Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ok, zat ik zo fff te surfen kwam ik op de Site van Zo goed al nieuw, Dat programma van SBS6.

Heb ik fff een briefje geschreven, misschien vinden ze het leuk om langs te komen, lijkt me lachen. :smile:
-------------------------------

Beste ZGAN,

Hierbij zou ik u graag iets meer willen vertellen over onze passie.

Wij zijn een groep van zo'n 20 jongeren die allemaal verslingert zijn aan de Renault 5 GT Turbo.

Het leuke van deze groep is dat sommige elkaar nog nooit hebben ontmoet. Via de site http://www.Renault-tuning.com die onderhouden wordt door een nederlandse webmaster hebben we elkaar leren kennen. Via deze site wisselen we informatie uit over onze grote passie. Er is heel veel kennis aanwezig omdat er vooral over een type "geblazen" Renault's wordt gechat. Op 6 Mei is onze heuse eerste meeting. Deze vindt plaats in Nijmegen op het parkeerterein van Philips Semiconductors. rond 12:00. We verwachten daar zo'n 30 Renault's.

Neem eens een kijkje op http://www.Renault-tuning.com en laat u verassen door het enthousiasme van de leden.

Mocht u vragen hebben ben ik altijd bereid om deze met alle plezier te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Martijn Tack
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hee goed man :smile:
Ben benieuwd. Laatst was er ook de Fuego club.
Goof

Over reclame gesproken....
Was er niet iemand die met stickers rond wou gaan rijden..........
Anonymous

Staan ze daar volgende week te filmen
En voor je het weet heb je een rol in goede tijden slechte tijden :lol:
Anonymous

ik heb via internet ook al een keer een E-Mail gestuurd naar zgan en toen kreeg ik een E-mail terug met dat ze er is naar zouden kijken maar zo had ik het nog niet gedaan dus wie weet hoop het wel jammer dat mijn 5 nog niet af is maar je weet hoe ze er bij staat dus dat zal nog wel FF duuren maar het begint wel te kribbelen nu met dat mooie weer dus het moet maar eens op gaan schieten!!
marco

zou natuurlijk wel tof zijn eens een reportage over de gt turbo, want nergens zie je er iets van ,dus wordt hoogste tijd dat dat gaat veranderen , en anders gaan we ze gewoon met zijn alle mailen , dan moeten ze wel komen :grin:
Anonymous

He mannen, Dit kreeg ik terug van Zo goed als nieuw.

Beste Martijn,

Bedankt voor je reactie.
Wij hebben voor dit seizoen alle autoclubs al een ruime tijd
gepland staan. Wellicht is het iets voor ons voor een eventueel
volgend seizoen, mits de autoclub
dan ook weer in het programma zit?
Veel succes met de club!

Met vriendelijke groet,

ID&DTV

Richard Nikolaas
redactie - Zo Goed Als Nieuw
Goof

mits de autoclub
dan ook weer in het programma zit

Tja, moet je daar nou weer op zeggen.
Op de één of andere manier heb ik het idee dat dat er volgend jaar NIET meer in zit......

Op zich wel netjes dat ze nog wat van zich hebben laten horen.
We merken het wel, het volgende TV-seizoen (kijk allleen bijna geen TV)
Laatst gewijzigd door Goof op di 8 mei 2001 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Netjes dat ze wat laten horen...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

mailen naar de heilige koe :grin::grin:
Plaats reactie