Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hallo...

Ik heb een vraagje en die is:

Ik wil mijn mistlampen er uit halen en dan een dikke slang op mijn luchtfilter aansluiten voor Xtra koude lucht.

Maar waar kan ik van die kapjes kopen die de mistlapen vervangen? Anders is het geen gezicht.

Het gaat om mijn 19 16v ph2
Alvast bedankt...:wink:
Pieter
Contacteer:

Kapjes die lucht doorlaten? Van gaas ofzo. Misschien kan je die best zelf maken?
Gast

Denk zelf fixen.... moet lukken... Gewoon een trechter aan passen ofzo?
cliodiesel

je kan ook die lucht inlaten van een golf bestellen bij de autostyle en deze aanpassen. dit gaat volgens mij netter dan een trechter. ps wat doe je met jou lampen? ik zoek ze nog voor een clio. zal dit passen. of is het zo van "zo niet dan toch, wat niet rekt zal wel scheuren"

patrick
Anonymous

Nee dat past niet.
Die van een clio zijn ''vierkant'' en die van mij zijn rond afgewerkt.

Nog meer tips iemant ???

Mzzl...:wink:
Maus

Op de plek waar de mistlampen gezeten hebben gaas doen, ziet er (vind ik) goed uit. Ik heb het gezien bij een Williams en dat stond niet verkeerd.
Arjen

Standaard heeft een 19 toch al een luchthapper met slang richting luchtfilter ?
Phase 1 in ieder geval wel.
Anonymous

Die luchthapper koelt alleen mijn uitlaat spruitstuk dus niet mijn lucht toevoer.

Ik laat wel horen hoe het afloopt.
Mzzl...:wink:
Arjen

In mijn voorbumper zitten drie sleuven. 2 met buizen eraan om de remmen te koelen en 1 grotere met een buis naar het luchtfilterhuis ! (phase 1)
cliodiesel

dat van die golf moet je ook eerst pas maken met een rasp of decoupeerzaag. alles past meer met iets gedult. iedereen zij ook dat een stuurnaaf van een golf niet op een clio paste, nou echt wel!!! hjad ik die monteurs toch echt te pakken dat 2 weken later ook de velgen van een golf er onder passen. (wel de bielbakken moeten uit meppen!)

gewoon lef hebben en proberen en zeker gedult hebben.

patrick
Plaats reactie