Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Rijd ik vanmorgen om 09:00 uur met 10km per uur een straat in,hoor ik ineens een klap niet te geloven :sad::sad: en gewoon niet meer rijden he ! effe in achteruit gezet,weer in z,n 1e en hij ging weer vooruit ,,,,,10cm
en weer KRRRAAAAAAKKKK,ik denk wat is dit nou weer. Even m,n maat gebeld voor een sleepie ,bij hem thuis aangekomen hup gelijk werk kleren aan sleutel kar erbij en de zooi losgetrokken. Fuse losgehaald steekassen eruit gehaald steekassen nageken en niets aan de hand met de steekassen plaats de steekas weer terug draai aan het rechter wiel....gaat m,n motor blok helemaal op en neer, ik denk G.V.D
bak naar de klote :sad: en na enige inspectie ja hoor m,n complete diferentieel afgebroken nou lekker is dat.
weer effe aan het bellen gegaan,staat er bij henk van de 21 quadra nog een gtt tje voor de onderdelen. Dus vanaf vanavond 19:00 tot nu net 23:00 bezig geweest om die bak eruit te lepelen .(WAT EEN K.U.T werk is dat) Nou heb ik hem eruit
en morgen ochtend om 09:00 weer beginnen met m,n eigen gtt- bak uitbouwen, en die andere erinbouwen .
dus ik hoop dat ik morgen avond klaar ben wandt ik wil bodegraven niet missen met dit lekkere weer :smile:
mijn motto deze dag = wat er ook gebeurd
altijd blijven lagghuuuuu!!!! :lol::lol::lol:

zo dat ben ik ff kwijt
-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 11 mei 2001 0:10, 1 keer totaal gewijzigd.
mario

he marcel suc6 morgen met wisselen morgen ik bel je nog mzzl mario :smile:
mario

dump valve doet het goed see you :smile:
jnjansen_r5gtturbo

Dat is wel ff kut zeg, maar wat je zelf zegt "keep up the faith", "and keep on going"

Veel suc6 en hopelijk tot morgen bij de Mac, Jeof
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zoals je gelezen hebt is mijn probleem opgelost!
Jij succes!
Ik heb Remco net gesproken oude eigenaar NZ-GS-37 en de bak moet gewoon goed zijn dus nogmaals succes!
Mazzel!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

het zit niet echt mee als ik het zo hoor
ik zie je morgenavond wel ,ik moet ook volop
sleutelen aan mijn 5 alleen dan uit elkaar
veel succes
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Succes marcel je kan het he!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Succes Maxxy....

Wat een K.U.T werk

Mijn bak zat laatst ook 2x vast in de vijf, da's eng als je van de ene de andere snelweg op moet draaien....

Ik hoop dat ie zich nu goed gaat gedragen.... :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Nou m,n motto is dus niet echt waar :sad:
het zit echt tegen :sad:
Anonymous

Nou ff een update
Alles zit er weer op en onder.
wil ik m,n auto starten,ook geen probleem
wil hem in z,n versnelling zetten,vergeet het maar :sad: .
wat blijkt nou ik heb van een kennis een zo goed als nieuwe koppeling + drukgroep gekregen, zag er ook echt prima uit
maar wat hij er niet bij had gezegd was dat bij het demonteren de platen in de lekbak met olie gevallen waren hij had er ff een doekie over gehaald maar de olie was al in de platen gezogen , maar dat kreeg ik pas te horen toen alles er al inzat :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad: .
je snapt het dus wel platen blijven plakken en hij slipt door en er is bijna niet mee te schakelen :sad:
en wat de bak betrefdt die was dus ook niet stuk het was m,n rechter aandrijf as .
niet te geloven he bij controle was er niets op of aantemerken maar na grof geweldt inspectie,bleek hij toch echt intern afgebroken te zijn ,niet te geloven he
bak uitgebouwd van een andere gtt bak uitgebouwd uit mijn gtt bak weer ingebouwd van mijn gtt en morgen weer de bak loshalen
Grrrrrrrrr :sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Nou weet ik echt wel hoe ik m,n bak er uit moet halen en geloof me het is niet makkelijk ,helemaal niet met van die grote klauwen als die van mij :smile:
-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 13 mei 2001 0:21, 1 keer totaal gewijzigd.
jnjansen_r5gtturbo

Zo, da's niet echt fijn, maar een voordeel zit er wel aan je bent nou prof in het verwisselen van versnellingbakken van een 5gtt, als iemand dan wat aan zijn bak heeft komt tie ff bij jouw langs :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Mzzl, Jeof
Gast

Dat is echt kloten.....
Anonymous

Ach ja mannen
elke hobby kost bloed,zweet,en tranen
snik,snik,snik
zo ook die van een gtt als ie goed rijd is er niets aan de hand .
maar krijg je wat met de gtt dan zal je hem vervloeken :smile:
ik lig echt vanaf m,n ellebogen tot m,n nagelriemen open :sad: omdat je overal zo lekker bij kunt in de gtt
I LOVE IT :wink:
Anonymous

en inderdaad Jeof nou dat ik 3x een bak heb uitgebouwd en weer ingebouwd, weet ik inmiddels wel hoe je de bak er het beste uit kan lepelen.
en geloof de de beste mannier is ...........
gewoon je hele blok met de takel eruit te halen !!!
Ik heb het geprobeerd onderdoor bovenlangs op z,n kant en door het hele blok eruit te halen en geloof me het laatste is echt het beste !! en het gaat nog sneller ook

-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 13 mei 2001 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno

helemaal mee eens. ik heb eens een koppeling vervangen bij zo'n apparaat. Bakje netjes los gehaald, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ie nergens heen kan. Zelfs met de motor helemaal opzij kreeg ik 'm er niet uit. Toen maar koppeling vervangen terwijl de bak nog ergens in een hoekie van 't motorruim vervelend lag te wezen. Gelukkig zitten er wel overal allerlei uitsteeksels, zodat je aan 't einde van 't feestje geen armen meer over hebt. ff blokje d'r in z'n geheel uit joepen lijkt me duidelijk makkelijker.
rev it like a rental
Anonymous

Hehe
mijn motto vandaag
"niet sleutelen maar van de zon genieten"
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
En de formule one
-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 13 mei 2001 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno

Was van plan vandaag een stuk in m'n 4'tje te lassen. duh...........
Heb de schuur maar snel weer dichtgeflikkerd.
rev it like a rental
jnjansen_r5gtturbo

En gelijk hebben jullie, lekker van het weer genieten en van de formule 1. De beste combinatie :grin::grin::grin::grin:

mzzl, Jeof
Goof

En wat was het vervelend, hé, Formule 1.................

Puntjepuntjepuntje:lol:puntje!!!
Anonymous

Yahoooo hij rijd weer
Echt weer als een naaimachine
Pffff was wel een klus hoor
Vandaag weer m,n bak er uit ff nieuwe koppelings platen + drukgroep vervangen.
Nou heb ik m,n bak in 3 dagen 3X in & uit gebouwd.
Dus mochten er vragen zijn over hoe en wat, dan hoor ik het wel :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Proficiat Marcel!
Kan je weer even lekker scheuren!
mario

oke dan :smile: mooi zo !! was vorige week zo stil bij de mac op vrijdag avond , hoef ik niet alleen :smile: mzzl mario
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mario, ik hoorde dat jullie , Marcel en jij elkaar net hebben misgereden!
mario

tja dacht dat er niemand meer kwam ,volgende keer beter :smile: mario
Plaats reactie