
Restauratie 5GT Turbo / Nieuwe Clio erbij
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Netjes!
Mooi schuurtje ook !
Mooi schuurtje ook !
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 750
- Lid geworden op: zo 18 jun 2006 11:45
- Car: R5 Alpine Turbo
- Locatie: België
Ziet er al strak uit!
5 Alpine Turbo
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Thnx, ja klopt.. Ben vorig jaar overgegaan van schuurtje.
Kan nu 3 auto's kwijt ipv 1 auto, ruimte zat voor nog een project zou je zeggen haha
Kan nu 3 auto's kwijt ipv 1 auto, ruimte zat voor nog een project zou je zeggen haha

-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
PB verzonden Okido 

-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
We zijn weer een paar stappen verder gekomen, aller eerst Okido bedankt voor de bumperophanging!
Verder de wielkasten helemaal klaar gemaakt voor het tectyleren, van het weekend de bodemplaat gereed maken, kunnen we volgende week tectyleren en remleidingen/brandstof leidingen maken.
Gister heb ik de eerste onderdelen weer kunnen monteren, pedalen, rembekrachtiger en de hoofdrem cilinder zitten er ook weer op
Enne, het subframe van een GT Turbo.. is die hetzelfde als een normale Renault 5? Heb namelijk een goed (doorgeroest) stuk erin zitten waar die bolstaat van de roest.. wil hem eigenlijk gewoon vervangen
voor een ander net exemplaar
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11816303_749040088540069_709239887854212153_o_zpssawh2jhe.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11884649_749039831873428_5471131537483894070_o_zpsjehzwtc4.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11895090_749039861873425_2895066768624044963_o_zpschhxjyef.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11879004_749039875206757_42511834691745048_o_zpswem6on0v.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11222449_749039905206754_2762393324159542090_o_zpsworeurzl.jpg[/img]

Verder de wielkasten helemaal klaar gemaakt voor het tectyleren, van het weekend de bodemplaat gereed maken, kunnen we volgende week tectyleren en remleidingen/brandstof leidingen maken.
Gister heb ik de eerste onderdelen weer kunnen monteren, pedalen, rembekrachtiger en de hoofdrem cilinder zitten er ook weer op

Enne, het subframe van een GT Turbo.. is die hetzelfde als een normale Renault 5? Heb namelijk een goed (doorgeroest) stuk erin zitten waar die bolstaat van de roest.. wil hem eigenlijk gewoon vervangen
voor een ander net exemplaar

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11816303_749040088540069_709239887854212153_o_zpssawh2jhe.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11884649_749039831873428_5471131537483894070_o_zpsjehzwtc4.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11895090_749039861873425_2895066768624044963_o_zpschhxjyef.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11879004_749039875206757_42511834691745048_o_zpswem6on0v.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/Renault%205%20GT%20Turbo/11222449_749039905206754_2762393324159542090_o_zpsworeurzl.jpg[/img]
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Heeft de Clio 16v dezelfde ophangpunten voor zowel de carrosserie en motorsteunen dan? Zelfde voor de achteras?
Trouwens, wat is het verschil tussen de subframe's / achterassen van de Clio 16v en de GT Turbo?
Trouwens, wat is het verschil tussen de subframe's / achterassen van de Clio 16v en de GT Turbo?

Netjes!
Clio heeft meer spoorbreedte, subframe is verder identiek voor zover ik weet...draagarmen/stabistang shizzle is wel anders. Motor van een Clio hangt aan de veerkokers met een dogbone achterin ipv liggend op het subframe zoals een 5je. Achteras is qua opbouw identiek aan GTT. Er was hier ergens op het forum iemand met een GTT met Willy onderstel? Met F7R twin turbo?

Clio heeft meer spoorbreedte, subframe is verder identiek voor zover ik weet...draagarmen/stabistang shizzle is wel anders. Motor van een Clio hangt aan de veerkokers met een dogbone achterin ipv liggend op het subframe zoals een 5je. Achteras is qua opbouw identiek aan GTT. Er was hier ergens op het forum iemand met een GTT met Willy onderstel? Met F7R twin turbo?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Dat was Menno met zijn zwarte R5 met F7R twin turbo. Heel veel leesvoer hier. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... o#p2027478
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Clio subframe is wel degelijk anders als die van een gt.
Gat rechtsvoor wat aan het chassis komt zit verkeert.
Gat voor rechter motorsteun zit er niet.
Ophang punten voor de draagarmen zitten verder van het subframe dus met gt draagarmen ga je al iets breder worden.
Ik heb draagarmen van een 19 16v gebruikt, die zijn nog iets breder.
De spoorbreedte van de achteras is ook iets groter waardoor je de achterbumper naar achteren moet plaatsen om het te laten passen met 15 inch velgen.
Gat rechtsvoor wat aan het chassis komt zit verkeert.
Gat voor rechter motorsteun zit er niet.
Ophang punten voor de draagarmen zitten verder van het subframe dus met gt draagarmen ga je al iets breder worden.
Ik heb draagarmen van een 19 16v gebruikt, die zijn nog iets breder.
De spoorbreedte van de achteras is ook iets groter waardoor je de achterbumper naar achteren moet plaatsen om het te laten passen met 15 inch velgen.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
- Car: Renault Rodeo Turbo
- Locatie: Alkmaar
Mocht je dat allemaal teveel moeite zijn heb ik nog een goed exemplaar liggen van de GT Turbo.
Prijs 50 euro of ruilen tegen een set remklauwen passend voor de GT Turbo. Ik kan de mijne niet meer vinden.
Prijs 50 euro of ruilen tegen een set remklauwen passend voor de GT Turbo. Ik kan de mijne niet meer vinden.
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Ok dankje voor de info mannen! Maar ik blijf toch liever bij origineel
En dan nog een vraagje of iemand 3 foto's kan maken?
Gaat om het volgende:
Dashboard knoppen bij het stuur, mistlampen/ruiten(sproeier)wissers en achteruit verwarming?
Accu bak kabelboom/ schutboord gaten waar de kabels doorheen komen richting motorruimte?
ALR ( remkrachtverdeler ) op de achteras welke leidingen links/rechts is?
Kan op internet geen goeie reverentie foto's vinden ervan. Hoop dat jullie het weten en/of willen doen

En dan nog een vraagje of iemand 3 foto's kan maken?
Gaat om het volgende:
Dashboard knoppen bij het stuur, mistlampen/ruiten(sproeier)wissers en achteruit verwarming?
Accu bak kabelboom/ schutboord gaten waar de kabels doorheen komen richting motorruimte?
ALR ( remkrachtverdeler ) op de achteras welke leidingen links/rechts is?
Kan op internet geen goeie reverentie foto's vinden ervan. Hoop dat jullie het weten en/of willen doen

rsi as = het zelfde als een gt as, enige verschil meen ik was dat ringetje achter de schijf, bij een gt was die dikker en die zijn los he..Daniël W. schreef:Ah kijk weer wat wijzer. Desnoods heb ik een gangbare Clio as over
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Schiet mooi op!
Wat heb je nu over de gelaste panelen gesmeerd? Enkel tectiel? Ik vind het een leuk project maar zelf had ik hem wel ff volledig in de verse 2k lak geknald denk ik.
Wat heb je nu over de gelaste panelen gesmeerd? Enkel tectiel? Ik vind het een leuk project maar zelf had ik hem wel ff volledig in de verse 2k lak geknald denk ik.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Je bedoelt in de wielkasten? Daar zit anti-roest werende lijnolie op ( 2 lagen ) daarna strijkkit over de lasnaden.
Toen afgewerkt met anti-roest verf ( soort primer ) deze is nu uitgehard, komende week komt er een goeie laag tectyl/teer overheen
Toen afgewerkt met anti-roest verf ( soort primer ) deze is nu uitgehard, komende week komt er een goeie laag tectyl/teer overheen

-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11889675_751517564958988_1038542761782010867_n_zpstpzawdxj.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11902399_751902181587193_2080155729401099875_n_zpsmzh9yz58.jpg[/img]
Het interieur allemaal gepast, lijstje van gemaakt wat ik nog nodig heb kwa plastic delen.. het wordt er zeg maar niet beter op als het 3 jaar op elkaar gelegen heeft
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11903751_749906508453427_8200688703532507729_n_zpsnqg8dm7x.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11885153_749906515120093_3815028201826228458_n_zpsukakbkvm.jpg[/img]
Achterzijde zo goed als klaar. nog een ophang band maken voor de reserve tank. Daarna nog de remschijven/blokken en de dempers
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11923226_751517561625655_4603553486841117410_n_zpssu1utad7.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11902399_751902181587193_2080155729401099875_n_zpsmzh9yz58.jpg[/img]
Het interieur allemaal gepast, lijstje van gemaakt wat ik nog nodig heb kwa plastic delen.. het wordt er zeg maar niet beter op als het 3 jaar op elkaar gelegen heeft

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11903751_749906508453427_8200688703532507729_n_zpsnqg8dm7x.jpg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11885153_749906515120093_3815028201826228458_n_zpsukakbkvm.jpg[/img]
Achterzijde zo goed als klaar. nog een ophang band maken voor de reserve tank. Daarna nog de remschijven/blokken en de dempers

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/11923226_751517561625655_4603553486841117410_n_zpssu1utad7.jpg[/img]
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Tijdje stil geweest hier alweer..
Gelukkig bij het project zelf niet. Een en ander alweer gedaan ( kleine dingen, onderdelen zoeken )
Afgelopen Zaterdag een compleet blok opgehaald, alleen nu zit er een JB3-017 bak onder. Volgens verkoper ook Clio 16v draagarmen en Fusee's +de 16v aandrijfassen.
Had al aan Jochem gevraagd of hij wist waar deze v-bak onder vandaan zou moeten komen, helaas weinig over te vinden. Enige wat ik tegen kom is een Renault 21 Nevada?
komende week is even kijken hoe dit blokje is, mocht hem voor een heel leuk prijsje ophalen en zou 170pk moeten draaien? Kom je maar op 1 manier achter toch?
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/motorblok_zpsv3mhwrba.jpg[/img]
Gelukkig bij het project zelf niet. Een en ander alweer gedaan ( kleine dingen, onderdelen zoeken )
Afgelopen Zaterdag een compleet blok opgehaald, alleen nu zit er een JB3-017 bak onder. Volgens verkoper ook Clio 16v draagarmen en Fusee's +de 16v aandrijfassen.
Had al aan Jochem gevraagd of hij wist waar deze v-bak onder vandaan zou moeten komen, helaas weinig over te vinden. Enige wat ik tegen kom is een Renault 21 Nevada?

komende week is even kijken hoe dit blokje is, mocht hem voor een heel leuk prijsje ophalen en zou 170pk moeten draaien? Kom je maar op 1 manier achter toch?

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/motorblok_zpsv3mhwrba.jpg[/img]
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Renault 9/11/21 inderdaad, zie:
http://aspracing.free.fr/MRBVJBJC.pdf
http://aspracing.free.fr/MRBVJBJC.pdf
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Idd clio subframe en draagarmen en stabi .
170 pk ...? Dan moet er ook wel een andere turbo opziten.
170 pk ...? Dan moet er ook wel een andere turbo opziten.
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Ik doe in iedergeval gewoon lekker de orignele subframe, draagarmen en de rest eronder.
Wil dat graag lekker origineel houden.
Ik heb verder nog niet gekeken naar het blok zelf enof de andere turbo, dat komt deze week wel ergens.
Ben igg benieuwd of hij ook daadwerkelijk dat vermogen haalt.
Ga het blokje toch eerst inspecteren kijken hoe hij aan de binnenkant is.
Wil dat graag lekker origineel houden.
Ik heb verder nog niet gekeken naar het blok zelf enof de andere turbo, dat komt deze week wel ergens.
Ben igg benieuwd of hij ook daadwerkelijk dat vermogen haalt.
Ga het blokje toch eerst inspecteren kijken hoe hij aan de binnenkant is.

-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Alweer tijdje geleden, we zijn weer wat verder met het 5je..
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D15023BE-88F5-4D06-BA78-AF23022AFD1D_zpscig0sslz.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/4A5A25AE-D6D7-4B4E-B003-A43CE3A300E9_zps8l8p8k9a.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/18420B5A-0226-4B4F-88BF-D829E52135C6_zpsyfo8nxoq.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/3ECD2D9C-52B7-4384-AAA8-C4F15389CD1D_zpsyiorwlse.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/BEC60167-48D5-4964-B2AC-776F12C7AD77_zpsn3d2h4ol.jpeg[/img]
Motorblok ligt nu bij de revisie en zal deze week klaar zijn. Blok was in goede staat wat ik eigenlijk helemaal niet verwacht had.
Het kan dus ook meevallen met een restauratie
Eerste spullen binnen gekomen
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/2ABA798D-4F13-4251-805B-31800CCF2C8B_zpszeyzq5jn.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D15023BE-88F5-4D06-BA78-AF23022AFD1D_zpscig0sslz.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/4A5A25AE-D6D7-4B4E-B003-A43CE3A300E9_zps8l8p8k9a.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/18420B5A-0226-4B4F-88BF-D829E52135C6_zpsyfo8nxoq.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/3ECD2D9C-52B7-4384-AAA8-C4F15389CD1D_zpsyiorwlse.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/BEC60167-48D5-4964-B2AC-776F12C7AD77_zpsn3d2h4ol.jpeg[/img]
Motorblok ligt nu bij de revisie en zal deze week klaar zijn. Blok was in goede staat wat ik eigenlijk helemaal niet verwacht had.
Het kan dus ook meevallen met een restauratie

Eerste spullen binnen gekomen

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/2ABA798D-4F13-4251-805B-31800CCF2C8B_zpszeyzq5jn.jpeg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Kijk aan ...
Lekker bezig Rickert
Lekker bezig Rickert
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Vanavond weer even bezig geweest.. morgen komt de koppakking set met bouten binnen.
Kan de cilinderkop er ook op en dan het kettinkje en spanner nog en is hij zo goed als klaar..
Kunnen we hem volgende week in de auto hangen
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/37CA3053-92D0-475E-B1BD-A84FE2BB5577_zpswsakphjc.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/5BE8254C-AA0C-4197-86AC-EC5F158883B7_zpsnq83h00c.jpeg[/img]
Kan de cilinderkop er ook op en dan het kettinkje en spanner nog en is hij zo goed als klaar..
Kunnen we hem volgende week in de auto hangen

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/37CA3053-92D0-475E-B1BD-A84FE2BB5577_zpswsakphjc.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/5BE8254C-AA0C-4197-86AC-EC5F158883B7_zpsnq83h00c.jpeg[/img]
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Vakantie is begonnen!
Na de vakantie ben ik overigs geen Automonteur meer. Ik heb mijn baan opgezegd en ik ga verder als buitendienst service monteur Heftrucks na mijn vakantie. Ik was toe aan een ander bedrijf en dit werd me aangeboden en leek mij wel wat
Afijn.. hoe kan je de vakantie beter beginnen met:
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/0F33A631-2C82-49B7-AFDE-B94226C0388B_zpsjixl0zgh.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/CCA436FA-B833-4D51-96B4-53BBF6268281_zpsqiw5kxze.jpeg[/img]
Verder zit ik nog met mijn uitlaatspruitstuk.. origineel? Spaghetti? In dan intapen met die hittebestendige band?
Of een origineel hitteschild ( want die zit ook over de turbo heen toch?) want de startmotor hangt er ook nog onder en die vind die warmte volgens mij ook niet lekker.
Na de vakantie ben ik overigs geen Automonteur meer. Ik heb mijn baan opgezegd en ik ga verder als buitendienst service monteur Heftrucks na mijn vakantie. Ik was toe aan een ander bedrijf en dit werd me aangeboden en leek mij wel wat

Afijn.. hoe kan je de vakantie beter beginnen met:
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/0F33A631-2C82-49B7-AFDE-B94226C0388B_zpsjixl0zgh.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/CCA436FA-B833-4D51-96B4-53BBF6268281_zpsqiw5kxze.jpeg[/img]
Verder zit ik nog met mijn uitlaatspruitstuk.. origineel? Spaghetti? In dan intapen met die hittebestendige band?
Of een origineel hitteschild ( want die zit ook over de turbo heen toch?) want de startmotor hangt er ook nog onder en die vind die warmte volgens mij ook niet lekker.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Het kan beide, maar met “standaard” vermogen ook standaard spruitstuk.
Intapen met hittebestendigband kan nooit kwast.
Suc6
Intapen met hittebestendigband kan nooit kwast.
Suc6
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Thnx, kan daar wel wat mee
Vandaag weer bezig geweest, het hart is na 5 jaar weer gemonteerd. Ging makkelijker als gedacht dus dat is ook wel eens lekker!
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/80D6FB9E-6B4A-4EED-BE7D-92A4C6AF346F_zpsk0dq08yc.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D6F93D6A-2EB4-4D04-9CAE-61245EF30821_zpsx84aogqt.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/A4392462-9D46-4A96-AD6B-7296FBF75634_zps6tmdo5aj.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/20F4F16A-7AB5-437E-8A92-5DE9064054FE_zpshkwrj9pg.jpeg[/img]
Verder nog de dynamo en startmotor opgefrist
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D60EAFA7-0007-4130-BB1F-58CFE28A1649_zpsurmz0bmv.jpeg[/img]

Vandaag weer bezig geweest, het hart is na 5 jaar weer gemonteerd. Ging makkelijker als gedacht dus dat is ook wel eens lekker!

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/80D6FB9E-6B4A-4EED-BE7D-92A4C6AF346F_zpsk0dq08yc.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D6F93D6A-2EB4-4D04-9CAE-61245EF30821_zpsx84aogqt.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/A4392462-9D46-4A96-AD6B-7296FBF75634_zps6tmdo5aj.jpeg[/img]
[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/20F4F16A-7AB5-437E-8A92-5DE9064054FE_zpshkwrj9pg.jpeg[/img]
Verder nog de dynamo en startmotor opgefrist

[img]http://i243.photobucket.com/albums/ff169/paratroeper/D60EAFA7-0007-4130-BB1F-58CFE28A1649_zpsurmz0bmv.jpeg[/img]