Persoonlijk erg fan van het P-terrein. Beter dan in het drassige gras zoals voorgaande jaren. Volgens mij de grootste opkomst ooit.. Zijn er aantallen bekend bij iemand?
Mijn foto's komen binnen kort

Heb je auto wel even goed bekeken, helaas wist ik niet welk koppie erbij hoordePatrick RS schreef:Wat een fantastische meeting was dit zegGoed georganiseerd mijn complimenten. En alle vrijwilligers bedankt!
Persoonlijk erg fan van het P-terrein. Beter dan in het drassige gras zoals voorgaande jaren. Volgens mij de grootste opkomst ooit.. Zijn er aantallen bekend bij iemand?
Op 1 moment van de dag zijn er 408 auto's geteld. Tel daarbij de extra auto's die daarna nog kwamen en de autos die al weg waren kunnen we rustig spreken over 450 autos in totaal.Patrick RS schreef:Wat een fantastische meeting was dit zegGoed georganiseerd mijn complimenten. En alle vrijwilligers bedankt!
De oudjes moeten eerst op zegt men maar inderdaad kerel, geen risico nemen.Joost van der Hammen schreef:Volvo R meeting van aankomende zondag ook gecanceld....
Persoonlijk denk ik geen risico nemen...
Die was gisteren, net als het restaurant (al) gesloten.MgHammer schreef:De 'ballenbak' voor de kinderen bij IKEA blijft gewoon open, aldus Rutte
Joost van der Hammen schreef:Maar dit alles in 2019? Zie topic titel....