Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hallo...

Ik heb weinig verstand van computers, en ik weet niet hoe ik z'n fotootje bij mijn naam moet krijgen.

Als één van jullie dat kan laat het me ff weten. Ik wil de foto ook wel mailen zodat ''jij'' hem er op kan zetten als dat mogelijk is.

Mzzl...:wink:
Pieter
Contacteer:

Je maakt een fototje of een tekeningetje. Dit bestandje sla je in een fotobewerkingsprogje (zoals adobe photoshop) op als .jpg in de maat 64 x 64 en je zorgt dat de bestandsgrootte onder de 20kb? blijft.

Vervolgens ga je in het forum naar: 'edit profile' en blader je naar het fotobestandje wat je net hebt opgeslagen. druk op OK en je bent klaar.
jnjansen_r5gtturbo

Je gaat naar "edit profile" daar staan je gegevens zoals jij ze hebt ingetypt en daar heb je ook een optie staan met "user icon" dat is bij jouw nu blanco, nu ga je, nadat je de browse knop hebt ingedrukt naar de plek waar jouw plaatje staat, let wel op je plaatje mag max 20kb groot zijn en 64X64 meten. lukt het nu niet dan kan het zijn dat je plaatje te groot is dan kan ik hem eventueel wel voor je aanpassen.

De mzzl, Jeof
Anonymous

Ik weet niet eens hoe ik zo'n foto kleiner moet maken. Kan ik de foto niet naar een van jullie toe sturen zodat jullie hem kleiner maken?

Mzzl...:wink:
Menno

stuur maar,
rev it like a rental
Anonymous

FF kijken of het is gelukt
ed_pret

zo ikku flink gek-u-. met paint en nu hopen dat die foto van mij lukt ??????

avé!
Anonymous

Naar welk adres moet ik hem sturen Menno?
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

.
Menno

klik maar op 't envelopje
rev it like a rental
Plaats reactie