-
he hallo iedereen ik heb een probleempje ik wil mijn oliefilter van het huis van mijn blok afhebben alleen het wil niet echt iemand ideeen hoe dit vast zit en wat ik moet doen ik hoor het hopelijk wel mzzl
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ha Snelheidsgek,
Je kunt in de automaterialen zaak een speciaal gereedschap halen, een soort handle met een fietsketting er aan. Die ketting leg je om het filter en dan trek je hem strak en draai je hem los.
Ik weet de naam niet (ben geen monteur, denk alleen maar logisch na en ga dan aan de gang
), als je wilt zien hoe het er uit ziet, neem ik hem zondag wel even mee.
Je kunt in de automaterialen zaak een speciaal gereedschap halen, een soort handle met een fietsketting er aan. Die ketting leg je om het filter en dan trek je hem strak en draai je hem los.
Ik weet de naam niet (ben geen monteur, denk alleen maar logisch na en ga dan aan de gang

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
Kijk an
Maar hoe heet dat ding dan?
Maar hoe heet dat ding dan?
Als je hem toch vervangt, schroefendraaiier erin rammen en lostikken...
(jaja, niet echt netjes maar wel voor gemakkelijk)
(jaja, niet echt netjes maar wel voor gemakkelijk)
- Bas
- Bestuurslid
Hehe 
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" target="_blank">http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</a>

-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" target="_blank">http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</a>
Laatst gewijzigd door Bas op di 1 mei 2001 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
That's the way to do it!!!!!:lol:
Niet doorvertellen hoor: En dan bij de overburen het filter en de ouwe olie in de glyco gooiien. Zo handig dat ze hem altijd al savonds bij de weg zetten......
Ik ram hem er ook altijd af met een schroevendraaier. Je kunt er trouwens met een schroevendraaier ook veel beter bij dan met zo'n ketting of band.
Ik gaf laatst mijn auto een beurt in een garage en probeerde zo'n ketting om dat ding te krijgen, maar volgens mij lukt dat alleen als je je dynamo eerst verwijderd.
Heb toen maar de oude vertrouwde schroevendraaier gepakt
Ik gaf laatst mijn auto een beurt in een garage en probeerde zo'n ketting om dat ding te krijgen, maar volgens mij lukt dat alleen als je je dynamo eerst verwijderd.
Heb toen maar de oude vertrouwde schroevendraaier gepakt

-
ik begrijp de mogenlijkheden nu alleen het wil nog steeds niet messchein komt het omdat ik het blok uitelkaar heb en het blok meebeweegt met wat ik doe maar ff over de filter he de filter gaat er toch af en dan bedoel ik het oranje gedeelte en het ijzeren gedeelte waar de olie stangen op komen
dit is toch de gehele oliuefilter.
dit is toch de gehele oliuefilter.
- Bas
- Bestuurslid
Nope,
alleen dat oranje ding, dat is het filter.
alleen dat oranje ding, dat is het filter.
-
klopt het dan dat die andere beweegbeer is
of is die er ook af te halen
mzzl
en alvast bedankt voor alle reacties
of is die er ook af te halen
mzzl
en alvast bedankt voor alle reacties
-
he marius uut grunnen waar kom je uit groningen vandaan.
Ik ben Stadjer, en jij ?
Woon aan de W.A. Scholtenstraat (net buiten centrum richting Oosterpark)
Woon aan de W.A. Scholtenstraat (net buiten centrum richting Oosterpark)
-
nee ik woon boven de stad in een klein dorp
ik denk dat je het niet kent Feerwerd
vlakbij winsum
welke kleur is jouw gt dan messchien heb ik hem eens zien rijden.
ik denk dat je het niet kent Feerwerd
vlakbij winsum
welke kleur is jouw gt dan messchien heb ik hem eens zien rijden.
Jawel ken ik wel. Winsum sowieso, daar ben ik wel vaker geweest.
Ik heb een zwarte gtt.
Kom je vaak in de stad ? Mijn gtt'tje staat meestal vanaf een uur of 21:00 a 22:00 in de straat.
Ik heb een zwarte gtt.
Kom je vaak in de stad ? Mijn gtt'tje staat meestal vanaf een uur of 21:00 a 22:00 in de straat.