Daan2D schreef:Laag verbruik? Clio 2 rs haalt ook 1op14 woonwerk meters
ik Haal als ik heeeeeel voorzichtig rij 1:12.......gemiddeld 1:10 eigenlijk....
Daan2D schreef:Laag verbruik? Clio 2 rs haalt ook 1op14 woonwerk meters
Hai Arco. Geeft niks, op water ben ik toch al niet zo'n surfer, dan neem ik nooit geen risico's.Arco schreef:R1R's ? Daar deed ik max. 10.000 km mee met de Clio 16V.
Grip was goed. Zelfs bij vochtig wegdek. Nat was minder.
Profiel is ook maar 6mm ipv 8.
Prijs was in 2011 zo'n 90 per stuk... Vond ik wat minder
dolf jans schreef:Laan van Zevenhuizen Apeldoorn ter hoogte van winkelcentrum Kerschoten Larslarsdijkstra schreef:Waar tank jij 102 Dolf? Ook handig voor mij?
DuidelijkJochem de Haas schreef:Jongens 102 ...is leuk als je vermogen draait.
Nu is het gewoon weg gegooid geld.
Dat ie beter trekt of wat..zit tussen de oren .
Ik zeg niet dat t slecht is...maar onnodig
100% eens. Weet iemand of er ethanol in zit? Want das natuurlijk wel een goedkope octaanbooster.Jochem de Haas schreef:Jongens 102 ...is leuk als je vermogen draait.
Nu is het gewoon weg gegooid geld.
Dat ie beter trekt of wat..zit tussen de oren .
Ik zeg niet dat t slecht is...maar onnodig
Hoezo, reguliere benzine in 102 krijgen als tankstation lijkt mij lastiger dan als je er gewoon goede ethanol bij mengt. Dat heeft van zichzelf al octaan 105. Tevens de reden waarom je zulke hoge vermogens kunt draaien op E85.antoine schreef:Dus je bent ergens 100 % mee eens maar je weet alleen niet waarmee...
Zal ik zeker doen Antoine! Ook Clio voelt zich er goed bij. Met gemak kan ik regelmatig een versnelling hoger blijven rijden omdat ze vanaf de om en nabij 2000 t/m heel soepel oppakt. Veel beter dan voorheen.antoine schreef: Dolf, lekker tanken waar jij je goed bij voelt.
Ah leuk! Wellicht zie ik jullie daar nog dan. Ik ben assistent wedstrijdleider van de legend van de woensdag t/m de zondag, dus ben wel lekker onder de pannen. Net de nieuwe licentie van de KNAF ontvangen dus we zijn er klaar voor!antoine schreef:Ik denk Dolf als fanatieke supporter van zijn zoon en voor een RTC-er met een Peugeot 206.
Mooi man, weer versterking in de rallysport. Altijd goed!NicoK schreef:Ah leuk! Wellicht zie ik jullie daar nog dan. Ik ben assistent wedstrijdleider van de legend van de woensdag t/m de zondag, dus ben wel lekker onder de pannen. Net de nieuwe licentie van de KNAF ontvangen dus we zijn er klaar voor!antoine schreef:Ik denk Dolf als fanatieke supporter van zijn zoon en voor een RTC-er met een Peugeot 206.
Leuk je daar ontmoet te hebben Nico.NicoK schreef:https://www.youtube.com/watch?v=15t3q20oTsk
https://www.youtube.com/watch?v=T_qA1y9k-Pw
Automotive Campus Helmond.![]()