Tuur's Megane 3 GT TCE 375 Estate
Omdat ik meer km's ga maken voor m'n werk en de Clio weer een tijdje stil staat voor wat updates heb ik besloten er nog een auto bij te kopen.
Dit is een zwarte Megane 3 GT station uit 2010 geworden. Dit is een werkpaardje dus veel zal er niet aan veranderen, eigenlijk had het wel een diesel kunnen zijn maar ja, dat is ook zo saai! Het is dus een TCE 180 geworden. Ik had mezelf voorgenomen om hem te remappen en het daar bij te laten, maar jullie kennen mij al wat langer dan vandaag!
Bij aankoop:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4678/38611244750_c762649e8d_z.jpg[/img]
Omdat het geluid van de standaard radio en/of speakers echt bagger is, maar hij wel uitgevoerd is met een Tomtom systeem, wat dan weer zonde is om te laten vervallen, moest ik een ander alternatief vinden. Dit is een Android radio geworden:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4723/40421923891_782c524a6e_c.jpg[/img]
Helaas is dit systeem niet ontworpen voor een auto uitgevoerd met Tomtom, zodoende werkt de stuurbediening nog niet maar desalniettemin is het toch genieten om gewoon een usb stick vol met muziek in te kunnen pluggen. Daarnaast bied deze radio vele opties gezien dit op Android draait, je kunt vrijwel alle apps die beschikbaar zijn installeren!
Uiteraard moest er ook nog wat aan de speakers gedaan worden, opzich zijn de standaard speakers best okey, ware het niet dat er geen tweeters in het dashboard zaten. Hier tweaters in geïnstalleerd en de kofferbak ook voorzien van wat upgrades:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4757/25550627597_c615cf2204_c.jpg[/img]
[img]https://farm5.staticflickr.com/4761/40421922801_b724726804_c.jpg[/img]
[img]https://farm5.staticflickr.com/4695/39711381794_0033d9513b_c.jpg[/img]
Optisch zal er weinig aan de auto gaan veranderen, ik twijfel nog om hem te gaan verlagen maar dat is voor latere zorg. Motorisch moest hij natuurlijk wel meteen aangepakt worden. Eerst volledig standaard gechipt met een resultaat van 340nm en 210pk. De koppeling kan na 2ton gedraaid te hebben helaas niet veel meer aan.
Bij wijze van experiment, en gezien ik toch nog een M3RS turbo had liggen besloten deze te monteren. Helaas helpt de standaard 50mm uitlaat, hoge compressieverhouding en euro 95 niet erg mee maar toch nog een leuk resultaat kunnen behalen voor een family cruiser:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4760/38611264760_360d2c2c44_c.jpg[/img]
Dit is een zwarte Megane 3 GT station uit 2010 geworden. Dit is een werkpaardje dus veel zal er niet aan veranderen, eigenlijk had het wel een diesel kunnen zijn maar ja, dat is ook zo saai! Het is dus een TCE 180 geworden. Ik had mezelf voorgenomen om hem te remappen en het daar bij te laten, maar jullie kennen mij al wat langer dan vandaag!
Bij aankoop:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4678/38611244750_c762649e8d_z.jpg[/img]
Omdat het geluid van de standaard radio en/of speakers echt bagger is, maar hij wel uitgevoerd is met een Tomtom systeem, wat dan weer zonde is om te laten vervallen, moest ik een ander alternatief vinden. Dit is een Android radio geworden:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4723/40421923891_782c524a6e_c.jpg[/img]
Helaas is dit systeem niet ontworpen voor een auto uitgevoerd met Tomtom, zodoende werkt de stuurbediening nog niet maar desalniettemin is het toch genieten om gewoon een usb stick vol met muziek in te kunnen pluggen. Daarnaast bied deze radio vele opties gezien dit op Android draait, je kunt vrijwel alle apps die beschikbaar zijn installeren!
Uiteraard moest er ook nog wat aan de speakers gedaan worden, opzich zijn de standaard speakers best okey, ware het niet dat er geen tweeters in het dashboard zaten. Hier tweaters in geïnstalleerd en de kofferbak ook voorzien van wat upgrades:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4757/25550627597_c615cf2204_c.jpg[/img]
[img]https://farm5.staticflickr.com/4761/40421922801_b724726804_c.jpg[/img]
[img]https://farm5.staticflickr.com/4695/39711381794_0033d9513b_c.jpg[/img]
Optisch zal er weinig aan de auto gaan veranderen, ik twijfel nog om hem te gaan verlagen maar dat is voor latere zorg. Motorisch moest hij natuurlijk wel meteen aangepakt worden. Eerst volledig standaard gechipt met een resultaat van 340nm en 210pk. De koppeling kan na 2ton gedraaid te hebben helaas niet veel meer aan.
Bij wijze van experiment, en gezien ik toch nog een M3RS turbo had liggen besloten deze te monteren. Helaas helpt de standaard 50mm uitlaat, hoge compressieverhouding en euro 95 niet erg mee maar toch nog een leuk resultaat kunnen behalen voor een family cruiser:
[img]https://farm5.staticflickr.com/4760/38611264760_360d2c2c44_c.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door tutuur op za 13 okt 2018 12:30, 4 keer totaal gewijzigd.
Mooie auto.
Hoe heb je die Android radio nu aangesloten? Bij de niet-TomTom versie is de stuurwielbediening verbonden met het display. Bij de TomTom versie is de stuurwielbediening verbonden met een wit kastje (grijze stekker) en het TomTom display met een extra (zwarte) stekker.
Je zou de kabelboom kunnen aanpassen zodat de stuurwielbediening ook werkt op je Android Radio.
Als ik zo je projecten zie denk ik dat je niet bang bent voor het rommelen aan bedrading
Op een vergelijkbare manier heb ik een Clio III radio en display in mijn Megane II gebouwd. https://www.youtube.com/watch?v=U6bgAbVLv1A
Hoe heb je die Android radio nu aangesloten? Bij de niet-TomTom versie is de stuurwielbediening verbonden met het display. Bij de TomTom versie is de stuurwielbediening verbonden met een wit kastje (grijze stekker) en het TomTom display met een extra (zwarte) stekker.
Je zou de kabelboom kunnen aanpassen zodat de stuurwielbediening ook werkt op je Android Radio.
Als ik zo je projecten zie denk ik dat je niet bang bent voor het rommelen aan bedrading

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
meer km's dus je wilt iets comfortabeler of minder verbruik?...of beide!
Zal dat verbruik lukken met deze station?
Maar goed, wel een wolf in schaapskleren denk ik?
Zal dat verbruik lukken met deze station?

Maar goed, wel een wolf in schaapskleren denk ik?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mooi gedaan! Ik heb het klokkenpaneel er al uit gehad omdat ik op de hoogte ben van die aansluiting. Helaas had ik te weinig tijd om er wat aan te doen. Het werkt momenteel prima dus zo’n gemis is het niet.perslucht schreef:Mooie auto.
Je zou de kabelboom kunnen aanpassen zodat de stuurwielbediening ook werkt op je Android Radio.
Als ik zo je projecten zie denk ik dat je niet bang bent voor het rommelen aan bedradingOp een vergelijkbare manier heb ik een Clio III radio en display in mijn Megane II gebouwd. https://www.youtube.com/watch?v=U6bgAbVLv1A
Meer comfort zeker, hoef er minder zuinig op te zijn, kan een shitload aan spullen en/of mensen vervoeren en ja, hij is inderdaad zuiniger dan de Clio! Alhoewel dat natuurlijk ook wel met de rijdtijl te maken heeftArno17 schreef:meer km's dus je wilt iets comfortabeler of minder verbruik?...of beide!
Zal dat verbruik lukken met deze station?![]()
Maar goed, wel een wolf in schaapskleren denk ik?

- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Mooi Arthur!


-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Hoe zit het met de kwaliteit vd motor ?
Alle tegenwoordige gedownsizede motoren hebben best problemen..
Egr shit enzo programmeer jij wel weg..
Maar puur qua lagers en kettingen enzo
Kan het extra vermogen hebben met al wat km ervaring
Alle tegenwoordige gedownsizede motoren hebben best problemen..
Egr shit enzo programmeer jij wel weg..
Maar puur qua lagers en kettingen enzo
Kan het extra vermogen hebben met al wat km ervaring
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Geen id wat je bedoelt met een gedownsizede motor?
tis gewoon een 2.0, zo goed als identiek aan de Megane 3 rs op wat kritieke details na

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ik denk dat je in het warretje wordt gebracht met de term: TCE
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Ja idd te snel gelezen ..
Wetend dat die 1200 cc motortjes het best moeilijk kunnen hebben.
Maar die 2 liter moet inderdaad wel wat ruimte hebben
Wetend dat die 1200 cc motortjes het best moeilijk kunnen hebben.
Maar die 2 liter moet inderdaad wel wat ruimte hebben
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
- Triggerhappy
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
Wel knap dan evengoed dat je er 210 pk uit hebt weten te persen. Het koppel heb ik ook maar Henk kon het vermogen (of heeft het vermogen) niet hoger dan 180 aan de wielen kunnen (willen) krijgen bij mij. Ongeveer gelijk aan het origineel.
Triggerhappy schreef:Wel knap dan evengoed dat je er 210 pk uit hebt weten te persen. Het koppel heb ik ook maar Henk kon het vermogen (of heeft het vermogen) niet hoger dan 180 aan de wielen kunnen (willen) krijgen bij mij. Ongeveer gelijk aan het origineel.
Huh ? Hij doet ook 186PK aan de wielen dus wat dat betreft doe je niet veel onder, en dat met originele turbo.
Henk weet wel wat hij doet.
- Triggerhappy
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
Begrijp me niet verkeerd, ik heb bewust mijn auto bij Henk aan laten pakken. Maar ik lees toch echt 210 pk hierboven ergens. Of zijn dat krukas pk's... Dan komt het wel redelijk overeen.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
- Car: Renault Rodeo Turbo
- Locatie: Alkmaar
Ik lees "station" en "family cruiser". Ik zeg verder niks
Je hebt best wel een zuinige lambawaarde als ik dat met mijn auto vergelijk. Zal wel komen doordat de motor moderner is.
Verder valt me de lage inlaattemperatuur op. Zit daar ook nog een extra pk-tje in?
Mooie bak voor een daily

Je hebt best wel een zuinige lambawaarde als ik dat met mijn auto vergelijk. Zal wel komen doordat de motor moderner is.
Verder valt me de lage inlaattemperatuur op. Zit daar ook nog een extra pk-tje in?
Mooie bak voor een daily

180PK is krukas standaard dus ergens 145PK aan de wielen... je rekent verkeerd, Je moet even kijken naar zijn uitdraai, zijn eerste meting zal dus 210PK aan de krukas geweest met standaard turbo.Triggerhappy schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik heb bewust mijn auto bij Henk aan laten pakken. Maar ik lees toch echt 210 pk hierboven ergens. Of zijn dat krukas pk's... Dan komt het wel redelijk overeen.
Of Henk doet iets beter of tuurtuur deed iets fout met een standaard turbo

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
vergelijkend warenonderzoek?
Er is ergens een draadje van Tuur waar enige uitleg is over de diverse metingen op een rollenbank en de verschillen van die soorten dyno's.
Sowieso kan je de bank in Goes ( Henk ) niet vergelijken met die waar Tuur op werkt.
Geloof wel dat beide kerels je geen knollen voor citroenen zullen verkopen. ( kroegpk
)
En de genoemde waarden van Tuur zijn aan de krukas, anders gaat het richting kroeg.
Nu over tot orde van de dag, de GT Tce 180...euhh 210
Er is ergens een draadje van Tuur waar enige uitleg is over de diverse metingen op een rollenbank en de verschillen van die soorten dyno's.
Sowieso kan je de bank in Goes ( Henk ) niet vergelijken met die waar Tuur op werkt.
Geloof wel dat beide kerels je geen knollen voor citroenen zullen verkopen. ( kroegpk


En de genoemde waarden van Tuur zijn aan de krukas, anders gaat het richting kroeg.

Nu over tot orde van de dag, de GT Tce 180...euhh 210
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
- Triggerhappy
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
Precies dat was all. Dan komt het aardig overeen. Standaard had m'n GT al 180 aan de wielen. Heb het enkel op koppel bijgewonnen vergelijkbaar met Tuur. En geloof me het rijdt heerlijk! Prima compromis auto wat het voor mij ook was/is! Gefeliciteerd!Arno17 schreef: En de genoemde waarden van Tuur zijn aan de krukas, anders gaat het richting kroeg.
Nu over tot orde van de dag, de GT Tce 180...euhh 210

-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Dikke bak Arthur! Zal lekker rijden zo!
Komt er ook nog een rs onderstel onder?
Komt er ook nog een rs onderstel onder?

Nee, staat niet in de planning. Alhoewel het me wel heel gaaf lijkt een RS Estate te bouwen blijft deze auto lekker low budgetNiels V Dijk schreef:Dikke bak Arthur! Zal lekker rijden zo!
Komt er ook nog een rs onderstel onder?

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Vermogen wat mijn uitdraaien geven is idd krukas pk's. Hier doet de testbank geen goocheltrucje op, deze doet gewoon netjes een uitrolmeting![]()
Voor wat betreft het verschil in vermogen. Als jij op Goes aan 180 aan de wielen zat zal dit inderdaad niet veel onder doen. De ene auto is de andere niet, ik heb Megane 3 rs'en ook gehad met standaard 260pk en de ander 288pk.
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
MOD
Heb ff een zooitje gezeik weg gepleurt. Discussie over chippen en mappen mag in het betreffende topic. Mits op een nette gezelligemanier.
Laten we het leuk houden. We mogen verschillen van mening maar we hoeven elkaar niet af te branden
BACK ON TOPIC

Gister de zomerwielen maar weer gemonteerd, smoelt toch een stuk beter dan die gare stalen wielen!
[img]https://farm5.staticflickr.com/4800/40074868694_e7a5667bb7_c.jpg[/img]
[img]https://farm5.staticflickr.com/4800/40074868694_e7a5667bb7_c.jpg[/img]
Eigenlijk loopt ie juist super rijk! Met originele turbo had ik hem perfect op Lambda 0,8.okido schreef:Ik lees "station" en "family cruiser". Ik zeg verder niks![]()
Je hebt best wel een zuinige lambawaarde als ik dat met mijn auto vergelijk. Zal wel komen doordat de motor moderner is.
Verder valt me de lage inlaattemperatuur op. Zit daar ook nog een extra pk-tje in?
Mooie bak voor een daily
Na de 3 RS turbo te hebben gemonteerd heb ik niet heel veel tijd meer aan tuning besteedt, zodoende dat hij nog te rijk loopt.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dit al gedaan?tutuur schreef:Precies de reden waarom mijn reserve set lekker op zolder blijven staan. Mocht ik ooit een Megane 3 kopen (gezinsauto oid) dan komen ze daar mooi in
Verder mooie service, ondanks dat bij mij alles prima lijkt ga ik aanstaande winter ook de boel opfrissen!
Ander oud draadje met iets over remmerij
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ik heb ze nog staan maar besloten ze hier niet in te zetten. De originele stoelen zitten me prima 

-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
- Car: Renault Rodeo Turbo
- Locatie: Alkmaar
Je hebt gelijk. Ik keek verkeerd, ik dacht 0,84 maar het is 0,72, als ik het nu wel goed lees.tutuur schreef:Eigenlijk loopt ie juist super rijk! Met originele turbo had ik hem perfect op Lambda 0,8.okido schreef:Ik lees "station" en "family cruiser". Ik zeg verder niks![]()
Je hebt best wel een zuinige lambawaarde als ik dat met mijn auto vergelijk. Zal wel komen doordat de motor moderner is.
Verder valt me de lage inlaattemperatuur op. Zit daar ook nog een extra pk-tje in?
Mooie bak voor een daily
Na de 3 RS turbo te hebben gemonteerd heb ik niet heel veel tijd meer aan tuning besteedt, zodoende dat hij nog te rijk loopt.
Toen ik zei dat ik niks meer aan de Megane zou doen was dat natuurlijk 1 grote leugen
Als eerst smoelde de auto met zomerwielen weer een stuk beter dan met de stalen winterwielen, echter stond deze nog wat hoog op zijn poten. De verlagingssets die beschikbaar zijn voor de estate doen weinig verlagen op een GT omdat die standaard al lager staat, zodoende een setje H&R veren voor een Megane RS op de kop getikt en deze gemonteerd.
Voor:
[img]https://farm1.staticflickr.com/897/41437504632_3c99b3fd9b_c.jpg[/img]
Na:
[img]https://farm1.staticflickr.com/881/41437503632_d49d31bbb5_c.jpg[/img]
De achterkant is wat te laag komen te staan omdat de kont van een estate natuurlijk wat zwaarder is, hier ga ik binnenkort nog wat voor maken zodat het geheel wat meer in balans is.
Naast de optische/onderstel upgrade was de estate ook gedoemd om meer vermogen te krijgen. Gezien ik zo'n beetje al het spul al had liggen maar gekozen om het gelijk goed aan te pakken!
De volgende setup is het geworden:
Megane 250 motor
Megane 250 cup versnellingsbak (sper!)
Ramair luchtfilter
Pro Alloy intercooler
Dekker Motorsport 380 turbo
3" Ktec decat
Megane RS uitlaat met aangepast flexibel stuk, verlengd en eindstuk aangepast
Siemens Deka 630cc injectoren
Wat sfeer plaatjes:
[img]https://farm1.staticflickr.com/880/40586828785_59660357a2_c.jpg[/img]
[img]https://farm1.staticflickr.com/799/40766156924_92036284ac_c.jpg[/img]
[img]https://farm1.staticflickr.com/796/41437535412_d85243b752_c.jpg[/img]
Helaas kwam er tijdens het mappen een koelvloeistof lekkage tevoorschijn dus ik heb de sessie af moeten kappen, hoe dan ook ben ik toch geëindigd op een resultaat wat menig Megane RS jaloers maakt!
[img]https://farm1.staticflickr.com/872/41479655831_e88272da9d_c.jpg[/img]
Wanneer de lekkage opgelost is en ik weer wat tijd over heb zal ik eens kijken wat de max is wat er uit te halen valt!

Als eerst smoelde de auto met zomerwielen weer een stuk beter dan met de stalen winterwielen, echter stond deze nog wat hoog op zijn poten. De verlagingssets die beschikbaar zijn voor de estate doen weinig verlagen op een GT omdat die standaard al lager staat, zodoende een setje H&R veren voor een Megane RS op de kop getikt en deze gemonteerd.
Voor:
[img]https://farm1.staticflickr.com/897/41437504632_3c99b3fd9b_c.jpg[/img]
Na:
[img]https://farm1.staticflickr.com/881/41437503632_d49d31bbb5_c.jpg[/img]
De achterkant is wat te laag komen te staan omdat de kont van een estate natuurlijk wat zwaarder is, hier ga ik binnenkort nog wat voor maken zodat het geheel wat meer in balans is.
Naast de optische/onderstel upgrade was de estate ook gedoemd om meer vermogen te krijgen. Gezien ik zo'n beetje al het spul al had liggen maar gekozen om het gelijk goed aan te pakken!
De volgende setup is het geworden:
Megane 250 motor
Megane 250 cup versnellingsbak (sper!)
Ramair luchtfilter
Pro Alloy intercooler
Dekker Motorsport 380 turbo
3" Ktec decat
Megane RS uitlaat met aangepast flexibel stuk, verlengd en eindstuk aangepast
Siemens Deka 630cc injectoren
Wat sfeer plaatjes:
[img]https://farm1.staticflickr.com/880/40586828785_59660357a2_c.jpg[/img]
[img]https://farm1.staticflickr.com/799/40766156924_92036284ac_c.jpg[/img]
[img]https://farm1.staticflickr.com/796/41437535412_d85243b752_c.jpg[/img]
Helaas kwam er tijdens het mappen een koelvloeistof lekkage tevoorschijn dus ik heb de sessie af moeten kappen, hoe dan ook ben ik toch geëindigd op een resultaat wat menig Megane RS jaloers maakt!
[img]https://farm1.staticflickr.com/872/41479655831_e88272da9d_c.jpg[/img]
Wanneer de lekkage opgelost is en ik weer wat tijd over heb zal ik eens kijken wat de max is wat er uit te halen valt!
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ik was meer verbaasd over het niks aan doen. Dus. Cool
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Haha mafkees... 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
blok van de Clio zeker?
zoja wat moet daar nu weer in komen?

zoja wat moet daar nu weer in komen?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
InderdaadJoost van der Hammen schreef:blok van de Clio zeker?![]()
zoja wat moet daar nu weer in komen?

Je kent me tochokido schreef:En hij kan het niet laten
