Al sinds de Megane 3 RS op de markt is hier met bovengemiddelde belangstelling naar gekeken.
Toen 4 jaar terug de auto aan vervanging toe was dus op zoek gegaan, helaas was wat ik wou nog boven budget en heb toen een Megane TCE180 gekocht. Een fijne auto waar ik probleemloos 3 jaar mee heb gereden, maar het bleef kriebelen...
Een jaar geleden een proefrit in een getunde RS gemaakt, en hoewel de auto niet de opties had die ik wou was ik wel verkocht.
En zo kwam er een klein jaar geleden een RS RBR RB8 in het vizier, lang heb ik niet hoeven twijfelen.
De RS is voorzien van o.a. cupchassis, sperdifferentieel, Recaro sportstoelen, RS monitor 2.0, en diverse geborduurde Red Bull Racing logo's in stoelen en vloermatten, het betreft een gelimiteerde en genummerde oplage.
Het enige wat ik in de winter heb gemist is de stoelverwarming uit de TCE 180

Ik ben vooralsnog niet van plan veel aanpassingen te doen, wat wel op het lijstje staat is een stage1 tuning bij Fastchip en het laten repareren van wat stoeprandschade die de vorige eigenaar heeft gemaakt

En afhankelijk van de temperaturen deze zomer eventueel een betere intercooler.
En misschien dat ik de audioinstallatie eens aanpak, hierin is Renault echt ondermaats.
[img]http://i1244.photobucket.com/albums/gg571/RBRRB8/ad82e577-76a5-485d-b7eb-8e4ee5061471_zpsopwdmt1b.jpg[/img]