Salto stelt zich voor

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Salto
Car: Clio RS/Espace/RX-7

Ik hoop het met andere olie te kunnen redden, en anders ga ik wel eens kijken..
Lager niveau schijnt ook te werken :)

Een maatje van mij heeft regelmatig volledige deletes gedaan dus daar kan een aanpassing wel gedaan worden.

Kooi is een beetje een dilemma.. ivm geld, interieur slopen etc.
Misschien volgend jaar eens kijken
Renault Clio II RS
Renault Espace III V6
Mazda RX-7 FC3S
tutuur
Clubsponsor

Electrische stuurbekrachtiging van een non-sport monteren, wordt in de UK ook veel gedaan
Salto

Dat is ook nog een optie.
Maar ook daar hoor je weer meerdere verhalen over. Eerst die olie maar eens doen :)
Renault Clio II RS
Renault Espace III V6
Mazda RX-7 FC3S
NicoK
Bestuurslid
Car: Megane RS175/Clio1.2

[img]https://c8.staticflickr.com/6/5589/3057 ... 21c9_c.jpg[/img]

Niet vreemdgaan he. ;)

Vonden ze de nieuwe aanwinst iets bij de club aldaar?

Mocht je nog een extra club zoeken naast de RTC, dan is de Clioclub wellicht ook nog wat voor je, die hebben hun afsluitingsmeet op 19 november op Circuitpark Zandvoort tijdens de Zandvoort 500.
Salto

haha. betrapt :P

Ik mocht er eigenlijk niet eens bijstaan.. :D
Hun vinden hetzelfde ervan als ik :evil: een apart ding.. wel netjes, maar een beetje saai..

Maar ik rijd al meer dan 10 jaar in allerlei Suzukis, dus dit waren grotendeels oude bekenden van me.
Ik ben niet zozeer op zoek naar een club met allerlei meetings, al lijkt het me wel leuk om eens te kijken.
Ik zal eens kijken naar de Clio club :grin:

Ik heb zaterdag weer een paar rondjes ring gedaan, maar vooral op het nat vind ik hem nog te tricky om serieuze stappen te zetten.
Dus nu wordt het tijd om wat dingen aan te passen voor volgend seizoen.
zeker met een fatsoenlijk onderstel, stoel en stuur moet er wat meer vertrouwen in de clio komen.. wordt in ieder geval vervolgd :)

[img]http://www.racetracker.de/piccontroller ... 57904daeaf[/img]

[img]http://www.racetracker.de/piccontroller ... 4012a8897d[/img]
Renault Clio II RS
Renault Espace III V6
Mazda RX-7 FC3S
Maarten-Jan
Car: R19.R

Misschien nog wel een dingetje, de achterschokdempers willen nog wel een stuk gaan (vaak eerst alleen 1 kant), daar krijgt die een echt onvoorspelbaar weggedrag van.
Misschien heb je daar ook wel mee te maken.
NicoK
Bestuurslid
Car: Megane RS175/Clio1.2

Ja, los van het feit dat veel mensen die hier zitten ook daar aanwezig zijn heb ik wel de indruk dat hier veel meer kennis aanwezig is die jij zoekt. Maar ja Zandvoort ligt redelijk dicht bij de Meern. En bovendien is het een leuk evenement....ik ga ook niet naar alle meetings toe hoor.

Dus na de winter interieur eruit, rolkooi erin geen achterbank meer terugplaatsen. 2 Recaros met veiligheidsharnas moet dat goed komen. Mocht je het stuur nog willen verkopen tzt...... :~
Salto

Maarten-Jan schreef:Misschien nog wel een dingetje, de achterschokdempers willen nog wel een stuk gaan (vaak eerst alleen 1 kant), daar krijgt die een echt onvoorspelbaar weggedrag van.
Misschien heb je daar ook wel mee te maken.
Er lijkt met het huidige spulletje niets mis te zijn behalve dat het standaard is.
Het standaard spul is gewoon te slap voor de ring, gewichtsverplaatsing, uit de vering komen, en in de vering gedrukt worden is gewoon te heftig voor het huidige onderstel.
Daarnaast heb je nog je bumpsteer, wisselingen in camber etc.
Ik heb er binnenkort waarschijnlijk een Bilstein B14 setje onder. Dan zal ik het oude spul eens inspecteren.
NicoK schreef:Ja, los van het feit dat veel mensen die hier zitten ook daar aanwezig zijn heb ik wel de indruk dat hier veel meer kennis aanwezig is die jij zoekt. Maar ja Zandvoort ligt redelijk dicht bij de Meern. En bovendien is het een leuk evenement....ik ga ook niet naar alle meetings toe hoor.

Dus na de winter interieur eruit, rolkooi erin geen achterbank meer terugplaatsen. 2 Recaros met veiligheidsharnas moet dat goed komen. Mocht je het stuur nog willen verkopen tzt...... :~
Ik ga het waarschijnlijk beperkt houden deze winter.
Ik heb mijn RX7 vandaag verkocht dus ik hoop een centje over hou voor mijn bilstein setje.
Ik heb nog een kuipstoelen staan, dus misschien dat die erin gaat, maar verder nog niets geks gepland staan :)

Ik ga het wel bekijken wat het wordt met de clubs.
Op de ring zal ik wel wat mensen tegen komen van hier ook :)
Komt allemaal goed
Renault Clio II RS
Renault Espace III V6
Mazda RX-7 FC3S
Maarten-Jan
Car: R19.R

De ring is inderdaad wel een uitdaging voor je onderstel (D)
Salto

Nou, mijn verzoek is door de commissie gekomen.. de bilstein set gaat over 2 weekjes besteld worden. :D :D :D

Ondertussen ben ik ook maar een klein to do lijstje gemaakt:

-bilstein setje monteren
-remkoeling dmv ducting
-stuurbekrachtigings olie koeler+redline olie
-kuipstoeltje monteren
-ander stuurtje en naaf
-OZ wieltjes lakken
(-oliekoeler)
(-olie en watertemperatuur meters)
(-wat dingetjes van carbon maken)

Dan ben ik denk ik wel klaar om volgend jaar lekker op de ring te toeren.

Zijn er pasklare meterhouders verkrijgbaar voor clio2 toepassing?
Renault Clio II RS
Renault Espace III V6
Mazda RX-7 FC3S
Plaats reactie