Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

We hebben vanavond een gesprekje gehad over onze mening van de club.
We waren met een klein groepje maar we hebben allemaal dezelfde mening.
Ten allereerst:dit een open gesprek geweest en hopen hiermee niemand te negeren,
want we willen er toch maar een club voor
puur 5GTTURBO's van maken.

dit lijkt ons het beste.Maar als we een
meeting houden is iedereen welkom.
Laten we de club onofficieel houden,
DUS geen K.V.K!

De groep van 6mei en de actievelingen
die er niet bij konden zijn.
Er zijn de volgende voorstellen:
-"iedereen" moet elkaar blijven kennen.
dus geen CRS met 500leden.
-Laten we het net zo houden als 6mei.
Dan blijft het gezellig.

Waarom niet groot?:
-Dan krijgen we problemen met het verzorgen
van bijv."barbeques"Tino's moeder ziet ons
al aan komen.
-onpersoonlijk(CRS)
het resultaat is dan net zoals CRS

STICKER:
-de sticker moet wel verdiend worden,dus
niet elke renaultgek kan zomaar een
sticker kopen.Hij moet speciaal blijven.

LET OP! Dit is maar een idee en dit lijkt ons echt het beste.

Groetjes,
Tjabel,Chris,Joost,Marcel,Mario,Jochem
en Roy.
Tjabel
Contacteer:

aantal voorstellen:
-vaste bezoekers.
-register(tje) maken.
-bij iedereen een keer een meeting houden,
zo kom je eens ergens,bijv. in Maastricht,
Enschede,Zwolle,Ouddorp enz,enz,.
-kartavondje houden.
-puzzelrit.
enz....
Anonymous

OK maar hoe zit het met de naam, ik wil nu snel die stickers laten maken, kan ik dat gewoon doen met
Renault Tuning Club of wordt het wat anders?

GT-Tuning Club/Renault5 Tuning Club ofzo.

We kunnen ook gewoon het adres aan houden, Renault-Tuning.nl.

Reageer ff want dan kan ik mensen aan het werk zetten.
Tjabel
Contacteer:

http://www.renault-tuning.com
en dan een sticker?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ik wil absoluut geen sticker met de tekst gt-tuning club. Waarom niet omdat ik niet geassocieerd wil worden met gt tuning uit engeland en waarom dan wel niet omdat ik alles zelf aan mijn auto gedaan heb en er nooit een tuner aan zal laten werken omdat ik van mening ben dat het veel goedkoper kan en veel beter dan dat die gasten het leveren
(sorry is een principe kwestie)

Morgen zal ik effe mijn mening geven over de vergadering van vanavnd heb hier en daar nog wel wat dingetjes aan te merken. Ik ga er nu even een paar uur over slapen want ik ben een beetje moe omdat ik net in mijn 1'tje een motorblok uit een renault express gebouwd heb (en er uit getild). Kijk grossie het lukt zelfs in je 1'tje :lol:

oke dan later.
Anonymous

ik weet wat je bedoeld 10o
ik heb net in 3 dagen 3 x m,n bak uitgebouwd van m,n gtt Pfffffff..............
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja gewoon een sticker metwwwrenaulttuning.com
en misschien eentje voor echt als "club"sticker bijv: renault sport (de orgineele logo's) met een bij voeging van iets dat je ziet dat het om ons clubpie gaat
verzin maar wat
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op do 17 mei 2001 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Ja mensen, ik denk er net zo over... voor gt turbo's only en een kleine meute (mensen van nijmegen'se meeting + nog een paar die niet konden)

Die sticker is ook een goed idee, ik wil er ook een... maar pas als mijn gt'tje af is (dan weet ik welke kleur het mooiste is!)

JeTab
mario

ja, ben het helemaal met de rest eens en sticker met renault-tuning.com wil ik wel tacinardie had hem al een plekje gegeven .
mzzl mario
Never drive faster than your angels can fly
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Sticker is goed, hey het is Mario toch gelukt met zijn plaatje!
mario

ja' had met de grote te doen van de afbeelding,dus nog kleiner gemaakt .
mzzl mario :smile:
Anonymous

Ok ik wacht nog fff tot 10o en bas iets over die stickers heeft gezegd, daarna bel ik ff op en laat de stickers maken, kunnen ze er voor SPEED nog op.

Hij maakt gewoon alles wat ik op het lijsje heb gezet en bij aflevering betalen jullie mij gewoon.

Hoop dat 10o en Bas snel reageren :smile:

Sorry dat ik er niet was maar ik denk dat het een wijze beslissing is geweest om voor een 5GT Turbo Cluppie te kiezen.( Zoals ik al gezegd heb).

En die stickers - http://www.Renault-Tuning.com ( maar hoe zit het met dat .nl domein?)
Tino
Erelid - RvT

Daar ben ik weer :smile:

Oke als we de club onofficieel houden is het dus ook niet mogelijk om onze club te presenteren op speed 2001 omdat je daar hoogst waarschijnlijk moet inschrijven als club en daar hebbie dus een KVK nummer voor nodig (denk ik :smile: ).

Ben het er wel mee eens dat we geen crs moeten worden met meer als 500 leden maar we kunnen bijvoorbeeld wel een limiet stellen en dat zou dan bijvoorbeeld max. 50 mensen kunnen zijn. Ik ben bang dat als we niet wat groter gaan dat we dan op een gegeven moment zijn uitgepraat met elkaar. Af en toe wat nieuwe bloed in de groep is goed want nieuw bloed betekent nieuwe gespreks onderwerpen en nieuwe problemen en dus nieuwe uitdagingen om over te discussieren.

Waar ik het dus ook niet mee eens ben is het feit dat we alleen een 5gtturbo club gaan worden nu worden we dus geen CRS maar wel een GT TURBO OWNERS CLUB (ring any bells!!!)

Ik vindt het een beetje matig richting onze vrienden die in het bezit zijn van clio's en 21's en 19's die dus ook een passie hebben voor renault en daar graag over willen mee praten. Ik vindt dat we moeten staan voor een club met de volgende eisen :

Je moet een renault bezitten (ongeacht welk type)
Je voert hem liever zelf op dan dat je een tuner er aan laat werken.

Twee simpele eisen maar wel dekend voor onze club.

Over de groote van meetings valt te praten want op een meeting zal nooit een 100% bezetting zijn. Waaruit concludeer ik dit om dat ik tot nu toe nog maar 18 mensen heb die naar de bbq komen. Zou het een keer voor komen dat we wel een 100% bezetting gaan krijgen voor een meeting dan zullen we deze meeting op een parkeerplaats moeten houden i.p.v. bij iemand thuis. Het percentage is te peilen op de website d.m.v. een submit form te bouwen waar mensen zich kunnen inschrijven.

(worden jullie al gek van me :lol: )

De stickers, die je moet verdienen is ook een leuk onderwerp aan welke criteria moet je voldoen voordat je een sticker verdient heb???

en als laatste over 6 mei het was volop gezellig maar ik ben van mening dat het altijd gezellig zal blijven omdat iedereen (weer ongeacht welk type renault) naar een meeting gaat om nieuwe dingen te leren, te horen, te vertellen, nieuwe mensen te leren kennen en dus opgewekt tussen onze passie door loopt.

De vergadering had waarschijnlijk uitgelopen als ik er bij was geweest.... :smile:

Nou dit is mijn mening....
Laatst gewijzigd door Tino op vr 18 mei 2001 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Daarom was het ook zo jammer dat jullie er niet waren , let wel er staat niets vast hoor!
Demening is alleen gepeild!
En het was vervelend dat er maar relatief weinig mensen waren.
Tino
Erelid - RvT

Ja ik baal er ook van dat ik er niet was maar moest gisteren dat blok uit die auto halen want er moet een andere in. Ja je moet wat voor je broer over hebben toch.

Chris weet jij toevallig hoe ver Roy is met die videoband.??
Anonymous

Ok, maar die stickers. ik denk dat het handig is om er gewoon Renault-Tuning.com op te zetten, en onder deze naam verder te werken.

De argumenten van 10o vind ik erg goed. het is eigenlijk niet te doen om mensen met andere renault's dan GT's niet toe te laten.

Een ledenlimiet is een goed idee. Gewoon de grens leggen bij MAX 100 personen.

Om zo de groei in te dammen.

Ook moet het verplicht zijn om bijvoorbeeld minstens bij 3 meetings te zijn.

Om zo alleen actieve leden te trekken.

O en een ledenregister moet wel worden aangemaakt. Om de ledengroei goed te kunnen volgen. ( programma heb ik vorige week al gemaakt :smile: )

Maar ik wil nu weten wat er op die stickers komt te staan. gewoon http://www.Renault-Tuning.com denk ik.
Tino
Erelid - RvT

Het is misschien wel erg raar dat ik het zeg maar ik vindt nog steeds :

Renault Tuning Club
~ respect is everything ~

Het tofste maar als we even een paar weken terug kijken was het bas die ons vroeg om met renault-tuning.com te gaan rijden waar we dus met z'n alle ja op zeiden.

Ik denk om toch bas de eer te geven die hij verdient door de site te maken waar wij ons bevinden en nog steeds elke dag van genieten. Dat het renault-tuning moet worden.

Tering he ik had beter politici kunnen worden i.p.v. software developer :lol:
Laatst gewijzigd door Tino op vr 18 mei 2001 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ja zit wat in, is ook goed ( vooral Club in de naam is erg leuk ), maar geef ff allemaal je mening. dan ronden we dat gedeelte af.
mario

renault-tuning.com /renault-tuning club.
vindt optie renault-tuning.com voorlopig beter gezien het internet gebeuren en een club, ja we hebben het over gehad en is er voorlopig nog niet .we hadden dat beter kunnen bespreken, als de opkomst door omstandigheden niet zo laag was .
wie weet in de toekomst als er beter over
gepraat is !! mzzl mario :smile:
mario

:-)
-----------------
Laatst gewijzigd door mario op vr 18 mei 2001 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

On 2001-05-18 11:27, 10o wrote:
Tering he ik had beter politici kunnen worden i.p.v. software developer :lol:
Daarvoor lul je nog net niet dom genoeg Tino :smile:
Hou het maar bij de software.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zo, ik kruip dus net uit mijn nest, kan ik meteen aan het lezen :smile:

In principe maakt het clubverband mij niet zo heel veel uit, maar ik wil wel 21's en 19's etc tegenkomen op meetings, want die auto's ken ik nog niet, terwijl ik al diverse 5jes heb kaal geplukt enzo.

Verandering van spijs doet eten, en zo gaat het denk ik ook met andere autotechniek dan de 5 gt.

Voor wat betreft de stickers, we zijn nog niet over de naam van de club uit denk ik, dus ik zou het heel tof vinden als de stickers gewoon http://www.reault-tuning.com worden met die ondertitel er onder. Ik verwijs later wel naar onze clubsite op deze site.

Tenminse, als iedereen het daar mee eens is.
Nieuwe website ontwikkelen kost ook enorm veel tijd, dus voorlopig zal RTC als basis dienen denk ik....

Gegroet!
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
Laatst gewijzigd door Bas op vr 18 mei 2001 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ok, het wordt http://www.Renault-Tuning.com

ga nu bellen,

jullie horen wel wanneer en hoe er betaald gaat worden.

Bedankt Bas voor je verlossende woorden.

Ben ik eindelijk van dat :smile:gezeik:smile: af.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid

Ja, ik dacht ik zal je even verlossen >-) hehe
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
mario

mooi zo eidelijk die sticker's (y)hihi
mzzl mario :smile: p.s. bas al beetje opgeknapt ?
Arjen

Hallo,

Ik geloof dat dit bericht ging over de eventueele oprichting van een club. Het lijkt nu toch meer op een vergadering van stickerverzamelaars. Koop een velletje Teletubie stickers bij de Bruna ofzo en leef je uit zou ik zeggen (lol).

FF weer normaal:
- wees slim, hou het simpel en gewoon een club voor alle sportieve(getunede) Renault's en iedereen die die auto's een warm hart toedraagt. (bedankt R4 club voor de zin).
- iedereen is bang dat het te allemaal te groot wordt. Maar er komen de laatste tijd niet echt veel nieuwe mensen meer op het forum. Ook zijn er altijd mensen die niet kunnen. Op deze manier wordt het allemaal niet al te groot.
- maak er geen officiele club van : kost geld en tijd. Kun je beter aan iets anders besteden dacht ik zo.
- regel alles via het net of per telefoon.

Later
Bas
Bestuurslid

Ja Mario,

Gaat weer redelijk gelukkig. Ik heb tussen de bedrijven (lees: veel slapen en eten) door al een Windows 2000 server opgezet voor mijn cursus die volgende week begint.... :smile:
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bas, fijn om te horen dat je nu bijna weer voor de volle 100% onder ons bent, maar let wel : doe nog even rustig aan he!! :wink:
Goof

En ook ik ben weer terug, na een midweek hotel. Helaas niet uit vrije wil..... :lol::lol:........(maar ziek ben je ok niet uit vrije wil).

Zoals ik nu begrijp is er gsiter geen officiële vergadering geweest.
Op zich jammer, alleen ook ik heb volgende week meer tijd, dus wat betreft ook niet rot.

Uit bovenstaande replies is al duidelijk dat er een onderscheid gemaakt zal moeten worden tussen een officiële club cq vereniging of een gezelligheidsclubje, en begrijp dat laatste woord niet verkeerd.

Wil je je als club presenteren op beurzen, meetings blahblahblah zal je in de meeste gevallen een officiële club moeten zijn.

Gaat het ons alleen om het clubverband met actieve leden kan je het officiële laten vallen, en kunnen we onze (of jullie, :lol:smile: kennis delen op meetings en via dit forum, telefoon, fax, postduif..........

Lijken mij allemaal zaken toch even goed te bespreken en te bestuderen.
Wat dat betreft hoor ik graag wanneer dit overlegje plaatsvind.

Over de stickers; we leven op dit moment in het .com-tijdperk.
Dus wat betreft kunnen die stickers ook die naam mee krijgen.
Buiten dat is deze site, en blijft waarschijnlijk, het punt waar op we ons verzamelen.
Op zich dus ook niet verkeerd om mee opgeplakt te rijden.
Mensen zullen niet snel de gouden gids opslaan om de Renault Tuning Club
op te zoeken.
Je kan je (ivm met het eventuele maximale leden) aan de andere kant ook afvragen of je dus wel aandacht wil trekken.
Ook zit ik te zeiken, want volgens mij, Tacki, had je al een besluit genomen, wat er op die sticker komt te staan.

Overigens blijf ik met de tijdkwestie zitten; voor mij gaat het de komende tijd regelmatig voorkomen dat ik door de week heen vanwege werk niet thuis kom, of in de directe nabijheid van een PC, waar ik dan die pagina's lange epistels van jullie :grin::lol: op m'n gemak kan lezen.
Anonymous

je zit inderdaad te zeiken, nee grapje :grin:. Maar inderdaad de keuze is al gemaakt voor http://www.Renault-Tuning.com met Respect is everything er onder.

Dit dekt de lading het best.
Anonymous

Als je maar bijv. 100 leden maximaal wil hebben dan moet je gewoon onofficieel blijven.

Maar waarom willen jullie dan alleen maar 5jes toelaten tot je club, en mogen andere snelle Renaultje WEL komen op de meetings???

Dat vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
Ik wil dus niet het 5e wiel zijn op een meeting waar ik 200 km voor moet rijden snappie???

Ik hoor het wel
Mzzl...:wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid

Kijk, daar was ik nou bang voor.

Ik wil ook gasten als Arjan tegenkomen op meetings, en niet zo eenkennig zijn dat ik alleen vijfjes bekijk... :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoe doen we het dan?

Alleen SNELLE Renaults lid laten worden?

Of mag ELKE Renault lid worden, dus echt alles?

Dit is nog niet echt bepaald.

Wel is er gezegd dat elke liefhebber van Renault lid mag/kan worden, zolangd die maar de juiste passie,: Renault heeft.

Dit moeten we wel nog even vaststellen denk ik.

Reacties?
Laatst gewijzigd door Chris op vr 18 mei 2001 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie