Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

hallo mede turbo freaks , ik loop al een tijdje te denken om mijn verwarming om te bouwen , dat instrumenten paneel dan he zodat de radio naar boven komt en de verwarming naar beneden waar de radio heeft gezeten , heeft hier iemand ervaring mee , ik heb met patrick al zo eens liggen kijken , omdat pat nog bezig is met het strippen van die witte , en er moet geen probleem zijn om dat te doen op een ding na dan , er zitten twee staafjes of kabels wat het ook zijn die komen op de knopjes van je verwarming aan de achterzijde , en zoals wij hebben gezien halen die het niet als ik die verwarming naar beneden plaats , want dan zijn ze te kort,weet hier iemand hoe we dat kunnen oplossen ????????
graag jullie reacktie hierop
groetjes marco en patrick
Anonymous

ik weet dat er op vrijdag avondt iemand met een gtt staat in bodegraven die heeft hem omgezet.
ik meen dat hij zij dat het niet teveel werk was.
geloof dat je de bedienings kabeltjes moet loshalen en omdraaien nu lopen ze naar beneden en dan moeten ze omhoog lopen
hij had er ook een groot midden console inzitten.
ik denk dat ik het ook ga doen
van een automaat
Pieter
Contacteer:

Ik heb het gedaan bij mijn vorige auto, maar het is toch meer werk dan je denkt. Je zou denken, dat dit geen probleem moet zijn, maar om je radio te laten passen in dat stukje zul je toch wat stukjes van je dashboard moeten zagen. ook zul je een plaatje achter de bediening van je verwarming moeten plaatsen voordat die kan gaan passen.

Die kabeltjes zou geen probleem moeten zijn. Dat zou moeten passen. Als het goed is redden ze het net.

Wel een gepiel om ze goed vast te krijgen.

Trek voor deze klus gewoon een dag uit.

Ik zou het zelf nooit meer doen. Ten eerste omdat je in je originele dashboard zult moeten zagen, ten tweede omdat het een kutklus is, ten derde omdat het lastig is om het geheel natuurlijk en netjes af te werken en ten vierde omdat je er eigenlijk niets mee opschiet.
Anonymous

Ok grossie duidelijk dus
gewoon lekker laten zitten zo :smile:
Pieter
Contacteer:

zou ik wel doen, je moet je ffe afvragen wat nou precies het voordeel ervan is.

Ik had toen een afthanse radio-CD-speler, dus mijn CD-speler sloeg over in de middenconsole (hellingshoek). Nu zou ik voor geen goud die dingen nog omwisselen. Ik zou dan eerder een nieuwe radio kopen.
marco

oke thx voor de reackties,enne de reden waarom ik het wil doen grossie is gewoon omdat ik het echt tof en cool vindt uitzien
tis toch weer ff wat anders , ik kijk ff en overweeg ff met pat hoe we dit moeten aanpakken , jullie horen nog wel van mij
groetjes marco
cliodiesel

Ik heb er ook aanzitten denken en het ook geprobeerd. nu heb ik het nog steeds origineel. mijn advies is doe het niet het is klote werk!!!!!!!!!!!
patrick
Plaats reactie