Chat ?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jetab
Contacteer:

Tja, gebruikt er iemand wel ooit de chat functie? (die op de hoofdpagina links in het menutje staat) Of wordt de forum gebruikt als chat maar dan in een langzaam tempo??
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ha Jetab

Tja.... enige tijd geleden heb ik wel die chat functie gemaakt, maar dat schoot niet echt op. af en toe zit ik er wel ff in, maar er komen weinig mensen, dat klopt. Ik zal het wat vaker checken. Misschien moeten we maar een zondagavond chat in gaan stellen ofzo, van 21:00 tot 22:00

Wat vinden jullie daar van?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

lijkt me een goed plan maar hoeveel mensen zitten er actieg op de site dan?
Bas
Bestuurslid

Tja, geen idee, ik denk dat we daar even achter moeten komen gaandeweg. Anders moet ik met log analyzers aan de gang om te kijken wat de webserver er op een dag uitbraakt :smile:
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Arjen

Lijkt me wel handig om een vaste tijd af te spreken.
Bas
Bestuurslid

Precies, ik zat daarom in eerste instantie te denken aan 's zondags van 21:00-22:00

Is dat wat?
Arjen

Op zich wel, maar dat is wel een tijd dat je concurrentie hebt van andere forums; Renault 19.com en de r9+11 club. En ik zal eerlijk zijn meestal lig ik dan in bed TV te kijken. Maar ja, waar een wil is een ..... computer.
Bas
Bestuurslid

We moeten maar even kijken wat het handigst is. Het is voor mij ook even wennen dat het redelijk begint te lopen nu :smile: :smile:
jetab
Contacteer:

Tja, gezellig.

Doe het alleen niet op zondag 21:00u tot 22:00u ben ik nooit thuis, altijd aan het bier/gtturbo/bowlen (blowen? nee bowlen met zo'n bal en kegels ja)

Eerder vrijdag van 21:00-22:00 kan ik daarna nog mooi uit.

Hoor het wel!
ps. 's-avonds moet ik het wel met een 28k8-je doen (schaam schaam) werkt die chat dan wel een beetje? Overdag heb ik een weetikveel boel snelle verbinding (100-500kb/s, SCHOOL RULEZ)
jetab
Contacteer:

Slapen kan altijd nog, nog 1 ding:

Chatten via msn? of mirc? is dat niets?
marco

ja lijkt me wel gaaf zo een chat uurtje s'avonds,lekker wat kletsen over vanaales en nog wat nou ik hoor het wel als het doorgaat
groetjes gt turbo freak
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

jetab schreef:Tja, gebruikt er iemand wel ooit de chat functie? (die op de hoofdpagina links in het menutje staat) Of wordt de forum gebruikt als chat maar dan in een langzaam tempo??
Even de alleroudste posts oprakelen :) :)

Gebruikt iemand dat nog toevallig? Ik kijk er wel eens op maar er is niemand.
Marcel B.

Als ik thuis ben, zit ik er altijd dus je praat poep dat er niemand zit :)
Don't walk the grass... smoke it
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ow misschien komt het omdat hij bij mij gewoon weigert. Er staat "connected, please wait...". Ik kan dan eeuwig blijven wachten denk ik, maar ik zie geen channel of persoon verschijnen (ook mezelf niet).

Ow nu doetie het, en er zijn meerdere iemanden. Oke dan!
Peter @ Malta
Contacteer:

Ah, maar het is dus gewoon IRC. Ik zal eens kijken of ik automatisch met #renault-tuning.com kan verbinden op het moment dat ik Miranda IM (mijn ICQ/AIM/IRC programma) opstart.

- Peter
Marcel B.

denk alleen niet dat je irc.xs4all.nl daar kan gebruiken op malta :)
Don't walk the grass... smoke it
Erix
Contacteer:

Die chat is toch een JavaApplet IRC client waar je een stel parameters aan moet meegeven?! Is het geen plan om deze automatische te openen als je inlogd waarbij een standaard IRC server wordt gebruikt en je inlog naam als IRC nick in een frameless pop-up ofzo....

tis maar een ideetje ;)
Tom
Moderator
Car: MB

dat de onderkant van je venster chat is zeg maar. Met zo'n rand die je kunt slepen zo groot als je wilt. is wel relaxt. onder chat en boven latest posts
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Priyantha
Contacteer:

Ik ben der overdag/s'avonds vrijwel altijd te vinden als ik thuis ben :D
Maar het is toch wel errug rustig vaak :(
Plaats reactie