Al enig idee hoe snel je de 0-100 km/h doet?
Nope, helaas.....Joost van der Hammen schreef:nog filmpjes van op de vermogensbank?
Er is prima mee te rijden hoor, upgrades aanstaande winter zullen dat overigens nog beter gaan maken. Vermogen vind ik prima zo, wil alleen het koppel nog wat hoger en eerder hebben!Thies schreef:Ziet er goed uit nu!
Waarom zou je nog meer vermogen en koppel willen ? Met het gewicht van de auto doet meer vermogen niet echt goed mijn inziens en hou je niet meer op de weg, zeker bij een voorwielaandrijver.
Haha, je hoeft me niks uit te leggen hoor, weet precies hoeveel werk dat isantoine schreef:Volgende optie... ombouwen naar 4 x4vraag maar eens aan Marcel Neuy op facebook hoeveel dat werk dat is.
Er is prima mee te rijden hoor, upgrades aanstaande winter zullen dat overigens nog beter gaan maken. Vermogen vind ik prima zo, wil alleen het koppel nog wat hoger en eerder hebben!Thies schreef:Ziet er goed uit nu!
Waarom zou je nog meer vermogen en koppel willen ? Met het gewicht van de auto doet meer vermogen niet echt goed mijn inziens en hou je niet meer op de weg, zeker bij een voorwielaandrijver.
Je moet niets, is toch interessant ? Waarom laat je alles anders uberhaubt zien in een topic, je vraagt immers om aandacht op die manier ?tutuur schreef:Geef mij eens een reden waarom ik uit zou moeten leggen, wat ik met mijn auto wil doen?
Theoretisch als in ??, wellicht lukt het in de praktijk net of je gaat er gewoon overheen ? Mijn auto liep er makkelijk overheen. Het ligt aan je vermogen en de aerodynamica hoe makkelijk het uiteindelijk echt gaat maar over het algemeen kan je zeggen dat het lastig wordt vanaf de 270-280 naar de 300 en daarboven.. en dat ligt dus ook aan je bak in combinatie met je vermogen. Ding kan nog zo lang zijn maar als de rest niet mee werkt wordt het toch lastig.tutuur schreef:Heb je enig idee hoe lang die bak is? Daarmee is een theoretische top van 300km/h mee te halen, ik denk niet dat ik ooit de ballen heb om dat uit te proberen![]()
[/quote]Ik snap niet zo goed wat je met de laatste opmerking bedoeld, waarom zou ik geen closed loop boost control willen gebruiken volgens jou?
Hoezo missen ? Die auto moet rijden dus gewoon lekker knallen... er is altijd wat beter te bouwen, maken, tekoop eventueel!tutuur schreef:Eindelijk een filmpje van de uitlaat, met dank aan het broertje van Franc voor het editen. God wat ga ik dit geluid missen deze winter!
Ik hoop eerder al maar ja, dan moet ie er zeker weer bij zijn!NicoK schreef:En dat voor een 4 cilindertje.![]()
Mooi man!
![]()
Nieuwe project deadline op 8 april?![]()