Gidday,
Op het moment heb ik wat problemen met de carburateur van mijn GTT ph2 '88. Hij loopt niet meer stationair, maar met de choke erbij loopt hij prima. Ik heb de carburateur, na een koppakking revisie, ook gereviseerd met een pakkingsetje, maar nu heb ik wat problemen met de juiste afstelling!!
Weten jullie iets meer? b.v.d.
Hallo,
Ik kan mij van mijn R5 alpine turbo herinneren, dat deze niet meer stationair bleef lopen, wanneer het membraan van de ontstekingsvervroeging kapot was. Dit gebeurde bij mij helaas vaak. Dit is het ronde capsuletje op de ontsteking. Je kubt dit altijd ff checken.
Ik kan mij van mijn R5 alpine turbo herinneren, dat deze niet meer stationair bleef lopen, wanneer het membraan van de ontstekingsvervroeging kapot was. Dit gebeurde bij mij helaas vaak. Dit is het ronde capsuletje op de ontsteking. Je kubt dit altijd ff checken.
Dag willem,
ff nog over de email die ik je stuurde. Je kan dus proberen of het aan de kabel ligt door de auto te staren en gewoon een klein beetje gas te geven.
Als ie dan wel goed loopt, gewoon de kabel strakker zetten en kachelen!
Hiephoi!!
ff nog over de email die ik je stuurde. Je kan dus proberen of het aan de kabel ligt door de auto te staren en gewoon een klein beetje gas te geven.
Als ie dan wel goed loopt, gewoon de kabel strakker zetten en kachelen!
Hiephoi!!
Laatst gewijzigd door jetab op di 20 mar 2001 0:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dag willem,
Nog gelukt? Ik heb van iemand iets opgevangen dat die stationair problemen ook konden liggen aan het stel schroefje van de co2
of zo iets....
pakking lekt daar of zo???
hoor het wel
Nog gelukt? Ik heb van iemand iets opgevangen dat die stationair problemen ook konden liggen aan het stel schroefje van de co2
of zo iets....
pakking lekt daar of zo???
hoor het wel