Espace is voor mij ideaal ja, ruimte, makkelijk laden en je mag er 2 ton mee trekken. De upgrades moeten nog gedaan worden maar ik kan hem momenteel niet missen.
Aangezien Kim al een paar jaar met een Modus onderweg was, en de kleine al wat groter is, wilde ze toch graag wat sportievers. Een Clio III rs was een leuk idee, direct eentje opgehaald met motorschade.
Echter een weekje later kreeg ik een Megane III rs aangeboden met geluid in de bak, nog leuker dan een Clio III rs. Afgelopen week even opgehaald. 2010, cup pakket. Nu kunnen we kiezen om de huidige bak te laten maken (waarschijnlijk diff lagers), of eentje inbouwen zonder sper. Die ligt namelijk op de plank.
De Cliogane is ook een beetje opgeschoten. Motorkabelboom is gemaakt door Alons Autosport, Dta S60pro ecu. Electronische gasklep is exit en vervangen door een Jenvey, past direct op het 250 spruitstuk.
Ook weer verder met de custom baksteun. Eerst de motor in de normale cupsteun gehangen, daarna de steun op maat maken. E.e.a. draaiwerk is over een week of 2 klaar.
De overige electronica is van een gewone cup auto, thanks Martijn Kool.
Komende weken eerst de Megane van Kim in orde maken, en op de achtergrond aan de zwarte Clio verder gaan. Gripper dif moet nog binnenkomen, net als single mass vliegwiel.