-
Ja ik vind "Renault-tuning club" ook wel het beste lopen en daarmee scharen we ons tussen andere met de zelfde afkorting(RTC). n.m. Rotterdam Terror Corps en Rotterdamse Taxi Centrale:lol::lol::lol::lol:
MZZL, Jeof
MZZL, Jeof
-
Kunnen we altijd nog ff bij beunen als Taxi met als motto: "Ook al is een mercedes nog zo snel een Renault 5GT Turbo achter haald hem wel".
:lol:

Heb het idee dat het -Renault Tuning Club -wordt. Nog ff het antwoord van Bas afwachten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 7 mei 2001 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
ff tussen haakjes:
(wel gaaf dat de site zo levend is, dat zoiets gewoon binnen een paar uurtjes geregeld kan zijn. Goed bezig)
hmm, zie nu dat berichtje niet echt relevant meer is, nu Tackinardie 't stukje dat ie 't voor 10 uur vanavond geregeld wilde hebben, verwijderd heeft uit z'n berichtje
-----------------
R21 Turbo & R4 Alpine Turbo owner
(wel gaaf dat de site zo levend is, dat zoiets gewoon binnen een paar uurtjes geregeld kan zijn. Goed bezig)
hmm, zie nu dat berichtje niet echt relevant meer is, nu Tackinardie 't stukje dat ie 't voor 10 uur vanavond geregeld wilde hebben, verwijderd heeft uit z'n berichtje
-----------------
R21 Turbo & R4 Alpine Turbo owner
Laatst gewijzigd door Menno op ma 7 mei 2001 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Daar ben ik eigenlijk wel voor, RTC.
Zullen we dan renault-tuning.nl registreren?
Zullen we dan renault-tuning.nl registreren?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hey Rasit
Lekker aan het spitten jongen?
Lekker aan het spitten jongen?

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is toch best een keer grappig die oude dingen naar voren halen en nog steeds dezelfde namen terug zien.
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik ben in voor oude vertrouwde Renault Tuning Club
anders moet ik mn raamband vervangen
anders moet ik mn raamband vervangen

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
denk niet dat het hier gaat om de naam van de club te veranderen of je goedkeuring te geven. Als je kijkt naar de data van de eerste posts zie je dat het gaat om het verzinnen van een clubnaam toen de RTC werd opgericht. Iemand vond het gewoon leuk om eens te kijken wie de naam Renault Tuning Club had verzonnen. 
toet doet mijn toeter
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
gerjo je verpest alles. het was net zo grappig zogerjo schreef:denk niet dat het hier gaat om de naam van de club te veranderen of je goedkeuring te geven. Als je kijkt naar de data van de eerste posts zie je dat het gaat om het verzinnen van een clubnaam toen de RTC werd opgericht. Iemand vond het gewoon leuk om eens te kijken wie de naam Renault Tuning Club had verzonnen.
lekker laten gaan en slap ouwehoeren.
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
ja idd ineens denkt iedereen dat er een clubnaam wijziging komt hahahaha 

-
- Über-Spammer
Gewoon Renault Tuning Club
densoods met die - ertussen
Renault-Tuning Club
haags:
Réno-Tjoening Klup
whahah
densoods met die - ertussen

Renault-Tuning Club
haags:
Réno-Tjoening Klup
whahah

-
Hier ben ik ook gewoon voor, renault-tuning club, of het streepje weggelaten.Christian schreef:Renault tuning club ben ik voor en zo als anderen het al zeggen je spreekt het makelijker uit
some people are alive only because it's illegal to kill them
Renault Tuning-Club,dus kortweg RTC vind ik nog altijd leuk dus houden die naam he,ik ga nie weer al die stickers verwijderen
(of jullie(bestuur) moesten dat voor me doen)

-
- Moderator
ER KOMT GEEN ANDERE CLUB NAAM ALLEMAAL BETER LEZUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Bij de crs ook hoor. Zo erg zijn ze ook weer nietF 16Valve schreef:Bij de RTC heb je teminste nog het recht om volledig lid te worden met een 5 5deurs of wat dan ook
There will be plenty of time to rest when your dead
ik wou al helemaal gaan schelden: wat is dit voor topic!! maar toen zag ik dat dit al 2 jaar oud was

Immer wieder die verdammte Holländer
Je bent dan geen volledig lid..catrinus schreef:Bij de crs ook hoor. Zo erg zijn ze ook weer nietF 16Valve schreef:Bij de RTC heb je teminste nog het recht om volledig lid te worden met een 5 5deurs of wat dan ook
Renault 5 GT turbo Bleu Sport