebben onze eigen meetings
2] we hebben onze eigen site
3] krijgen onze eigen nieuwsbrief op internet
4] onze eigen stikker
nou als dat niet op een club lijkt wat dan wel nog , ik vindt dat zo hoe het nu gaat goed is en er niet teveel diepgang moet komen , gewoon lekker simpel houden dan blijft het ook leuk voor iedereen
groetjes marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marco, met die diepgang bedoel ik , het opzetten van een echte club.
De meeting was perfect.

En zoals als het nu gaat is het gewoon al hartstikke gaaf, ook ik zie het nu al als een soort club.

Goed idee om het onder het genot van een hapje en drankje het een en ander nog eens te bespreken, bijvoorbeeld op Speed inderdaad.
Laatst gewijzigd door Chris op za 19 mei 2001 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

inderdaad dat gaan we gewoon op Speed bespreken, meer mensen meer meningen en lekker weer( heeft er geen reet mee te maken maar is wel mooi :cool: ).

ik kan haast niet wachten tot SPEED, whieee !
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En het is inderdaad beter om elkaar in levende lijve te treffen, dat praat/discuseerd makkelijker dan in deze forums, dus tot volgede week, tot Speed!
marco

oke people see ya at speed, en weet zeker dat we er dan uitkomen ,enne chris over die echte club ,laten we het gewoon clean en simpel houden zonder dat kvk gedoe en zo net zoals je zegt the fealing van een club hebben we al lets keep it that way,groetjes marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wij (de groep van donderdagavond) waren het over dat clean en simpel houden al mee eens.
Niet te moeilijk doen!
Jan-Geert (Momentsleutel)

Als jullie een club beginenn waar bijna iedereen mag komen , blijft er bij meetings toch nog alleen maar kijkers naar 5jes de andere autos krijgen geen aandacht bijna in Nijmegen b.v. de 21 turbo kreeg helemala geen aandacht ! dus ja misschien moeten jullie met een 5 club beginnen en iemand anders met een club voor de andere renaultjes (ik meld me aan :smile: )
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

nee tijn ik denk niet dat je het zo moet opvatten ,je hebt een turbo das eigenlijk al genoeg .het is meer dat je geen standaard 5tl
of r19 r clio enz hebt oke is ie verlaagt dikke wielen enz dan ben je hem ook aan het tunnen luchtfiltertje uitlaat enz .maar als je halfordswieldoppen hebt en een uitlaatopzetstukje ja dan hoeft het voor mij niet
Plaats reactie