Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jnjansen_r5gtturbo

Dat was uit het Alpine magazine nummero26(met die Clio 3.0l V6 in Trophy uitvoering) op blz35 middelste stuk.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bedankt, ik ga gelijk even kijken.
Mazzel!
jnjansen_r5gtturbo

Er is inderdaad bijna geen verschil in prijs, maar volgens mij zijn dit niet allemaal/geen Rvs pijpen, anders moet je ff die gozer van Improve mailen.
jnjansen_r5gtturbo

Ik persoonlijk zou voor Devil kiezen, omdat hun heeeel veeel ervaring hebben met Renault's en een mooie eindemper hebben(met naam op de zijkant) en het geluid is wat forser.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Devil klink inderdaad vind ik het mooist en ze hebben inderdaad lange ervaring met de Renault sport modellen.
Anonymous

Die Peco van mij klonk niet slecht mooie fluit erin maar was doorgerot dus je moet wat anders en ik wist nog iemand met een Devil du we hebben geruild (Sorry Haas) dus ik hoor wel over een maand hoe die klinkt en dan is die bijna helemaal af op de muziek na maar dat komt ook wel goed !!!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik regel er nog wel ergens eentje , of ik gooi er een open side pijp op :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Van wie zal je die nou krijgen ! ehhh

Haas kijk op Marktplaats.nl daar staat een GTE te koop met een foto van Roy zijn 5 erbij!!
Menno

aha, is niet die GTE? Ik vond 'm wel erg mooi, alleen 't grilletje lijkt iets krom gereden. Gezichtsbedrog?

Wel onaardig van zo'n GTE verkopert
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij is dat gezichtbedrog Menno, die grille zat wel goed.
Die jongen van die GTE wil zeker reactie's krijgen, hoe bedoel je misleidende verkoop!
:lol:
Menno

nog een keer gekeken, en krom gereden is ook wel erg lomp gezegd van me. Lijkt net of die onderste opening een beetje raar loopt, maar moet eigenlijk wel aan de foto liggen.

verder ziet ie er goed uit, altijd leuk trouwens, snelwegfoto's. Enig idee waar 't is?
rev it like a rental
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

euh chris ik laat hem door nils maken meteen
met een grotere down pijp enz ,hij weet er al van en ik heb hem pas over 1 jaar nodig ( en zolang zal het wel duren . o ik wil hem wel ff lenen als voorbeeld , alvast bedankt
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je had het inderdaad al verteld, met een ander eindstuk was ik even vergeten, tuurlijk mag je hem lenen.
turbo5

ik zou zeker gaan voor een devil! Klinkt bruut!
Roy
Moderator

Ten eerste is die grille niet krom ligt aan de foto :smile:. Ten tweede vind ik het een naaistreek om andermans foto te gebruiken voor een advertentie :evil:. Ik heb die gozer ff een :-* mailtje gestuurd dat ik het niet eens was met die advertentie van hem. Hij heeft gelijk die advertentie eraf gehaald. En ik heb trouwens een magnex rvs pijp onder mijn 5. Kost 900-, ex btw. Maar klinkt lekker (buren vinden van niet maarja >-). mzzl
Pieter
Contacteer:

He Haas, wie is niels en wat voor mooie systemen maakt hij dan allemaal wel niet. Ik heb nu mijn middendemper ertussenuit gehaals omdat ie aan het rotten was en er een RVS pijpje overheen bevestigd.

Ik vind alleen dat dit niet de beste oplossing is die je maar kunt bedenken. Ik ben ook wel geinteresseerd in een bredere downpipe en middenstuk.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi het is die jongen die bij mij in de polo zat . hij is lasser en hij ken wel een pijpie maken , het gaat alleen als hij tijd heeft en meestal heeft ie dat niet . maar ik kan ff voor je vragen wat ie kan doen voor je en wat het moet kosten enz , moet je alleen ff een keer duidelijk zeggen wat je wilt groetjes jochem
sorry nu ik je bericht terug lees zie ik dat je al gezegd heb wat je wil , ik vraag het ff voor je
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op wo 16 mei 2001 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wanneer, zal mijn veerpootbrug(gen) voor achter nou eens klaar zijn?? Ook al weer een tijdje terug dat ik dat gevraagd heb. :lol:
Maakt niet uit hoor Nils, ik heb er nog steeds geen haast mee, jij ook niet, dus lekker belangrijk.

Grossie Nils zit hier op deze site onder de naam Boost.
Laatst gewijzigd door Chris op vr 18 mei 2001 8:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

is dat bart niet chris ?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb het al verbeterd, Limo is Bart inderdaad, Boost is Nils.
Had ze even omgedraaid.
Anonymous

he grossie
ik ben dus die lasser ik kan wel een pijpje voor je maken maar dat vert wel eenige tijd
en tijd is geld dus het zal niet goedkoop zijn!zo,n downpipe zal niet helemaal meevallen omdat ja snel met je stuurhuis in de weg zit en beter is om die van staal te hebben want met een rvs downpipe verlies je alleen maar vermogen tuurlijk kan dat ook wel gemaakt worden en dan geef ik de voorkeur
aan 60mm.maar nogmaals het is niet goedkoop!!
voor haas maak ik een sidepipe vanaf de downpipe. en oja chris die veerpootbrugen maak ik deze week wel.ook eventueel voor andere geintresseerde die komt neer op 80 piek met speed 2001 neem ik er wel een mee.
mazl
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee afzetter ik heb meer betaald ! naja het is al weer goed :grin:
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 18 mei 2001 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

hoeveel was dat dan?je had hem wel als een van de eerste!!serie nr 0000001>02. dus je mot niet zeiken!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hmm, goed blijven opletten dus, Nils geef de rest maar voorrang, ik heb geen haast met die bruggen voor achterin, maar als het goed is heb ik al een SMSje naar je verstuurd.
Ik geef wel een gil als ik ze nodig heb!
Roy
Moderator

En welk serie nummer is de mijne dan :lol:?
Anonymous

ik wil graag een nieuwe uitlaat kopen er zit nu een devil met een trompet onder maar ik heb gehoord dat je de meeste pks uit een sebring uitlaat haalt. maar nou is mijn vraag wat is er voor de gtt nou het beste ,remus ,sebring, devil?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lees even het eerste stuk van deze topic, daar wordt het een en ander verteld.
Laatst gewijzigd door Chris op za 19 mei 2001 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Even een klassieker naar boven halen :smile:

Heb net bij Improve-Tuning dat open Devil Systeem besteld, hopenlijk einde van de week binnen...

Zullen de buren blij mee zijn, ik in ieder geval wel :smile:

Weet dat Tjabel m ook heeft, schijnt nogal een lawaai te maken...leuk in het altijd pitoreske Papendrecht...:cool:
Maus

Vooral op Zondag:grin: Leuk dat je dat bestald hebt, want die Remus die je er nu onder hebt zitten hoor je totaal niet.
Robert dB.

Beterz Martijn!

Devil rulez :grin: Ben benieuwd naar je nieuwe sound. Gaan de dempers er ook uit? Zit er eigenlijk een kat onder? Of is dit overbodig bij een gtt?
Anonymous

Onder een GT zit normaal gesproken een middendemper, maar die was er al onderuit,

Wat met dit systeem over blijft is een Buis van de turbo tot en met de einddemper, alleen op het einde van de buis staat Devil...Zal best een soundje opleveren
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Je krijgt het geluid als of er geen einddemper op zit :smile: Denk dat je buurtjes het niet tof gaan vinden als jij om 5:15 naar je werk gaat rijden :smile:
Anonymous

Hahaha, uw persoonlijke wekker op de Zaterdagmorgen..:smile::smile: Elke Zaterdag om 5:15 zal Papendrecht opgeschrikt worden door het uitfladderen van een enthousiaste IKEA medewerker, u bent gewaarschuwd !

Ik denk dat ik hem de straat maar uit ga duwen, en ach als je niet te veel gas geeft dan komt dat helemaal goed.

Hadden ze maar niet naast mij moeten gaan wonen....
Maus

't Is eens wat anders dan altijd gewekt worden door de haan van de kinderboerderij.
Robert dB.

Nou als ie het geluid van Hans gtt (of was het Henk??) maar niet overtreft :smile:

iig de zwarte gtt die afgelopen vrijdag bij de FNB was
Plaats reactie