Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Ik zag laatst een post dat we misschien collectief onderdelen gingen bestellen bij gttuning. Ik wilde wel graag weten of dat nu doorging. Het tunings virus heeft me dus nu helemaal te pakken. Wil namelijk een paar dingen hebben:

(ED087b) gasflowed version £99 + VAT
(elleboogje van chroom voor op carb)

GTT Twin-skinned Turbo Heatshield (ED08:cool: £79 + VAT( een verbeterd hitteschild)

GTT Big Brake Conversion (B11:cool:
50mm grotere schijven op de GTT. dit is echt een must.

was ook nog aan het denken om misschien die Evo bumper te pakken met die vette intercooler, maar dat moet toch eigenlijk veel goedkoper te maken zijn, want 3000 piek ben je zowiezo kwijt. beetje veel denk ik

Maar als iemand wat weet, hoor ik het graag.

groetjes
Anonymous

Voor die big break conversion ben je wel 15" velgjes voor nodig..
Maar als et dan toch iets moet wezen doe me dan maar een spidervalve en een pro cockpit incar adjustable boost...
Lijkt me wreed kicke en kan ik mn vriendin er ook gewoon in laten rijden :smile:
Job-turbo
Contacteer:

Lijkt mij ook wel wat, ik heb ook nog heel wat nodig als ik met mijn mototblokje aan de slag ga :grin:
turbo5

SAls jullie gaan bestellen meld dit dan a.u.b. !! Ik wil namelijk ook wat bestellen! (binnenkort)
Gast

Weet iemand hoe het zit me de invoerrechten ?
Plaats reactie