Ben benieuwd, zal het zaterdag wel zien.larsdijkstra schreef:As zaterdag is er oh oh Renault in Ommen. Wie gaan er heen? Ik ben er met iets HEEEEEEEEL speciaals, bijna 50 jaar oud...
Alpine (marcel) komt ook als het goed is.

Ben benieuwd, zal het zaterdag wel zien.larsdijkstra schreef:As zaterdag is er oh oh Renault in Ommen. Wie gaan er heen? Ik ben er met iets HEEEEEEEEL speciaals, bijna 50 jaar oud...
Je neemt je ouders mee?larsdijkstra schreef:As zaterdag is er oh oh Renault in Ommen. Wie gaan er heen? Ik ben er met iets HEEEEEEEEL speciaals, bijna 50 jaar oud...
zoals elk jaar met de 5GTT, dit jaar gaat de vrouw ook eens een keer gezellig mee.larsdijkstra schreef:As zaterdag is er oh oh Renault in Ommen. Wie gaan er heen? Ik ben er met iets HEEEEEEEEL speciaals, bijna 50 jaar oud...
Same hereTim schreef:Het is geen officieel RTC weekend meer maar ik ben wel in de markt voor een weekendje gezelligheid
Alleen is niet iedereen gecharmeerd van alle (a-)sociale media...Willeon de Zoete schreef:
Overigens is social media tegenwoordig toch altijd de snelste vorm van communiceren?