Hallo er bestaan van die platen die onder je motor hangen tegen bescherming van de onderkant van je motorblok, wie weet waar die te koop zijn en wat ze moeten kosten??
Ja die zijn te koop,
OMP heeft ze bijvoorbeeld, te koop bij van Biesheuvel in nieuwendijk.
Prijs weet ik niet, neem Zondag de catalogus wel mee.
Mzzl
OMP heeft ze bijvoorbeeld, te koop bij van Biesheuvel in nieuwendijk.
Prijs weet ik niet, neem Zondag de catalogus wel mee.
Mzzl
Ben er zondag jammer genoeg niet
en heb je me geld al es binnen?? want straks komt het te laat of kun je die boeken altijd bijbestellen???

Improve tuning heeft van die platen. ZIjn 5 MM allu platen voor bescherming van Carter en tank. De prijs is fl. 272,50 voor beide.
En zover ik weet komen deze platen rechtstreeks van de racerij.
mzzl
En zover ik weet komen deze platen rechtstreeks van de racerij.
mzzl
tis een heeel oud topic, ik weet het, maar ik was pas bij renault om zo'n bodemplaat te bestellen, maar ze wisten me te vertellen dat die er niet onder mag bij de 19 16V, iemand enig idee waarom niet?? Zou het iets te maken hebben met de koeling ofzo?? Die plaat is standaard niet op de 19 geleverd, maar wel op de R11, dus die wilde ik eronder schroeven, maar zou het kwaad kunnen?
Gr Bart
Gr Bart
-
het zou best kunnen dat de olie van een 19-16v gekoeld wordt via het (aluminium?) carter.
er stroomt natuurlijk wel rijwijnd langs je carter die ook je olie weer koelt.bij vw hebben alle diesels ook van die beschermplaten onder de motor,maar meestal hebben deze motoren ook aparte oliekoelers.dus dan kan het misschien wel
er stroomt natuurlijk wel rijwijnd langs je carter die ook je olie weer koelt.bij vw hebben alle diesels ook van die beschermplaten onder de motor,maar meestal hebben deze motoren ook aparte oliekoelers.dus dan kan het misschien wel
Maak je toch een opening in die plaat voor wat frisse lucht? Ik heb zo'n ding trouwens ook nog liggen voor onder de 5, was zelf gefabriceerd. Zaten heel wat schrammen op dus als je echt voor 't stampwerk gaat is ie best handig. Moet 'm maar weer es eronder hangen