Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Ik zit misschien weer te dromen,(hoewel mijn laatste droom ging over een Megane Coupe Club en inmiddels bestaat ie :smile: )maar ik lees in de verschillende forums over het oprichten van een GT Turbo club, bestaat er een Laguna Club.Als we nou eens de koppen bij elkaar steken en een algemene Renault Club oprichten.
Misschien een leuk onderwerp voor op de meeting (als tie komt)

Laar maar even weten hoe jullie er over denken.

Jeroen
Renault Mégane Coupé Club
Goof

Er is reeds een club voor sportieve Renaults, Club Renault Sportive, voorheen Alpine Club voorheen GT Turbo club.

Wil ik niet mee zeggen dat elk initiatief om wat voor soort club dan ook nie goed is.

Over Club Renault Sportives zijn (schijnbaar) de meningen verdeeld. Ik bezit sinds ruim een half jaar een GTT en ben afgelopen zaterdag naar bijeenkomst/sleutelmeeting geweest van hun. Is mij in ieder geval prima bevallen.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Goof,

Weet jij wanneer er weer een grasveldmeeting is?

Jevroem, er is reeds een algemene renault club:
http://www.geocities.com/renaultclub99 Ik weet alleen nog niet wat ik er van moet vinden... Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar een gt turbo club(je) denk ik. Ik weet toch zeker dat ik de mijne niet weg doe :smile: :smile:

Gr

Bas
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door Bas op di 27 mar 2001 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Fijn om te horen dat het tof was bij die meeting. Het is natuurlijk altijd leuk om gelijkgestemden te ontmoeten. FF over die club; er is natuurlijk al Club Renault Sportives. Om nou opnieuw het wiel uit te vinden lijkt me ook niet echt nodig. Laten we eerst maar eens kijken hoeveel mensen naar de meeting komen. Het lijkt me gewoon leuk om een aantal gelijkgestemden te ontmoeten en een beetje ideeen en ervaringen uit te wisselen. Hoeft van mij niet in het groot. Spontaan bijelkaar komen is 1, om een club op te richten is meteen wel weer een hele stap. Hoe denken anderen erover ?
Anonymous

Hoi ,

een nieuwe club lijkt mij ook een beetje teveel van het goede het is leuk dat er een aantal actieve mensen op dit forum zijn maar als dat maar 15 man ofzo zijn is het niet echt een basis voor een club. Je kan er net een bestuur mee vullen. maar we moeten zeer zeker een meeting organiseren, heb ik weer een datum om naar uit te kijken voor wanneer mijn auto zeker een APK moet hebben zeg maar :smile:
Anonymous

Waar je ook aan kan denken is dat de clubs die nu dus bestaan eens bij elkaar komen om gezamelijk iets te organiseren.Wij staan met de Megane coupe club op speed en op vive la france.Mischien kunnen we te samen eens zo'n grasveld meeting organiseren.Blijft het feit dat iemand die bijv. een clio 1.8 RT heeft en die leuk in de spoilers, velgen gezet heeft nergens bij terecht kan (behalve dan van die algemen club,maar daar weet ik niet veel van.

groet,
Jeroen
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 27 mar 2001 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik ben het met Turbo Arie eens denk ik.
We kunnen beter af en toe een meeting/cruise houden, vrijheid blijheid :smile: daarbij, en een club... Dat vind ik inderdaad ook een hele stap. Laten we eerst even kijken wie er op een meeting af komen....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Arjen

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.......snik,snik (lol)
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Tja, wil hierover ook ff mijn ei kwijt. Een algemene club is prachtig maar de "massaal", ik bedoel, er zijn zoveel types dat is wel interesant maar iedereen heeft toch alleen maar interesse voor zijn eigen auto.

Ik geloof dat er ook alleen een club is voor renault alpines (weetjewel met die v6 blokken en zo...)

Ik denk dat een club, alleen voor renault 5 turbo's perfect is... DUS niet alleen renault 5 <font color=red>GT <font color=blue>Turbo maar ook voor de renault 5 turbo (van voor bj 1985)

Bij zo'n club heb je dus mensen die allemaal in het zelfde geintereseerd zijn! Zo'n clio of megane is wel leuk maar we hebben toch gekozen voor een <font color=red>Renault 5!<font color=red><font color=blue> Laten we dit op de meeting lekker verder bepraten!

We kunnen ons nu beter storten op WAAR en WANNEER we de meeting zullen houden!

JeTab
Arjen

Ik heb zelf natuurlijk geen R5 GT, en volgens mij zijn er wel mee leden van dit forum die geen 5 hebben. Zijn die toch welkom ? En inderdaad waar en wanneer ?
Ik heb begrepen dat Nijmegen niet echt problematisch was ?
jetab
Contacteer:

<font color=blue><font size=2>Nou arjen, ik denk dat de mensen die serieus willen deelnemen maar vrijdag avond om +/- 20:30u op de chat aanwezig moeten zijn... Deze mensen kunnen dan mee stemmen/discussieren over waar en wanneer
Arjen

Ik zal er proberen te zijn. Dit keer met straalverbinding !
Onderdelen kopen (of verkopen)? Mail
hem op: <a href="mailto:redfoxthabest@hotmail.com" target="_new">redfoxthabest@hotmail.com</a> !!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

turbofreakz, inderdaad zo'n club is koel maar volgens mijn is het een hell of a job om alles te organiseren. Denk dat ik het er wel mee eens ben dat we gewoon regelmatig een meeting/cruise moeten houden. Dan kennen we bij mij thuis wel eens een grasveld meeting houden. Denk dat ik toch wel plek heb voor 100 auto's of niet bas?

Maaruh over a.s. vrijdag in de chat ik wil graag bij deze meeting zijn maar a.s. vrijdag in de chat gaat helaas niet waarom niet omdat ik bij mijn vriendin niet online ken (gaat moeilijk met alleen een playstation) kennen we niet het voortaan donderdagsavond houden dan ben ik er ook bij. In het weekend wordt voor mij echt lastig omdat ik dan overal en nergens uithang behalve thuis.

:P

later
marco

On 2001-03-27 19:47, Bas wrote:
Goof,

Weet jij wanneer er weer een grasveldmeeting is?

Jevroem, er is reeds een algemene renault club:
http://www.geocities.com/renaultclub99 Ik weet alleen nog niet wat ik er van moet vinden...
Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar een gt turbo club(je) denk ik. Ik weet toch zeker dat ik de mijne niet weg doe :smile: :smile:

Gr

Bas
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door marco op di 27 mar 2001 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
marco

hm ik heb dit nu gelezen , enne ik denk hetzelfde als de rest hiero, ik denk niet dat we echt op ee nieuwe club liggen te wachten, gaat trouwens ook heel veel mee gepaard met zo een club , ik denk dat we het gewoon moeten houden op af en toe een afgesproken plaats te meeten en wat ervaringen uit te wisselen , enne of dat nou renault 5 gt turbo zijn of clio's of renault 21 maakt niet uit die auto's zijn ook interesant, niet zoals de renault 5 gt turbo ,,lol,, maar des al niet te min,en het lijkt me gewoon gaaf om te samen lekker wat te kletsen over vanalles en nog wat ,, enne over die chat avond tja van mijn mag die ook naar de donderdag hoor als dat iemand anders beter uitkomt , nou ik hoop dat we er snel over eens zijn over die meeting en dat het er maar snel van komt sta te poppelen om die auto'tjes van jullie te zien groetjes gt turbo freak
Arjen

FF over die chat; op donderdagavond zit ik normaal in Groningen op school. Kan dan niet echt chatten, zoals jullie wel zullen begrijpen. Dus: liever op een andere avond.
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Mensen, mensen.... die chat staat op vrijdag 20:30u en als er iemand niet kan, dan is dat jammer... iedereen op dezelfde avond op hetzelfde tijdstip kan toch niet!

Een club is misschien een groot woord... maar ik denk dat we toch meetings moeten houden voor de mensen die aangesloten zijn op de pagina! Om het interesant te laten klinken noemen we het een club! (renault 5 turbo club)
Goof

Bas,

Moest ook ff opzoeken maar de eerst komende grasveld meeting;

Grasveldmeeting - Rucphen, juni 2001
Informatie over de grasveldmeeting volgt...
turboman
Contacteer:

Hallo mensen, even wat info:

site van de Club Renault Sportives:
http://www.clubrenaultsportives.nl

Ik geloof eind oktober weer een racemeeting op Assen!!! Echt de moeite waard, rijvaardigheidstraining van 08:00 tot 18:00, kosten 325 gulden geloof ik.... info via de club!
Anonymous

Je moet eens kijken wat de mensen van de CRS vinden hier, nou is niet allemaal positief.

Verder zijn ze wel ok hoor, maar lid worden, nee.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

RTC heeft binnen 5mnd al iets van... 4 meetings gehad? :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ja, en GEZELLIGE meetings!
Roy
Moderator

Ja echt wel :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Tino
Erelid - RvT

Gezellig dat is het halve woord man al onze meetings waren fantastisch. Van nijmegen naar ouddorp van ouddorp naar het noorden van het noorden naar lelystad in 1 woord geweldig..
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Ja heel gezellige meetings!!
Roy
Moderator

Ja echt perfect meetings alleen die meeting in Zeeland was iets minder. Bij wie was dat toch?? :wink: Was die video goed 10o?
5 GT Turbo '88 GT5
Tino
Erelid - RvT

roy ga jij nog effe een biertje regelen bij de bowling. 'k zal je nog eens helpen :smile:

Die video was kort maar wel vet..
Roy
Moderator

Geintje 10o :smile: Bedank Antoinette ook maar.
5 GT Turbo '88 GT5
Pieter
Contacteer:

Maar Roy,

die Zeeuwse hamburgers smaakten wel heel goed...
Roy
Moderator

Ja dat wel ja :smile:. En ik kan het weten :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Tino
Erelid - RvT

Ik weet dat het een geintje was maar vondt het wel effe leuk om het aan te stippen die reactie van jouw geweldig zo van "WEET JE WAT DAT KOST EEN BLIK BIER?!?!?!" geweldig :smile:
Pieter
Contacteer:

Zeeuwse humor zeker......
Hans R.

En zie daar....een jaar later toch wel een club :smile:

Toch wel leuk om iets "ouds" te lezen :smile:
Jeroen
Contacteer:

Hey, hier ben ik nog een newbie, Jevroem - 11 posts :)

En toen was ik mijn inloggegevens kwijt en werd het opperhoofd en later gewoon jeroen.

Maar had ik toch een vooruitziende blik :D

Het is toch een club geworden voor alle Renaults....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

wat ziet de opbouw van deze topic er raar uit...

bas?
Plaats reactie