Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Pieter
Contacteer:

Ik ben net bij 10o geweest in Ouddorp. dave stek man. We hebben het effe over de meeting gehad en mij lijkt het beste en 10o volgens mij ook :wink: dat we de meeting iets vervroegen naar voor de vakantietijd. Want 22 Juli zullen er veel mensen op vakantie zijn.

Het nieuwe voorstel is: ZO 01-07-2001 Dat is net voor de zomerperiode dus een mooie manier om met een bbq de nieuwe zomer in te wijden.

wat vinden jullie van deze datum?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

ik vindt het best mijn moeder keek een beetje scheef bij zondag :smile: i.v.m. dit gereformeerde kutdorp hiero..

Maar ze wurgt me nu dus het zit wel goed :lol:
jnjansen_r5gtturbo

Voor zover ik weet levert dat geen problemen op, nu kijken of dat bij de andere ook zo is. :lol:

Mzzl, Jeof
Anonymous

Ikke ook komen!!!:wink:
mario

ehhhhhh ja denk het wel heb alleen een verjaardag op mijn kalender staan maar kijk ff hoe of wat kom zeker ff langs :smile: mario
Anonymous

Ook goed, maakt me eigenlijk geen reed uit, als het maar op Zondag is.
marco

alrighty than , cool lekker met zijn alle door dat dorpie rijden bij tino, wat zullen ze daar allemaal raar opkijken:LOL:als ze ons allemaal zien rijden ,en een lekkere barbeque is ook nooit weg natuurlijk , nou mensen we zien ons dan weer op 1-7 hoop weer dat het dan ook zo druk wordt als afgelopen zondag,maar denk niet dat dat een probleem zal zijn :LOL:LOL:LOL: see ya enne tino we horen het wel over die bijdrage
marco

:LOL: :LOL: huh waarom doen de smile's het niet in het bericht????
Pieter
Contacteer:

Wat zullen die zwarte kousen opkijken van al dat geweld.

Gisteren stonden ze al raar te kijken toen ik met een Sunny (niet van mijzelf uiteraard) Diesel aan kwam rijden.:lol:

Je moet effe kleine letters gebruiken Marco, dan doet ie het wel.
marco

oke proberen:lol:
Anonymous

Geweldig !

De 22 ben ik inerdaad op vakantie, de 1e echter kan ik wel degelijk ! Heb er nu al zin in :smile: :smile:
Hagen
Contacteer:

ik kom ook!
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

O.K.
Job-turbo
Contacteer:

Lijkt me heel leuk maar ik weet niet of het wel lukt ik bedoel het is wel een Piep end rijden voor mij en maandag weer aan het werk.
Ik mag toch wel komen?? :sad:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Waarom zou jij niet mogen komen?

samen oprijden? :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

Ok ik kom ook. :smile:
Gast

Hey Job turbo anders gaan we toch met 1 auto ?
Job-turbo
Contacteer:

He marius dat lijkt me wel wat!!
Job-turbo
Contacteer:

Als die van mij dan klaar is kunnen we ook wel in mijne maar als we in die van jouw gaan kan ik lekker gaan filmen enzo!! maakt mij niet zoveel uit ben je de vorige keer ook geweest???
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Jep, mooie datum. Zal ook komen...
Neem dan foto's mee van mijn restauratie opjectje....

JeTab
p.s. moeten we onze eigen vlees meenemen? Of wat?
Laatst gewijzigd door jetab op za 12 mei 2001 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Nee vorige keer niet. Mijn GTT wel een beetje gaar aan de buitenkant hoor dus daar zullen we de blits niet mee maken. Maar hij rijdt wel. We zien wel, kunnen we dan altijd wel beslissen.
Job-turbo
Contacteer:

We kunnen misschien ook wel es wat afspreken om eerst eens kennis te maken enzo en dan kunnen we ook even lekker lullen op het terras van de drie ofzo over onze GTTjes! Lijkt het je wat
Gast

Goed plan !!! Even kijken wanneer we dat het beste kunnen doen. Komend weekend heb ik het allemaal redelijk volgepland.
Ik kan ook naar Drachten komen natuurlijk.
Job-turbo
Contacteer:

Kan ook natuurlijk, Kom net uit assen van het circuit, een vage bekende van mijn vriendin die heeft vandaag garaced en er waren ook twee hele strakker 5jes super mooi
catrinus

Ha die marius. Wat voor kleur gt heb jij, want het kan best wel eens wezen dat ik je heb gezien in groningen. Ik werk in hoogkerk en kom alle dagen door groningen. Ik heb een rode gt turbo phase 1 :cool:. misschien heb je mij ook wel eens gezien.
Goof

Ben d'r (in principe) bij!!!!! :lol::lol:
Gast

Turboman,

ik heb een zwarte, gewoon met de welbekende grijze bumpers. De carosserie is best gaar. In de bumper zit zwart gaas en de gril zaten 2 hella's maar die heb ik ook vervangen door zwart gaas voor extra koeling. Ik wil zelf nog een mooiere gril maken van gaas, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Er rijdt nog een zwarte in groningen volgens mij, maar die heeft een ax spoiler.
Ik was trouwens vd weekend ook nog in sappermeer.
Tino
Erelid - RvT

Oke mensen effe een opsomming van degene die tot nu toe komen (sta je er nog niet bij knal dat effe neer dan zet ik je er bij)

Meeting 01-07-2001 :

1 : Grossie
2 : JnJansen_r5gtturbo
3 : ArjanR19
4 : Mario
5 : Tackinardie
6 : Marco
7 : Ploegah
8 : Marius
9 : Hagen
10 : Tjabel
11 : JobTurbo
12 : Bas
13 : Roy
14 : Jetab
15 : Goof
16 : Chris
17 : Patrick
18 : Joost

Ik zag ook dat jetab met een goed idee kwam om zelf je eigen vlees mee te nemen. Op zich vindt ik dat een heel goed idee omdat als ik het moet regelen dan wordt dat lastig en nu ken iedereen kiezen wat hij wil eten. Dus laat effe weten wat jullie hier van denken.

Drinken haal ik wel dat is absoluut geen punt maar graag wel effe aangeven wat er wordt gedronken. Ook het huren van een grote bbq komt goed want tja kennissen he :smile:

Over dat slapen bij mijn in de tuin moet nog gesproken worden want dat vondt mijn moeder nou net niet zo goed idee :smile:

Oke dan ik hoort/ziet het wel..
Laatst gewijzigd door Tino op wo 16 mei 2001 9:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ja leuk, 1-07-01,

Zo'n BBQ is supergaaf maar,

hartje zomer met achterin speklapjes, biefstukje, frikandellen en cotesletjes zo'n 150 km naar Zeeland rijden.

ik heb nog geen vrieskist in m'n 5 gebouwd maar na een uur op de achterbank van een auto ( 25 graden hartje zomer )loopt het vlees zelf naar de BBQ :smile:. Lijkt me een beetje ongezond.

Lijkt me handiger dat 1 of 2 mensen het vlees regelen en een prijs maken. Iedereen neemt knaken mee en rekent fff af,

makkelijker en gezonder.:smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

UHHHH, ikke wil ook komen hoor 10o!! :smile:
Tino
Erelid - RvT

Tack ben ik het mee eens. wie meldt zich aan die dat vlees gaat regelen???

Het is geen zeeland waar ik woon, wil niet geassocieerd worden met de zeeuwen. Woon nog steeds in zuid holland en ben er trots op..
Anonymous

O ja genade !! :smile:

Kun je vergeven? :smile:

ZUID-HOLLAND RULES !!
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 14 mei 2001 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT

Vooruit dan het is je vergeven maar ga nooit meer die fout in :smile:
Plaats reactie