Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi alles is al gezegd dus ik voeg helemaal niets toe , ik als vreemde eend in de bijt (je weet wel die polo ) shitzooi ik had hier
graag met mijn 5 bij geweest maar helaas dat zat er niet in . ik miste het wel op z'on dag. je weet weer wat je mist als je in een andere auto rijdt dan een 5 turbo (super sensatie)
marco

nou tjabel ik zal eens gaan kijken met pat wat we eraan kunnen doen om jullie dan allemaal een keertje in maastricht te mogen ontvangen ,en jullie een leuke dag te bezorgen bijv wat je al zij de mergelroute rijden , maar er zijn hier nog wel meer leuke dingen , we zullen ons eens erop storten en kijken wat we ervan kunnen maken
groetjes marc en pat see ya ,soon, :grin::grin::grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lijkt me leuk Marco!
Anonymous

Ik miste mijn 5 ook heel erg ik kreeg gelijk wel kriebels om er weer druk mee bezig te gaan dus als de volgende meeting nu na half juni word gehouden ben ik ook van de party met mijn 5 gtt het mag natuurlijk ook eerder maar dan ben ik niet met mijn 5 maar rij mee of met de Volvo
Roy
Moderator

Ja die meeting was echt geweldig. Echt mijn complimenten voor Bas. En Joost ik ken het gevoel. Stond erbij en keek ernaar :evil:. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Misschien met zn allen naar Duitsland???? of ga ik nu echt gekke dingen zeggen? :lol:.
Roy
Moderator

Oh ja ik heb de meeting gefilmd en vroeg mij af of er nog mensen die band willen hebben? Of een band van de maasvlakte ofzo? Anders moet je bij de volgende volgende meeting een band meenemen met je naam erop en wat erop gezet moet worden. Of hier ff laten weten dan neem ik een video band mee. mzzl
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lekker wrijven! HEHEHE! :evil: hehe!
marco

nou roy ik houdt me aanbevolen voor zo een band met beelden van de meeting en mischien daarachter wat fragmenten van de maasvlakte
dusse als je wil ken je me een bandje maken en dan zeg je maar wat je ervoor krijgt groetjes marco
jnjansen_r5gtturbo

On 2001-05-07 20:12, Roy Steenland wrote:
Oh ja ik heb de meeting gefilmd en vroeg mij af of er nog mensen die band willen hebben? Of een band van de maasvlakte ofzo? Anders moet je bij de volgende volgende meeting een band meenemen met je naam erop en wat erop gezet moet worden. Of hier ff laten weten dan neem ik een video band mee. mzzl
Ik heb al gehoord dat je al het een en ander van mij op video hebt staan(maasvlakte en meeting) en ik zou dat graag allemaal op video hebben(voor mijn kleinkinderen:lol:smile:, dus volstaat een 240 minuten band of is er een van het Kruidvat ook goed?

Mzzl, Jeof
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kruidvat is goed, daar maakt Roy onze copys ook altijd op, maakt geen moer uit!
Je bent berucht op tape Jeof! HEHEHE!
Als je ouders dat zien! :lol:
jnjansen_r5gtturbo

He chris, mijn ouders zijn ook renault/auto/motor/enz-gek en ze weten wat ik allemaal uitspook, dus dat vinden ze alleen maar tof.

mzzl, Jeof
Chris
Erelid - Moderator - RvT

OHHH, dan haalt het niet uit, wel gaaf dat je ouders auto gek zijn, mijn ouders kopen alleen om de 4 jaar een nieuwe en het inetererseert ze weinig, ze vinden mijn 5je wel mooi hoor, maar ze vinden me wel leip dat ik er altijd zo mee bezig ben,maarja!
jnjansen_r5gtturbo

Ik moet ook niet te veel overdrijven, mijn ouders rijden al jaren Renault, maar zijn bij lange na niet zo gek als mij. :lol:

Mzzl, Jeof
Plaats reactie