Mijn verwarming wordt niet warm, wel een beetje maar niet normaal van temperatuur.
termostaat is nog goed en heb hem zo goed mogelijk ontlucht. weet iemand de oplossing.
patrick siegersma
Wat ook misschien mogelijk is dat de kachelradiator nog goed is en je kabel van de klep voor de verwarming te regelen kapot is en dat het unit nu op koud staat ingesteld. ZOu natuurlijk ook kunnen.
Als je er niet uitkomt laat maar wat horen gaan we verder zoeken
mzzl
Als je er niet uitkomt laat maar wat horen gaan we verder zoeken
mzzl
Let goed op de temperatuur van je koelvloeistof, als die erg hoog is is het waarschijnlijk je waterpomp.
Het kan ook je kachelradiateur zijn of allebei.... zoals bij mij laatst. Een kachelradiateur vervangen in een renault laguna is bepaald geen pretje, het kostte me meer dan een halve dag. Maar misschien hebben ze bij de clio wat meer nagedacht en is het wat handiger gemaakt.
Renault rijden blijft een feest !
Het kan ook je kachelradiateur zijn of allebei.... zoals bij mij laatst. Een kachelradiateur vervangen in een renault laguna is bepaald geen pretje, het kostte me meer dan een halve dag. Maar misschien hebben ze bij de clio wat meer nagedacht en is het wat handiger gemaakt.
Renault rijden blijft een feest !
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 2 mei 2001 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Nee, waterpomp is niet het ergste.
Kachelradiateur is het ergste. Iedereen die eens zo'n ding vervangen heeft, weet wat ik bedoel.
Kachelradiateur is het ergste. Iedereen die eens zo'n ding vervangen heeft, weet wat ik bedoel.

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
heb je meerdere pompen er in zitten of eentje, het water stroomt wel dus daar ligt het volgens mij niet aan. de kabel. de kabel is ook nog heel. wat kost een radiatortje?
patrick
patrick
ik heb het wel eens eerder gehoord
het probleem was het hitteschilt die was niet aanwezig nou waren de slangen van de kachelradiator zo heet geworden dat ie zo goed als dicht gesmolten was ,kijk voor de zekerheid ff
het probleem was het hitteschilt die was niet aanwezig nou waren de slangen van de kachelradiator zo heet geworden dat ie zo goed als dicht gesmolten was ,kijk voor de zekerheid ff
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Radiatorje rond de fl 110, 2200BF denk ik
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.