Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Namelijk

- gordelbevestiging niet goed achterin
- stadslicht (damn nu weer niet werken :sad: )
- bestuurdersstoel niet goed vast (?)
- remleidingen achter ontroesten en behandelen
- homokineethoes L wielzijde en R bakzijde
- hoesje onderkogel

De laatste 2 dingen worden door de ford dealer gedaan, <a href="http://www.sietsma.nl" target="_blank">Sietsma</a> in Zwolle.

Verder ff zwoegen dus nog.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bas, ruk die gordels achterin er dan gewoon helemaal uit, auto's ouder dan 1990 hoeven geen gordels achterin te hebben, dus kan je al 1 ding wegstrepen.
Bas
Bestuurslid

Hehee >-)

Nee, ik heb de gordelvangers van achteren wel, maar die zaten voorin.
Ik heb die van voorin uit de zwarte gehaald en die voorin zaten (die achterin hoorden) weer naar achteren gedaan, maar niet vastgemaakt nog :smile: TIjd gebrek haha
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Goof

Jammer,

ga je zeker nier redden voor a.s. zondag.
Bas
Bestuurslid

Echt wel, want ik heb vandaag vrij genomen daarvoor! (o dat is ziek >-) )hehe
Anonymous

Hee, ga dan eens gouw aan het werk, i.p.v. voor de pc te hangen, HUP ! :smile::smile::smile:
Bas
Bestuurslid

Hehe
eerst even eten nog he.
Bovendien is het toch niet zoveel werk.

GIsteren de linkerkant met commandant gedaan en in de was gezet.
Met die commandant moet je nog aardig uitkijken, zat bij uitstekende delen door de lak heen :sad:

Nu is die laklaag sowieso later aangebracht, en is het interieur daar niet voor uitgehaald. Fuck wat heb ik daar een hekel aan, van dat halve werk :sad::sad:
Anonymous

Je bestuurdersstoel??
Zit die van jou ook een beetje los dan?
Tering!! Zal ik dat maar even gaan fixen binnenkort want die van mij wiebeld ook ee beetje :grin:
Bas
Bestuurslid

Nou er mist een bout
DUs die haal ik even uit mijn andere 5 :smile:
marco

nou bas hoopt dat het lukt joh voor zondag want ik wil je wel zien aankomen met die gt van jouw he ,groetjes marc
Michel S.
Contacteer:

Ik vindt die APK pikken zo een eikels. Die keuren je auto dus voor de kleinste flauwekul af. Ook al zien ze dat je een monteur/liefhebber bent en echt geen prutswerk vericht. Ik heb dat dus meegemaakt met de auto van een vriend van mij. Wij doen altijd alles zelf aan de auto, en toen werdt zijn auto ook afgekeurd omdat hij 2 druppels vocht in de koplamp had en zijn banden waren niet hellemaal goed. Binnenkant was 6,5 mm profiel en buitenkant 7 mm. Nou zou je zeggen dat is terecht, niet dus. Een andere vriend van me heeft ook een GT Turbo, maar die is dus niet technisch. Dus ik doe al het werk voor hem, die gaat naar de apk garage en wordt gewoon goed gekeurd. Ik ga kijken naar die auto, want hij maakte een raar geluid. Is zijn wiellager voor helemaal aan gort. Spelling als de ziekte en echt levensgevaarlijk, en zoiets keuren ze goed.
Vindt die APK tegenwoordig helemaal nergens meer op slaan. Die van mij werdt toen ook afgekeurd op de handrem, ik ga een deur verder, handrem prima in orde en keuren die hem af op een defecte stofhoes???? Ik heb nog ruzie gehad met die garage omdat hij met mijn GT de garage naar binnenvloog. Ik hoorde hem starten en het gas erop. Ik hoorde de turbo fluiten en hij vliegt naar binnen. Binnen aangevlogen zet die hem gewoon uit. Ik flippen, wantdie vent had dus mijn turbo en koppeling kabel effe gemold. Heb hem naar lang piellen goedgekeurd gekregen, maar turbo en kabel nooit vergoed gekregen, dankjewel garage Caubo. Wat een kut-garage. Eerst laten ze je een uur wachten en mollen ze effe je auto. Leuk is dat. Maar in iedergeval, APK ZUIGT.

mzzl
Goof

Garages die domweg aan turbo's sleutelen zonder dat ze exact weten wat ze doen zijn moordenaars.
En die garage Caubo, ik had die GT door de pui naar binnen gereden, maar misschien moet je voor dat laatste beter een Volvo 240 nemen. :grin::grin:
Menno

ff Range Rovertje lenen? :lol:
Gast

Argh er zijn zoveel garages die echt niet weten wat ze doen. Advies, zoek een klein garagetje waar nog echt mensen werken met verstand van zaken. Ga niet naar de echt grote jongens (uitzonderingen daargelaten) want je wordt 9 van de 10 keer belazerd.
Bas
Bestuurslid

Mijn auto is goedgekeurd!!

Hiephoi!

Nu naar Bodegraven vandaag en zondag meeting!!
Menno

Gefeliciteerd Bas,
goed bezig
rev it like a rental
Goof

Top, Bas,

komen weer die bubbles..........

We zien het resultaat zondag wel!
Plaats reactie