Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
ed_pret

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ja ik heb ff ook iets dat ik gewoon kwijt wil.

TEN eerste : er zijn te weinig r5gtt op scheveningen boulevard. Ik zie alleen maar bmw en benz cabrio. Leuke auto's maar de ^%@$@ die erin rijden zijn sukkels zoals wat ik net meemaakte.

Dus ik rij rustig vanaf tweede binnehaven weg richting centrum. Situatie : 2 baans weg, 2 richting verkeer. Ik rij rechterbaan met 40/50 komt er 1 of andere mongool in een m3 cabrio aangassen via de linkerbaan, ik zat in zijn 3, terug in 2 plank gas..vroeeeeeeeeeeem..blijf hem lekker voor, vlak voor de bocht was mr.bmw noodgedwongen te stoppen om een crash met 2 andere auto's te voorkomen!! wehhehehehe. Daarna reed hij heerlijk rustig achter me aan!! ZO LEER DIE GASTEN DUS AF! TURBO RULEZZZZ

Hij legt een ton neer voor een auto. Ik leg een paar ruggen neer en ik geef die man nog steeds hartkloppingen en leer hem gelijk rustig te rijden!!!

Ik hoop deze zomer meer renaultjes te zien op de boulevard want de dames willen maar al te graag :smile: gne gne

Hey jongens IK HEB GENOTEN VANDAAG met me 'nieuwe' turbo!!!

Avé!!

ps cross al die idioten in dure lease cabrio aub eruit zodat dat lekkere blondje naast hun bij jou instapt!!! GH!!!!

gne gne
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

kijk dat zijn de momenten die je alleen met een turbo beleefd ! eeuuh las ik net niet dat je je turbotje sneller wou maken grotere
moter ofzo , je ziet het het is niet eens nodig je wint zo ook wel :grin:
Michel S.
Contacteer:

R5 rulleerd al heel lang. Turbodruk opfokken, wat met die intercooler spelen. ander luchtfiltertje en een subaruutje trekt het al niet meer. Ik vindt dat echt supergaaf. Een gast bij ons in de buurt had zich een fonkelnieuwe impreza GT turbo gekocht. en stoer aan het doen dat hij de snelste auto had van de hele omgeving. ik had toen samen met mijn broer een witte GT gekocht voor 2750. Ding had wat roestplekjes maar liep als een trein. Dus op een lekker zomeravond effe rond rijden. En wie rijdt voor ons. Jawel hoor, meneer de courreur met de snelste auto van de omgeving. Het heeft tot 180 geduurd voordat je kon zien dat die sneller was. Maar oh wee wanneer een bocht kwam, was die weer alles kwijt wat die had gewonnen. Ik was ook nog in het nadeel, want ik zat met 2 man erin en hij alleen. En ik had nog 4 banden met velgen achterin liggen. Maar ja hij heeft 55.000 betaalt en wij 2750 en nog komt die niet weg. heeft ook nooit meer beweert dat hij de snelste auto had in de omgeving, zeker niet toen ik hem echt racen heb laten zien met die blauwe GTT, hahaha. Maar subaru blijft een mooie auto

mzzl
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik wist ok al veeeeel langer dat de Renault 5 rulde, kwam jij er echt nu pas achter?
:lol:
Pieter
Contacteer:

Het heeft tot 180 geduurd voordat je kon zien dat die sneller was. Maar oh wee wanneer een bocht kwam, was die weer alles kwijt wat die had gewonnen.
Effe over die Subaru. Ik werk regelmatig voor Subaru Nederland en mag dan rijden en meerijden in de GTTurbo en nu de WRX en ik kan je zeggen: in het bochtenwerk haalt je 5 het echt no way. Dat je dichterbij kwam, komt alleen omdat deze meneer niet hard durfde te sturen in de bocht, maar hoe hard je die auto de bocht door kunt sturen is echt niet normaal. AWD is echt cool.

Maar het mooie van een r5 gtturbo is dat je inderdaad voor een paar ruggen zo'n monster op het rechte stuk (bijna) kan volgen.
marco

YEPPA R 5 GT TURBO RULES ECHT WEL, ik zelf vindt het ook altijd leuk om zo een jongens ff eruit te rijden , en dan vooral ook die golf en die gsi zakjes:lol: er bestaat voor mij voor nu en altijd geen fijnere lekkere en mooie auto dan de 5 gt turbo ,its just the feeling that counts
groetjes marco
Michel S.
Contacteer:

Ik denk dat als je mij in die subaru zou zetten dat ik die 5 ook niet weg kwam in de bochten. Die had een wegligging van heb ik jou. Wat die voor een banden erop had weet ik niet, maar ze zouden wel eens door patex gemaakt zijn geworden. Die plakte echt aan de grond. Moet wel erbij zeggen dat op dat stukje waar wij scheurden mijn favoriete stukje is en ik precies het limit weet van het 5je in die bochten. Die Subaru mag dan wel AWD hebben, maar hij zat gewoon op zijn limit. Ik denk dat ik sneller in de bochten was door de banden, deze gingen trouwens maar 3000-4000 km mee. Best wel weinig.
Pieter
Contacteer:

Heb je wel eens in een Subaru gereden? Want ik wist ook precies waar de grenzen van mijn 5 liggen en het verschil met de WRX is echt niet normaal.

En echt, ik heb eens een keer meegereden met iemand die rally's met die dingen heeft gereden en die dingen kunnen echt onbeschrijflijk hard de bocht door, dat kun je toch echt niet met een r5 vergelijken, dan kun je nog zulke goede banden hebben.

Misschien kon die gast wel gewoon niet rijden. Mensen hebben altijd de neiging om van het gas af te gaan in bochten en dan gaan de banden nogal piepen en de auto wordt minder handelbaar (lijkt of ie aan zijn max zit), maar zodra je hem plankt, dan ben je heer in meester met AWD.
ed_pret

hmm is het niet mogelijk om een r5gtt carrosserie te nemen en dan het onderstel van een 555 eronder te gooien en dan ergens 2 turbo blokken te verstoppen??

Zou leuk idee zijn voor onze club toch???

maar nogmaals r5 rulez :smile:

en dat gedoe met een ander motorblok is inderdaad niet echt nodig. Kijk ik ben nog student/werkend en verdien dan net genoeg om me biertjes te betalen plus ik vind dat als je zoiets doet je gelijk de gehele auto moet aanpassen. Ik ben nu gewoon tevreden :smile:

Avé!
Plaats reactie