Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hoi,

We hebben het er in de chat van vrijdagavond al over gehad:

Lijkt het jullie wat om een meeting te organiseren voor gt turbo liefhebbers (andere auto's ook welkom, daar niet van :wink: )??

Laat in een reply even weten
1. of het je wat lijkt
2. wat je zou willen doen (terrasje pakken, macD, etc)

Heb je zeker weten interesse, stuur dan een mailtje naar meeting@renault-tuning.com met:
1. je volledige naam
2. type van je auto
3. woonplaats
4. het email adres dat je het meest gebruikt.
De lijst publiceer ik op een aparte URL op de site.....

Groet,

Bas
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door Bas op vr 23 mar 2001 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
jetab
Contacteer:

Ja, is goed.... marco+pat+bas+jetab komen nu dus.... WIE NOG MEER!!! mensen kom erbij!!!
Arjen

Op mij kunnen jullie ook rekenen.

Later
Anonymous

Yep, BETER ik ben er ook
Bas
Bestuurslid

Hallo allemaal,

Ik heb een pagina <a href="http://www.renault-tuning.com/meeting.php" target="_blank" target="_new">http://www.renault-tuning.com/meeting.php</a> gemaakt. Staat nu nog niets op, maar ik wil deze pagina gebruiken als basis voor de meeting.

Groet,

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik ben er ook alleen dan wel met mn Renault 25 of mn 4 bestel hihi mazzel
Hagen
Contacteer:

Hoi, ik heb me net aangemeld op deze site, maar het lijkt mij ook wel wat. Ik heb net mijn 5 gtturbo/gte afgebouwd.
Alleen heb ik een probleem: mijn tank is lek.
Weet iemand misschien een oplossing of heeft nog iemand een tank liggen dan hoor ik dat graag
jetab
Contacteer:

Ja hagen, ik heb nog een tank... (en 1.000.000 andere GT Turbo onderdelen)
Laatst gewijzigd door jetab op do 23 okt 2014 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Hagen
Contacteer:

Wat moet die tank kosten?
Goof

Ik ben d'r bij!!!
Maar liever wel beetje centraal, Stadskanaal is zo'n takke-end rijden vanuit Den hAag.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Wat in stads kanaal!!! Kom op he dat is bekant aan de andere kant van de wereld voor mij. Vind het een super koel idee om er bij te zijn maar dit vindt ik toch iets te bizar.

Ken het inderdaad niet wat centraler zodat de mensen uit het zuiden van het land er ook bij kunnen zijn..
marco

hallo mede gt turbo eigenaren , afgelopen vrijdag hebben we het in de chat over die meeting gehad ,, ik heb toen gezegt net zoals tino zegt dat het wel wat centraal moest liggen voor de mensen uit het zuiden van het land, ik heb toen voorgesteld om een meeting te houden in eindhoven dat ligt lekker centraal voor iedereen , hoop dus ook dat het daar gaat gebeuren ,want ik zie het nut niet zitten , dat ik bijv 200 km moet rijden en een ander 40km, moet wel reeel blijven voor iedereen , dusse eindhoven lijkt me een leuke plek om te meeten
zeg maar eens wat jullie hiervan vinden
groetjes gt turbo freak
Arjen

Hoi

Ik heb niets tegen Eindhoven ofzo en ik wil daar ook best heenrijden, maar echt centraal ligt het ook weer niet. Dat is voor mensen uit het Noorden best wel een eind. Utrecht,Arnhem,Nijmegen liggen dan toch weer een stuk dichterbij. Maar zoals ik al zei, het maakt me niet echt veel uit.

Later
jetab
Contacteer:

Tja....

Nijmegen komt mij ook het beste uit! Nijmegen is ook wel gezellig om een kroeg in te duiken of zo...

Dat wordt vrijdag op de chat nog lekker discussieren!

JeTab
Anonymous

Nijmegen lijkt me een goed idee dan kan ik lopen... ik kom met drie gtt waarvan 1 op de trailer dan maar want ik moet nog een moter in elkaar schroeven.

Mzzl
Tino
Erelid - RvT

Nijmegen dat zou goed gaan denk ik is nog wel twee uur rijden voor mij maar oke. Waarom houden we dit niet in de buurt van Utrecht denk dat dat het centraalste is van allemaal.

Misschien heb ik hier een ideetje voor de toekomst. In goes zit een dynojet testbank. Misshien is het koel als we met zijn alle gaan dat we vette korting kunnen regelen bij hun en dan lekker allemaal onze auto's laten testen op de testbank en daarna goes in duiken. Oke het is voor meeste een tering eind maar ik denk dat dit het wel waard is.

Is toch vet als je allemaal een papiertje heb met je performance..

Later
Arjen

Hoi,

Goes is wel een pokkestuk rijden. En zo'n run op een testbank kost toch ook zeker 100 piek. En ik heb mijn 11 er al een keer op gehad. Maar het idee opzich is niet onaardig.
Tino
Erelid - RvT

Dat zei ik dus al dat het een tering eind voor sommige is. Maar het is maar een hersenspinsel van me. En inderdaad dat kost rond de 100 piek maar als je met 10 of 20 wagens aankomt lijkt het me niet meer als normaal dat ze een zekere korting geven.

Maar het is maar een idee :smile:
Anonymous

Wat dachten jullie ervan als er ook een zooitje Mégane coupé en cabrio's komen.
Kan wel regelen dat de Renault Mégane Coupé Club ook komt.:smile:
http://www.megane-coupe.nl
Roy
Moderator

Hai, mede renault rijders. Zo'n R5 meeting lijkt mij wel wat. Het liefst op een zondag en een beetje centraal zoals utrecht ofzo. Jullie kunnen trouwens mijn auto bekijken op gtturbo.org. Nou mzzl en tot snel (op weg)
jetab
Contacteer:

<font color=red>Dag Roy,

1.4 bar op je turbo'tje? Hoe flik je dat? Gewoon turbo opgeschroefd en beveiliging aangepast, freeflow interkooler? Of wat?

En uhhh... gok je dat 1.4bar of heb je echt een nauwkeurige druk meter?

JeTab
Bas
Bestuurslid

Jongens, hou allemaal even de <a href="http://www.renault-tuning.com/meeting.php" target="_blank" target="_new">http://www.renault-tuning.com/meeting.php</a> in de gaten van het weekend. Ik werk hem asap bij!!!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Plaats reactie