Zoals beloofd een foto van de megane rs met de nieuwe velgen van abel. Heb ze laten monteren en wou ze laten inleren. Alleen er is blijkbaar iets mis met de druksensoren. Ze kunnen niet gevonden worden. Probeerde we mijn eigen velgen en toen was het wel weer goed. Dus denk dat of ze leeg zijn of stuk oid zijn.. Maar dat mag verder de pret niet drukken. Tevens ook een r26 spoiler bij de spuiter liggen. Had nog een splinter nieuwe gevonden! Maar daar later wat over..
[img]http://i68.tinypic.com/10ofxwl.jpg[/img]
Nieuwe velgen voor de megane rs!
-
Ben nog steeds benieuwd naar de velgen
op de foto zijn ze er nog niet.. 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
R25 velgenArno S. schreef:Mooi spul, kleur staat 'm ook goed! Interlagos R26R velgen?
Nu de auto nog iets verlagen
het zijn Clio ventielen, en ik heb hier op het forum meermaals gevraagd of dat kan op een Megane, en ik kreeg tig keer antwoord "ja zeker" ze zijn van 2010 en ik had ze als werkend gekocht.. ik heb ze ook niet op mijn vorige Megane gebruikt, dat zat nog in de planning.
bij de dealer? ik meen dat de banden op 3.5 bar moeten worden opgepompt om hem in de inleer modus te krijgen (wie weet raad?)
Het staat hem ieder geval goed.
-
- Contacteer:
Anders even proberen met de kts van bosch in te leren
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Staat hem goed! Zit er nog een verlaging in de pijplijn?
Indd bij een dealer en met Bosch materiaal deden ze het. Geprobeerd bij de ph1 velgen en werkte ook gewoon deze kon die niet vinden.. Dus baal wel een beetje. En zit te denken een 4cm verlagingsveren, iemand toevallig een foto hoe dat staat? Of tips zijn ook heel welkom over verlagen.
-
- Moderator
- Car: Megane
Staan goed de bebops!
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Een bloedmooie RS met verlaging
![Afbeelding]()