Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
snelheidsgek

allereerst super toffe site dit
maar mijn vraag is ik heb wel eens over een race onderstel gehoord voor renault 5 gt turbo fase 2.
maar ik heb ze nog nooit gezien dus zijn ze er wel en waar kan je het kopen enzo
ik hoop dat iemand dit weet
in lek geval bedankt en de mzzl
jetab
Contacteer:

Race onderstel, is dat niet gewoon andere schokbrekers? Bijvoorbeeld Koni veren/demper en zo...

Groetjes
Anonymous

Hoi,

ze verkopen bij imparts in Arnhem een set van spax deze bestaat uit 4 schokbrekers en voorveren.
Ze zijn in hoogte(voor) en demping (voor en achter) verstelbaar.
Het voordeel van de spax is dat je ze kan verstellen op de auto(gewoon met een schoevedraaier) Koni's moet je demonteren en helemaal indrukken en dan kan je ze verdraaien is nog al een pokkewerk zonder verenspanner.
mazzel

david
Mazzel
jetab
Contacteer:

David, wat kost zo'n geintje?

Jeroen
jetab
Contacteer:

David, ik heb ff op die site van hun gekeken en zag dat ze veel in oldtimers deden...

Is dit het bedrijf waar jij werkt?
Goof

op http://www.improve-tuning.nl/R5GTT/index.htm vind je ook wel wat denk ik
Anonymous

jip daar werk ik ieder weekend.
als student met dure hobbies moet je beetje bij verdienen. En engelse sportauto's restaureren is niet echt een nare bezigheid.
Ik zal eens gaan kijken wat er tot de mogelijkheden behoort met een speciale prijs voor een setje voor renault-tuning.commers.
meer mensen interesse?
werkt echt super zo'n setje laats nog onder een lotus elise gezet ging echt vierkant de bocht om.

david
Arjen

Leveren ze ook achterschokbrekers voor een Renault 19 16v ?. De mijne beginnen rare piepgeluiden te maken.

P.S.: Nee, ik ben niet op korting uit, maar uit allerlei tijdschriften weet ik dat het heel goed spul is.
Anonymous

hoi gef even je bouwjaar enzo dan ga ik even informeren voor je ik zal wel een lijstje maken met prijzen
Arjen

Hallo,

Het gaat om een Renault 19 16v phase 1 hatchback, bouwjaar 1990.

TIA

Arjen
Goof

Rot bijbaantje voor student...............
Plaats reactie