Plannen? Tja niet heel veel geks. Uitlaat aanpakken, remap en vooral lekker rijden ermee

[img]https://4lmifg-ch3301.files.1drv.com/y3 ... jpg?psid=1[/img]
[img]https://4lmifg-ch3301.files.1drv.com/y3 ... jpg?psid=1[/img]
Tom?Adinsx schreef:Kom op met die foto's Patrick, en gefeliciteerd trouwens. Weer een lekkere stap vooruit, en dat terwijl je een jaar terug (of is het al langer) nog RS-loos was na verkoop van de blauwe.
Klopt. Word goed bijgehoudenzipzip schreef:Tom?Adinsx schreef:Kom op met die foto's Patrick, en gefeliciteerd trouwens. Weer een lekkere stap vooruit, en dat terwijl je een jaar terug (of is het al langer) nog RS-loos was na verkoop van de blauwe.
Hij is toch nooit RS-loos geweest?
F1-> Twingo RS
Twingo RS -> 225 Trophy
Trophy -> RS 250
zipzip schreef:Tom?Adinsx schreef:Kom op met die foto's Patrick, en gefeliciteerd trouwens. Weer een lekkere stap vooruit, en dat terwijl je een jaar terug (of is het al langer) nog RS-loos was na verkoop van de blauwe.
F1-> Twingo RS
Twingo RS -> 225 Trophy
Trophy -> RS 250
Zeker wel, meest onderschatte RS die er is, ondanks de beperking in vermogen (kijk alleen al hoe hard ze er mee over de ring gaan, en dan doel ik niet op die twingo met clio 3 RS motor). Hoekt fenomenaal, en je moet het juistAdinsx schreef:zipzip schreef:Tom?Adinsx schreef:Kom op met die foto's Patrick, en gefeliciteerd trouwens. Weer een lekkere stap vooruit, en dat terwijl je een jaar terug (of is het al langer) nog RS-loos was na verkoop van de blauwe.
F1-> Twingo RS
Twingo RS -> 225 Trophy
Trophy -> RS 250
Ohja, de Twingo RS zat er tussen. Voor zover je dat een RS kan noemen. Onderstel wel, maar 133 pk kon me niet bepaald overtuigen. Maar eens, niet RS-loos geweest in tegenstelling tot ondergetekende
Ik blijf ook zo een gek ChrisChris schreef:Gaaf Patrick! Achteraf volgens mij al op Fakebook voorbij gekomen?! Geniet ervan! Mooi om te zien dat je het merk zo trouw blijft.De meeste "oudere" RTCers hebben immers inmiddels een ander merk als daily.
Ja ik ben nou eenmaal merk gebonden. Ik zie mij zelf ook niet echt in een ander merk rijdenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Ik blijf ook zo een gek ChrisChris schreef:Gaaf Patrick! Achteraf volgens mij al op Fakebook voorbij gekomen?! Geniet ervan! Mooi om te zien dat je het merk zo trouw blijft.De meeste "oudere" RTCers hebben immers inmiddels een ander merk als daily.
![]()
![]()
TanxStephRS schreef:Gisteren even in het echt gezien, mooie auto! Nette kleur