Zo, gisterstond het klaar maken van de GT op het programma bij de dealer. Ik had de middag al vrij genomen zodat ik mee kon helpen, dus een lekker middagje geklust samen met een collega van m'n ouwe heer.

Heb net als 'vanouds' heel wat foto's. Alleen niet zo lekker scherp met de telefoon.
Gedaan:
Monteren van de afneembare trekhaak
Met extra aandacht voor de uit te zagen inkeping onderin de diffuser zodat het vanaf de achterzijde niet zichtbaar is.
En natuurlijk demontage en montage van vele delen. Bumper, zijbekleding kofferbak, etc. etc.
En verder:
- Trekken van aparte stroomdraad voor constante plus vanuit accu gezekerd met aansluiting op kabelboom trekhaak
- Monteren silvervisions voor en achter
- Monteren led-lampjes Osram kentekenverlichting achter
- Monteren Sharkfin + aansluiten
- Kentekenhouder voor met dun frame gemonteerd. Achter volgt ná detailen i.v.m. lak er achter
- Monteren 18" Magny Cours zomerset
Stom genoeg mogen de winterbanden pas op de affabriek 17" als de auto is afgeleverd (3 februari). Dus een paar dagen op de zomerset en dan wisselen naar de winterwielen.
Een paar sfeerfoto's van trekhaakmontage, kabelboom, etc.
Aftekenen zaagsnede:
Zaag er in:
Bijna plug-and-play:
Resultaat met gemonteerde haak:
En natuurlijk even melden aan de auto dat er een trekhaakmodule is gemonteerd:
Silvervision wissel:
Voor en na:
En achter:
De bijzonder prettige zomerbanden (heb ze nu ook op de III)
Op originele 18" Magny Cours wielen:
Inleren van de TPMS-sensoren:
De Sharkfin:
Front met dagrijverlichting aan:
Folie-trekken, heerlijk:
And almost done:
Al met al, heerlijk om lekker wat te klussen aan de aanstaande vierwieler.
Wat nog gaat gebeuren door verkoper:
Mattenset, aftanken, folies interieur er uit, uitzuigen
Daarnaast krijgt de auto de laatste software voor bak, motor, multimedia indien nodig.
Wat ik ga nog ga doen:
Detailen uiteraard 27 januari, kentekenplaten monteren na detailen, en dan hup de showroom in ermee tot 3 februari