Eens kijken tijd voor een update
De clio is een tijdje terug voorzien van een nieuwe uitlaat ( rvs 60 mm , met sportkat en 12,5 cm fox eindemper , niet heel stil

)
[img]
http://home.wxs.nl/~korme003/uitlaat.jpg[/img]
En heeft er een broertje bij gekregen
[img]
http://home.wxs.nl/~korme003/clio2/IMG- ... WA0002.jpg[/img]
[img]
http://home.wxs.nl/~korme003/clio2/DSC_0593_sized.jpg[/img]
Hij staat op bilstein voordempers en Motorblok heeft een biggelaar sticker op het kleppendeksel ,
maar lijkt verder een redelijk standaard 1.8 te zijn. Er staat wel een nummer in de kop maar of dat bijzonder is ?
[img]
http://home.wxs.nl/~korme003/clio2/DSC_0594_sized.jpg[/img]
Het plan is om hem rustig aan "roestvrij" te maken, vervolgens een 2.0 op te bouwen en in deze auto te testen.
Als de grijze dan echt op is wissel ik alles naar deze cas
Todo :
- Rechter dorpel heeft wat aandacht nodig
- linker subframe punt is wat aan gerommeld,
- bak is slecht
- her en der wat plekjes maar een stuk netter als de grijze.
- Skirts zijn er inmiddels af
Het betekend wel dat de gte exit gaat
Abel schreef:hoe staatde gte er bij eigenlijk? wel weer fixxen of staat die rijp te worden voor sloop?
Dat dus
