Jochem's Alpine V6 TURBO nieuwe velgen
-
- Car: R19.R
Deze staan wel erg lekker, zouden zelfs wel voor originele optie kunnen door gaan 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja en nee ....maarja zoek maar eens nog banden voor de velgen achter.larsdijkstra schreef:Als het dan toch moetorigineel is het mooist, deze op de 2e plek! Mooi Jochem
Okee ik weet het de originele banden zijn er ook nog...a 450 euro per stuk en nog ook maar enkelen
Staat me iets van bij dat de laatste productie al heel wat jaren geleden is gemaakt, ze zijn dan wel origineel maar ook op leeftijd.Jochem de Haas schreef: Okee ik weet het de originele banden zijn er ook nog...a 450 euro per stuk en nog ook maar enkelen
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja idd ...ik wilde echt wat anders ..Maarten-Jan schreef:Deze staan wel erg lekker, zouden zelfs wel voor originele optie kunnen door gaan
Maar steeds als ik een velg mooi vond ...ging ik hem ( in mijn hoofd ) pasen onder mijn Alpine ...en vond het uiteindelijk net niets
-
Mooie vondst Jochem !
Ze staan er goed onder
Hou je de harten in deze kleur ? En nee : ik probeer je niet over te halen om ze goud te schilderen

Hou je de harten in deze kleur ? En nee : ik probeer je niet over te halen om ze goud te schilderen

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Dikke wielen Jochem!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry ...vind ik zo lelijk gouden harten in een velg ..Jacob Priem schreef:Mooie vondst Jochem !Ze staan er goed onder
![]()
Hou je de harten in deze kleur ? En nee : ik probeer je niet over te halen om ze goud te schilderen![]()

Nee gaat niet gebeuren...misschien ooit laten verdichten..
-
- Contacteer:
Gave velg J !
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break