ja ik heb ff ook iets dat ik gewoon kwijt wil.
TEN eerste : er zijn te weinig r5gtt op scheveningen boulevard. Ik zie alleen maar bmw en benz cabrio. Leuke auto's maar de ^%@$@ die erin rijden zijn sukkels zoals wat ik net meemaakte.
Dus ik rij rustig vanaf tweede binnehaven weg richting centrum. Situatie : 2 baans weg, 2 richting verkeer. Ik rij rechterbaan met 40/50 komt er 1 of andere mongool in een m3 cabrio aangassen via de linkerbaan, ik zat in zijn 3, terug in 2 plank gas..vroeeeeeeeeeeem..blijf hem lekker voor, vlak voor de bocht was mr.bmw noodgedwongen te stoppen om een crash met 2 andere auto's te voorkomen!! wehhehehehe. Daarna reed hij heerlijk rustig achter me aan!! ZO LEER DIE GASTEN DUS AF! TURBO RULEZZZZ
Hij legt een ton neer voor een auto. Ik leg een paar ruggen neer en ik geef die man nog steeds hartkloppingen en leer hem gelijk rustig te rijden!!!
Ik hoop deze zomer meer renaultjes te zien op de boulevard want de dames willen maar al te graag

Hey jongens IK HEB GENOTEN VANDAAG met me 'nieuwe' turbo!!!
Avé!!
ps cross al die idioten in dure lease cabrio aub eruit zodat dat lekkere blondje naast hun bij jou instapt!!! GH!!!!
gne gne