Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Ja! Jammer dat het voorbij is...

Wanneer is de volgende? Karten? Ik kan niet wachten... we moeten het er maar een keer op de chat over hebben.

Vanavond lekker dromen over GT turbo'tjes en ENGE MOTORRIJDERS!!! :lol:

JeTab
Pieter
Contacteer:

Meeting was inderdaad zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben gewoon sprakeloos, ik weet niet meer wat ik moet typen.
Anonymous

Ja het was echt tof.
Jammer dat er niet meer 19's waren,
ik had wel de mooiste 19 van allemaal haha.

p.s.

wat vonden jullie van mijn geluid?
Had nog een extra rondje voor jullie gereden.

Mzzl...:wink:
Pieter
Contacteer:

inderdaad een heel mooi geluid. Datr klonk heel diep en zuiver.
Anonymous

Ja ik heb er echt van genoten
Echt een tegekke dag
Jongens henk en ik en mario gaan even wat in elkaar zetten voor een volgende meeting in de buurt van utrecht met aan het einde van de dag karten en eten ik laat het wel weten in een forum
Enhuu Mario Post ook een wat in de forum :wink:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Maxxy,

Cool, hou ons op de hoogte.
Als het definitief wordt, laat het dan even weten, dan kan ik het posten in nl.meeting voor je, dan blijft het voor wat meetings betreft overzichtelijk denk ik.

Mzzl

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

zal ik doen bas
Anonymous

Het was inderdaad SUPPERRRR GAAF.

Volgende keer een paar motorrijder omrijden in het centrum, kunnen we nog lachen ( jezus wat een zeikert!) :smile:

Volgende meeting !
Arjen

Hoi allemaal,

Ik was er graag bijgeweest. Hopelijk is het allemaal tof geweest. Mijn 19 zat zaterdagavond weer inelkaar. Maar voorlopig wil hij nog niet starten. Menno en ik (vooral Menno) zijn tot 10 uur 's avonds bezig geweest. Hij heeft de kop weer helemaal okidoki gemaakt. Ik ga maandagavond wel weer verder kijken. Ik had vandaag helaas geen ander vervoer en kon dus niet komen. Hopelijk tot de volgende keer !
Bas
Bestuurslid

HEhe

Tja motorrijders vak apart...

Wij waren trouwens wel de "klootzakken" omdat 1 van ons per ongeluk de vluchtheuvel links nam.

Gelukkig zal de meneer die deze uitspraak deed zelf zonder zonden zijn, dan is het makkelijk om op anderen af te geven.

Ik vond het SUPER.

Bedankt allemaal voor jullie komst, gaaf!
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Bas het zou wel handig zijn als ik je kan bellen i.v.m de volgende meeting
mail anders je tel nr ff naar <a href="mailto:maxxy@wanadoo.nl[addsig" target="_new">maxxy@wanadoo.nl[addsig</a>]
Gast

Ik ben wel heel benieuwd naar die motorrijder, wat is er gebeurd ?
Anonymous

Je schijnt in Nijmegen niet spook te mogen rijden :grin::grin:
Gast

Ik krijg een donkerbruin vermoeden...
Anonymous

Yes, inderdaad et was een superstrakke meeting.
Heb weer wat leuke ideetjes opgedaan vandaag :grin:
Zeker voor herhaling vatbaar..

Eyy Bas, kijk jij nog ff naar mn foto's??
Wil er graag bij staan :lol:
Jan-Geert (Momentsleutel)

Ja het was toppie .. vond me wel wat zielig met mn renault 4 F6 maar gelukkig reden we niet zo hard :smile: Is voor herhaling vatbaar Waar blijven die fotos?
catrinus

Het was zeker voor herhaling vatbaar. ik heb wel genoten met zoveel gt turbo`s. We hebben die honda rijder bij de mac wel zijn ogen uit laten kijken. zoveel mooi spul had hij nog nooit gezien :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik hoef hier niets meer aan toe te voegen, Ik ben nu pas thuis, Joost,Roy,Tjabel,Nils,Jochem en ik hebben net in een restaurantje even wat gegeten en nagepraat over deze FANTASTISCHE dag.
Zeker voor herhaling vatbaar,leuk om jullie allemaal eens in het echt gezien te hebben!
Bas
Bestuurslid

Zoals gezegd vond ik het heel supergezellig en geslaagd. Ik heb net de eerste foto's online gegooid.

Ik vind het leuk om zoveel enthousiaste mensen te treffen!
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Super jongens en zeker voor herhaling vatbaar!!
We kennen elkaar nog maar net en er is nu
al een hechte band met elkaar!
Dat klink stom om te zeggen maar in de 3 jaar
dat ik lid ban van de CRS heb ik dat nooit
meegemaakt.
Oke een aantal jongens kende ik
al(Bas pijl en maat)en ons turbogroepje
die al 3jaar bestaat(Chris,Joost,Haas)
en Roy die er nu 1,5 jaar bijzit.

Maxxy goed plan van je trouwens!
Enne MARCO en PATRICK, het zou ook een
keer leuk zijn om bij jullie in de Maastricht
langs te komen(Mergelland route?)
En bijv.Enschede waar Arjan vandaan komt.
Of naar Breda(GROSSIE).
Ideeen zat!
Goof

Dat was leuk, gasten!! Moet zeker vaker

Ik vond het harstikke gaaf, al die GTTŽs bij elkaar, al vanaf de collone naar Tacki toe.:cool::cool::cool:

Ook wel prettig nu een gezich te hebben bij jullie namen.

En voor wat betreft die motorrijder, er gebeurde niks, klein foutje, laat Žm lekker ze poten thuis houden dan......:-*

Vet geluid, Arjen!
Menno

Ja, was erg gaaf, heb m'n ogen uitgekeken naar zoveel lekkere wagens. Zag er allemaal super uit. was 't na 't maccen nog tof? (moest er weer vandoor). Zeker voor herhaling vatbaar. Vond 't vooral erg gaaf dat de GT's er in alle gradaties waren.

ps. zeker mooi geluidje in die 19 ARJAN, maar waarom je nou zo langzaam reed vlakvoor Arnhem is me nog niet helemaal duidelijk, :grin: :grin: :grin:
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Een nadeel aan zo'n meeting : je hebt te weinig tijd om echt met iedereen even te praten! Iedereen is zo enthousiast, echt supergaaf!
Mooi geluid uit de negentien Arjen!
Anonymous

Menno...
Ik reed daar 150 km/u dat is hard zat in Nederland (vind ik).

Wat mij wel opviel was dat iedereen erg vriendelijk was. Ik was er net en ze stelden zich allemaal voor. Dat had ik echt niet verwacht, dat vind ik erg positief!!!

Een keer karten lijkt mij ook erg leuk, met al die Renault gekken op de baan ff lekker gummen en drukken.

Enne Patrick heb je nog een BEERTJE voor me??? haha

Mzzl...:wink: en tot meetings
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 6 mei 2001 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
jnjansen_r5gtturbo

Ik heb echt genoten, zeker voor herhaling vatbaar!! en Arjan toppie geluid!!

de mzzl, Jeof
Menno

Je was zo leuk bezig al die andere auto's weg te jagen dat ik dacht: die heeft wel zin in een potje sporten. Ik in ieder geval wel, maar dat was je waarschijnlijk al opgevallen.

Verder sluit ik me er volledig bij aan dat de sfeer helemaal top was. Lijkt me toch wel 't allerbelangrijkste, als we hier mee door gaan!!!!!!!!!(en dat gaan we)
rev it like a rental
mario

haha maxxy hier mijn berichtje op dit forum .vond het een leuke dag in nijmegen op de motor rijder na dan ! maarja kan gebeuren toch moet ie maar niet zo hard rijden :smile:vond de op stelling langs de waal een cool gezicht ,ja was fun today .en maxxy karten lijkt me wel lachen moeten we gewoon een keer afspreken . greetings mario,ingrid
Never drive faster than your angels can fly
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Karten in Utrecht moeten we zeker eens doen!
Morgenavond?? :lol: :lol: :lol:
jnjansen_r5gtturbo

Aljeblieft niet, het is wel leuk, maar heb gister al gekart en zit nu onder de blauwe plekken :-*:-*

mzzl, Jeof
mario

nee niet morgen avond moet dinsdag beetje fit naar de fitness zonder spier pijn ,maar spreken we wel af. mzzl mario
Never drive faster than your angels can fly
marco

hahaahha ja was een klein foutje he met die motor rijder , ach ja kan gebeuren he , maar voor de rest was het een oppie toppie dag , verheug me al op de volgende meeting ,en dat kolone rijden geeft echt een kicke gevoel je kijkt in je achteruit kijk spiegel en ziet al die gt tjes achter je aan komen , dat gevoel is gewoon niet te beschrijven zo cool
<behalve vor diegene achteraan natuurlijk want die heeft niks om naar achter te kijken die kijkt lekker naar voren :grin::grin::grin:
nou gasten tot een volgende keer hopelijk very soon see ya marco
Anonymous

Dus kunnen we weer een grote opkomst verwachten? op SPEED2001/en op vifa,la,france
Ik hoop het in ieder geval wel :smile:
Pieter
Contacteer:

Volgende meeting:

het idee is om te gaan karten. Vind ik zeker een goed idee. Jullie willen perse naar een indoor kartbaan? Kan, maar ik heb misschien nog wel een ander idee.

In Veldhoven zit een kartcircuit: de Lansard. Over die baan scheuren de echte karts: 100cc en 125cc tweetakt met 18.000 toeren (de voorgangers van de formulewagens). Ik help daar mijn neef wel eens mee, die heeft een 125cc kart en rijdt er ook wedstrijden mee.

Misschien is het wel een idee om ergens in de zomer (wanneer niet teveel mensen op vakantie zijn) daarheen te gaan. Daar verhuren ze de gewone viertakt 'indoor' karts voor 22,50 maar het leuke is, ze verhuren ook pro-karts. Dit zijn indoorkarts met twee van die grasmaaiermotortjes. Haal je snel de 90 mee en kun je dan eens buiten mee rijden (kost 50,-). Ik persoonlijk vind buiten op asfalt karten veel gaver en ik denk dat jullie dat ook zullen vinden.

Bovendien zit je vlak bij het vliegveld, dus kun je er een mooie meeting aan vast knopen. Op het circuit kun je een frietje eten, dus als er gegeten moet worden, kan dat ook. Laat maar effe weten wat jullie ervan vinden.
Laatst gewijzigd door Pieter op ma 7 mei 2001 9:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Meeting was zeker een succes, mooie wagens gezien, en mooi geluid gehoord (Arjan) :smile:
Zeker voor een herhaling vatbaar...
Dat met die motorrijder heb ik helaas moeten missen.

Greetz
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ik zit nog te kicken van het feit dat er op zo'n mooie zondag zoveel vette gtt's bij elkaar stonden toen ik terug reed naar huis bleef ik honderd uit praten tegen mijn vriendin. ik heb de dag ook nog effe vet afgesloten door met een Nieuwe golf gti te gaan sporten bij spijkenisse in de buurt. Hij zat te bumperen en ik zwaai naar meneer en ging er vandoor (zat in mijn 5de versnelling en is daar niet uitgeweest) meneer haakte af op de 210 want zijn wagen hield het niet meer bij. effe langs zij laten komen duimppie omhoog en genieten van het geweldige weer.

MENSEN BEDANKT VOOR HOE HET WAS GISTEREN...
Plaats reactie