Mijn koppeling slipt en wordt momenteel vervangen met een exemplaar van Luk en daarvan kan ik ook al geen specs vinden

Als de koppeling altijd bediend wordt met relatief veel slip of veel km's gemaakt heeft is er natuurlijk niets vreemds aantutuur schreef:Voor zover ik weet is deze hetzelfde als een Megane 3 rs maar kan het mis hebben.
Zou prima moeten kunnen dus, wel raar dat ie slipt op standaard vermogen....
Ik heb me laten vertellen dat de TCE180 niets heeft van de RS.tutuur schreef:In dat geval lijkt het er idd op dat de koppeling inderdaad minder sterk is, hier was ik niet van op de hoogte. Als check zou je voor de zekerheid de hydraulische koppeling nog eens laten ontluchten, dit kan ook wel eens slip veroorzaken
In grote lijnen dus een ander onderblok en turboEr zijn veel verschillen. De grootste verschillen zitten in de Turbo heeft andere karakteristieken. De onderblok (zuigers) en daarmee compressieverhouding is hoger van GT /RS tav TCe180 naast uiteraard de softwareverschillen. Het totale karakteristiek van de motor is anders. GT220/RS265 zijn sportiever van de tCe 180. Gt220 en RS265 hebben naast software ook kleine hardwarematige verschillen.