weet iemand waar de rele zit van de benzinepomp?
Toch niet bij de rele van de knipperlichten?
Onder je dashboardkastje zit je zekeringenkastje (kan je openen met klepje).
Je zal de kap onder het dashboardkastje los moeten maken, twee schroeven.
Als het goed is zie je dan rechts NAAST je gewone zekeringen een relais, zit waarschijnlijk met 1 schroef vast.
Bij mij was dit relais kapot wat tot gevolg had dat benzinepomp wel ging lopen maar niet meer afsloeg, behalve als ik dat relais een hoek gaf.
Je zal de kap onder het dashboardkastje los moeten maken, twee schroeven.
Als het goed is zie je dan rechts NAAST je gewone zekeringen een relais, zit waarschijnlijk met 1 schroef vast.
Bij mij was dit relais kapot wat tot gevolg had dat benzinepomp wel ging lopen maar niet meer afsloeg, behalve als ik dat relais een hoek gaf.
dus naast de relai van de knipperlicht.
Het probleem bij mij is dat de benzinepomp niet draait,maar wel als ik gelijk stroom op de polen van de pomp zet,dus gelijk van de accu naar de pomp.
heeft iemand hier ervaring mee?
Het probleem bij mij is dat de benzinepomp niet draait,maar wel als ik gelijk stroom op de polen van de pomp zet,dus gelijk van de accu naar de pomp.
heeft iemand hier ervaring mee?
heb je een alarm of startonderbreker? Circuit naar brandstofpomp is dan vaak onderbroken en kan zijn dat er hier iets fout is gegaan.
Controleer ook effe met een spanningszoeker of het relais wel spanning afgeeft?
Controleer ook effe met een spanningszoeker of het relais wel spanning afgeeft?
heb ik ook gehad mijne starte wel kon ook gewoon rijden alleen soms zij hij doe het zelf en bleef relais plakken , soms onderweg ff op relais rammelen en gewoon starten hangt naast knipper relais wit en brandstof relais zwart naast de zekeringen .vervangen is beter !! greetings from mario
Oh, en om misverstanden te voorkomen.
Check eerst effe je zekering (STOP!, kijk maar in het klepje van je zekeringkast) want als die gesprongen is zal hij ook niet veel doen.
Laat ffe weten wanner je eruit bent
Check eerst effe je zekering (STOP!, kijk maar in het klepje van je zekeringkast) want als die gesprongen is zal hij ook niet veel doen.
Laat ffe weten wanner je eruit bent