Jajaja als ik langs kom dan zal het wel niet bij kijken blijven he

Nou, in ieder geval niet met de R15.Leon Cozijn schreef: Ook aanwezig op de openingsmeeting van de RTC?
Valt wel mee hoorrenault15.17 schreef:Niet alleen duurder, ze worden nu ook zo oud dat onderdelenvoorziening lastiger wordt.
Jochem de Haas schreef:Ik wilde er nog bij zetten in het algemeen het restaureren van een ALPINE...
Doelde er niet op dat Erwin duur is ....
Dat is met specifieke delen voor bv een 5 of clio ook al het geval....renault15.17 schreef:Niet alleen duurder, ze worden nu ook zo oud dat onderdelenvoorziening lastiger wordt.
35 euro per uur en bij restauratie vaak vaste prijsafspraakJochem de Haas schreef:Oke mooi zo ..
Ik zou het ook niet weten of ie duur is, ben er nog nooit geweest met mijn perenkist...zal vanzelf nog wel eens gebeuren.
Dat is dus het verschil, van een 5 of clio is nog een heleboel nieuw te bestellen, van een Alpine bijna niks meer.tutuur schreef:Dat is met specifieke delen voor bv een 5 of clio ook al het geval....renault15.17 schreef:Niet alleen duurder, ze worden nu ook zo oud dat onderdelenvoorziening lastiger wordt.
De prijzen worden over de jaren minimaal verdubbeld
Renault zou ons juist dankbaar moeten zijn dat we hun historie in eren houden, ipv daarvan gaan de prijzen procentueel omhoog evenredig met de voorraad die ze ervan hebben
Dat is ook gedeeltelijk mijn eigen schuldJochem de Haas schreef:Je ( jij) kan er beter een tijdsafspraak van maken![]()
Bij Renault (in Frankrijk) begint het besef nu ook te komen dat je eigen historie erg belangrijk is en dat mensen die enthousiast zijn over je merk(verleden) een positieve bijdrage leveren aan het merkbeeld. Men wil nadrukkelijker de diverse clubs bij het merk betrekken. Het begin is gemaakt, er zijn al diverse bijeenkomsten geweest en in september volgt het eerste concrete resultaat: Festival Renaulttutuur schreef:Sja, beter duur dan niet te krijgen zeggen ze wel eens!
Toch zonde, bij VW hebben ze dat toch beter (slimmer) voor elkaar, daar worden onderdelen voor de oldtimers nog gewoon geproduceert..
Ga gewoon voor 225,scheelt je echt een bak geld.renault15.17 schreef:Gaan we weer voor de Michelins in 255/45 (2x > € 400,-), doen we een setje Toyo's of gaan we meteen voor een mooie set 16" of 17"?