Ook hier dezelfde ervaring
- rijdt soepeler
- met name een dikke NM punch erbij (308nm naar 376nm)
- wiel pks merk ik ook niet echt, althans dat denk ik (219 pk naar 231 pk)
- fantastisch snelwegsprints
- heel blij mee
- geen problemen ervaren
Dank allen dat ik als eerst mocht.
Leuk om veel uitleg te hebben gereken.
Gaaf om die Megane RS station eens te hebben gezien.
Dank Jo en Henk!
Sinds feb 2011: Peugeot 106 GTI 1996 118>128pk 5handbak LuciferRouge
Sinds apr 2015: Volvo V70 R 2003 300>335pk 6handbak Zwart Atacama RTI Tel Sub 18"Pegasus
Sinds juli 2017: Renault Megane II Phase 2 R.S. Renault Sport 2006 225>261pk 6handbak Blauw // K-Tec uitlaat, FastChip, Michelin Pilot Sport, IphoneAudio
Gaaf die 'Rolling shots' zeg!!!!! Hadden we dat geweten Dan hadden we tijdens het wachten dr een paar kunnen maken in de buurt. Wie weet in de toekomst nog eens tijdens de Megane RS rit?
chris-mc schreef:Wat zijn de nieuwe plannen? volgens mij ging het "iets" verder dan alleen een actuator vervangen
Ik hou het toch bij een actuator waarschijnlijk, er is een forge onderweg die ik kan lenen om te kijken of hij hiermee wel boost vasthoud Ernaa weer verder kijken
De rollin shots heeft yannik (van de corsa opc) gemaakt, was best spontaan en de eerste keer dat hij het probeerde.
Yannik en casper (fotograaf van afgelopen rit) zijn er in 2018 beide voor fotos te maken
Racing is the best way to convert money into noise
Bijkomend nadeel van de tuning
Auto is onzuiniger geworden. Op woon werk verkeer.
Continu even sprintje trekken en weer afremmen.
Sinds feb 2011: Peugeot 106 GTI 1996 118>128pk 5handbak LuciferRouge
Sinds apr 2015: Volvo V70 R 2003 300>335pk 6handbak Zwart Atacama RTI Tel Sub 18"Pegasus
Sinds juli 2017: Renault Megane II Phase 2 R.S. Renault Sport 2006 225>261pk 6handbak Blauw // K-Tec uitlaat, FastChip, Michelin Pilot Sport, IphoneAudio