ik had een vraagje over de cilinderbussen of die eruit te halen zijn en hoe dat moet en waar ik bijvoorbeeld op moet letten
alvast bedankt.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik weet dat deze er uit te halen zijn, maar niet hoe. Ik heb eens een blokje verkocht aan jongens met een R4 Alpine turbo (<a href="http://www.alpinet.tmfweb.nl" target="_blank">www.alpinet.tmfweb.nl</a>)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
pas op met de o-ringen onder je zuigerbussen als die verkeerd zitten kan je over nieuw beginnen
-
oke daar zal ik op letten alleen ik weet nog steeds niet hoe de cilinderbussen eruit moeten
als je kop eraf is moet je het middelste ge deelte van je blok zo eraf kunnen maar het zal wel vast zitten met kit of je pakking maar zal ook ff in het werkplaatshandboek kijken die ik gisteren van martijn heb gehad dus je leest het morgen wel
-
ik heb alles al los dus ik heb het onderblok helemaal kaal aleen die bussen wil ik eruit om dat daar anderen in komen maar ik weet nog steeds niet hoe dit moet en ik wil de boel ook niet slopen ik dacht zelf aan met een pers ze eruit halen alleeen ik weet dit allemaal niet zeker ik hoop dat iemand het weet groeten.