Geen idee. Ze zijn misschien gek op Renaultzipzip schreef:Hoe komt t dat we gisteren en vandaag zo last hebben van de Spammers??

Inmiddels redelijk geschoond.
Geen idee. Ze zijn misschien gek op Renaultzipzip schreef:Hoe komt t dat we gisteren en vandaag zo last hebben van de Spammers??
Nope, rondom kantoor vandaag en morgen.NicoK schreef:Jij was niet heel toevallig in Eindhoven vandaag?
Ehh.. ja. Met diverse kleurtjes kun je er een rijdende discotheek van makenMichel Huisman schreef:Lijkt wel starship enterprise van binnen
Dat went inmiddels. Ja, in de file lopen medefilerijders je aan te hapen, zéker BMW-rijders overigens die de auto beter herkennen als 7 Serie. Anderen zullen het vooral een lomp grote auto vinden. (2,17 meter inclusief spiegels in de breedte)Abel schreef:omg. Ultiem luxe, zou niet weten wat ik er mee zou aan moeten. Iedere keer last van plaats vervangende schaamte als ik er in zou stappen en weg zou rijden
Ja en nee. Ja, achterin zit je het lekkerst en kun je op je gemak de stoel achterover gooien, genieten van WiFi, massage, etc. etc.Merijn schreef:Zonder chauffeur lijkt me zo'n auto redelijk nutteloos.
Robke schreef:Dit is toch het befaamde ACT, waarom is hier al 11 dagen niets gepost?![]()
Valt relatief mee, deze kostte € 126.000,- grofweg. Mede dankzij lage BapM vanwege op papier laag verbruikRobke schreef:Dit is toch het befaamde ACT, waarom is hier al 11 dagen niets gepost?![]()
Zo'n 740LE is wel lekker luxe inderdaad, maar zal ook wel een godsvermogen kosten.
Viel mij ook op... was na t commentaar van Fastchip....was ook niet mals wat er gezegd werd...(bedoel t niet als oordeel)Jochem de Haas schreef:Hee waar is topic van tuur gebeleven ...
Of kijk ik nou scheel ?
Da's correctMerijn schreef:Volgens mij bestaat het bestuur nog en wel uit Willem-Jan, Gaatze en Bas.
We zijn deze week uit de winterslaap ontwaakt en bij elkaar geweestJochem de Haas schreef:Euh vraagje ......
Hebben we nog een actief bestuur ?
Of is t dood en opgegeven ?
Komt er een nieuw bestuur of ?