Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb het met Maxxy en een aantal andere al een keer besproken, maar maak bij deze even een nieuwe topic om het een en ander goed af te spreken, dus dat het net zo goed loopt als 6 mei.

Maxxy en ik spreken zondag 27 mei af bij AC Restaurant De Meern gelegen langs de A-12 bij Utrecht.
Misschien is het leuk om daar met zijn allen af te spreken.
Eerst met Renaults uit de regio Rotterdam-Den Haag afspreken bij Mac Donalds Bodegraven en daarna richting De Meern waar er nog meer aansluiten en dan in colonne naar Rosmalen. Zien jullie die zitten?
Zoja hoe laat spreken we dan af?
Misschien wat vroeg deze topic maar beter als te laat.

Geeft allen een reactie...

10o, AC is makkelijk te vinden hoor!! :lol:
Laatst gewijzigd door Chris op ma 14 mei 2001 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke ik zal er zijn .oja das waar ook ik rij mee ,hihihi:lol:
Anonymous

ik ben er zeker :smile:
Anonymous

Ok ga ik naar bodegraven. Hoe laat?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Laten we in iedergeval lekker vroeg afspreken, dat we goed vroeg in Rosmalen zijn en dus een paar "mooie" plaatsen op het parkeerterrein kunnen bemachtigen.
heeft iemand al een bepaalde tijd in zijn hoofd?
Hoe laat begint het hele gebeuren bijvoorbeeld?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ik ga het proberen te halen ik weet het nog niet zeker. Maar voor mij is het niet logisch om eerst naar bodegraven te komen en daar vandaan naar rosmalen. aangezien ik alleen de A15 en een stukkie A2 moet hebben.

Kennen we dan niet ergens langs de A15 afspreken ofzo??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kan ook 10o, dat is net als de vorrige keer voor ons/mij omrijden maar mij haalt dat echt niet uit als ik om moet rijden, even lekker blazen!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Er zal ALTIJD iemand een stukkie om moeten rijden als je ergens wilt afspreken, we moeten even kijken hoe we het regelen.

Waar,Wanneer,Hoe laat ETC..
Tino
Erelid - RvT

Omrijden voor jullie hoe rijden jullie dan??

Ik heb net met de routeplanner gekeken en dat is dus voor mijn A15 en A2 en dan ben ik er wat we ook kunnen afspreken is dat ik of jullie effe wachten voordat je het terrein op rijdt..
Chris
Erelid - Moderator - RvT

A-12 richting Utrecht, en dan de A-2 op richting Den Bosch.
Zo rijden wij altijd richting Rosmalen.
10o het maakt mij niet uit hoe we rijden als we maar een beetje een colonne hebben, anders spreek ik met Maxxy en die gasten af bij mij thuis of Mac Bodegraven en dat we daarna weer richting Tackinardie gaan ofzo.
Iedereen moet gewoon even reageren, we zien well hoe of wat!
Wel een beetje vroeg weggaan vind je niet anders hebben we weer Files op de weg en bij Rosmalen in de buurt, en bij de kassa.
Waar gaan ze die sprints eigenlijk houden dan?
Hebben ze nieuw asfalt aangelegd ofzo?
En... Burn Out wedstrijden, het wordt dus aktiever als de voorgaande jaren!
Lachen!!! :lol::lol:
Anonymous

Het begint om 10:00 en is open tot 19:00

van mijn part liggen we om 9:00 uur al bij ze op de stoep, ik was toch van plan om zaterdag niet weg te gaan.

Bepaal eerst maar een hoe laat je er wil zijn. In ieder geval voor 10:00 anders kan je in Oss gaan parkeren :grin::grin:

Jullie kunnen het makkelijks via bodegraven naar mij rijden. Voor tino is het misschien ook makkelijk om naar mijn huis te rijden( Als het dit x makkelijker te vinden is :lol: ),alvorens naar rosmalen te gaan.

ik kan ook naar bodegraven rijden hoor, maar dat lijkt me niet handig.
ik hoor ut wel :smile:
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 15 mei 2001 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT

Ja ik weet het nu inmiddels wel dat ik het niet kon vinden gimme a break kom op he..

Tack wanneer heb je pa tijd om effe naar mijn spullen te kijken..
Anonymous

Ja dat kan wanneer jij wil, die stickers gaat toch nog wel even duren ( als we over die club uit zijn)

Zeg maar wanneer je tijd hebt dan maken we een afspraak.

En ik zal niet meer zeuren over.., je weet wel. Shit happens :smile:

Bel anders ff, 0629102644
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 15 mei 2001 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

hehehe!! :lol:
Dat moet je de komende jaren nog wel ff aan horen 10o of ehh zal ik ~El Nino~ zeggen?
:lol::lol:

Heren het maakt mij niet uit, al moet ik eerst naar Groningen rijden!!
Noem maar een tijd Tacki en ikke zal er zijn, hopelijk gaat de rest nu achter me blijven rijden zodat we de juiste afslag hebben!! :lol:
Chaos op de weg onder die tunnel bij jou daar, iedereen haalde me in met 150 ofzo, enja de afslag was er ineens wel erg snel, ik moest iedereen eerst weer ff in gaan halen!!
En ineens zaten we op ring Dordrecht!
:lol:
Anonymous

Ok het is vanaf mijn huis naar rosmalen 60 km, als je er rekening mee houd dat je s'morgens al een half uur in de file staat moeten we vroeg weg,

Ik durf het haast niet te zeggen maar

tussen 8:30 /8:45 bij mij ( :grin: slaapkoppen :grin: )

Moet te doen zijn.( Zaterdag nie veel zuupen )
jnjansen_r5gtturbo

Het is voor mij ook beter om naar Tacki's huis te rijden ipv eerst naar bodegraven daarna naar Tacki.

Ff een vragie aan je Tack woon jij nu in de GVPstraat?(heb ik ff nodig voor mijn routeplanner, heheheh)
Anonymous

acaciahof 25
3355AA
Papendrecht

staatniet in de CDfoon gids,
mijn tante woont in de GVPstraat.
jnjansen_r5gtturbo

Oke, bedankt voor de info, het is toch wel goed dat ik daar heen kom op 27 mei??
Anonymous

Tuurlijk, lekker net zo als op 6 mei de hele buurt wakker maken, lachen :grin:

Zorg dat je op tijd bent :smile: Be there

Alleen nu is het nog vroeger, whiiiiiiiiie

tussen 8:30 en 8:45 bij mij.
jnjansen_r5gtturbo

"I'll be there" and you will hear me coming,hehehe.

Ga nu ff aan me auto klote, dus later,
jnjansen_r5gtturbo

He tack, bij jouw staat er onder je fototje/icon geeb "Die-hard" meer, volgens mij moet Bas ff wat andere titels erbij gaan verzinnen,:lol::lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dan komen wij daar ook weer heen!
Heren uit de regio Utrecht :-Marcel,Mario,Henk en degene die ik vergeet, komen jullie naar Bodegraven of rijden jullie gelijk over de A-2 naar Rosmalen?
Nogmaals met zijn allen is natuurlijk leuker dus afspreken in Papendrecht.
Goof sluit onderweg wel weer aan!! :lol:
was lachen vorrige keer ineens een ander turbootje die de hele tijd tussen ons in reed! :lol:
mario

hoi kris maakt mij niet uit ik hoor het wel van marcel en henk ,ik denk dat we meerijden vanaf bodegraven klein stukkie toch. maar zie je donderdag wel in de meern sluiten we het wel ff kort met elkaar.
see you :smile: mario
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ok, ik weet alleen nog niet helemaal zeker of ik er ben donderdag, ik ben altijd pas om 18:30 klaar met werken en heb eigenlijk al een andere afspraak die ik was vergeten, misschien kom ik later wel even langs!
mario

is goed zie ik het wel op het forum :smile:of vrijdag avond in bodegraven bij de mac ?
groetjes mario
Chris
Erelid - Moderator - RvT

We hebben het er nog wel even over.
Groeten.
marco

hallo mede turbo eigenaren , ik zal eens kijken of pat en ik tijd hebben om dan ook mee te gaan , mits dat jullie past tenminste:lol::lol:,voor ons dan een weg A2
mischien daat we jullie dan ergens tegenkomen of opwachten ik zal eerst ff met pat erover hebben of we kunnen ikke wel maar weet niet of pat kan ,,als we eruit zijn laat ik het jullie wel weten
groetjes marco en patrick
Anonymous

Hello
Ik kom wel naar bodegraven
Moeten we alleen nog een tijd afspreken?
Of was dat al gedaan
Ik hoor het wel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marcel 8:30 in Papendrech, zullen we dan 8:00 bij de Mac of bij mij thuis afspreken?
Roy
Moderator

On 2001-05-15 18:42, Chris wrote:
Marcel 8:30 in Papendrech, zullen we dan 8:00 bij de Mac of bij mij thuis afspreken?
Ja dat is een mooie tijd Chris. Ik ben om 8 uur bij jou. hmmm kan dan niet lekker doorzakken op zaterdag zeker? :lol:
Hagen
Contacteer:

Wie komt er uit de omgeving van Zwolle.
Ik woon in Harderwijk, en misschien kan ik mee oprijden naar Speed met lui vanuit de richting Zwolle.
Misschien kunnen we wat afspreken.
Volgens Chris komt Bas uit Zwolle.
Ik hoor het wel

mzzl
Hagen
Anonymous

Vraagje aan Roy Roy kan ik met jou meerijden naar speed zoals je weet is mijn 5je dan nog niet af :evil:
Anonymous

On 2001-05-15 21:26, Hagen wrote:
Wie komt er uit de omgeving van Zwolle.
Ik woon in Harderwijk, en misschien kan ik mee oprijden naar Speed met lui vanuit de richting Zwolle.
Misschien kunnen we wat afspreken.
Volgens Chris komt Bas uit Zwolle.
Ik hoor het wel

mzzl
Hagen
Hey Bas Hagen, ik zit achter de PC van Chris, jullie hadden net gebeld met elkaar en ik wou je 5je even zien , Chris zei dat die erg mooi is maar we kunnen helaas niet op je site komen.
Jammer.
Groeten Joost en Chris.
Anonymous

08:00 bij de mac is prima chris
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ok, ik zie je in iedergeval donderdag, is alles goed met je 5 nu?
Plaats reactie