-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
corigeer me als ik verkeerd zit,maar een turbo 1 was toch de officiele rally uitvoering,waarna de turbo 2 werd gemaakt
voor de particulier/straatgebruik?
voor de particulier/straatgebruik?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
T1 is gemaakt als homologatie voor de rallyautos. Daarna is de t2 gekomen om hem betaalbaarder te krijgen, geen alu delen en std alpine turbo interieur.
Rado, heb je een foto? Tour de corse is uiterst zeldzaam, zeker wanneer alle update renaultsport delen erop zitten.
Rado, heb je een foto? Tour de corse is uiterst zeldzaam, zeker wanneer alle update renaultsport delen erop zitten.
-
- Über-Spammer
Ja!
Rado, erg vervelend om je ervaring te lezen, echter is dit forum is niet de plek om je frustratie te uiten.
Ik zat niet bij het gesprek, maar Ben kennende zal het echt niet zijn bedoeling zijn geweest om zo over te komen.
Hij heeft verder overigens niets met CRS (waar je foto staat) of RTC te maken.
Waarom ga je niet gewoon op eigen gelegenheid naar het evenement, hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan.
Ik zat niet bij het gesprek, maar Ben kennende zal het echt niet zijn bedoeling zijn geweest om zo over te komen.
Hij heeft verder overigens niets met CRS (waar je foto staat) of RTC te maken.
Waarom ga je niet gewoon op eigen gelegenheid naar het evenement, hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
Ah, dat is de auto welke een tijd terug te koop stond toch? Een tour de corse is trouwens een heel andere auto, optisch en technisch nog veel meer.Rado1 schreef:Wel een foto gebruiken op hun site... alleen weten ze er geen snars van.
Zoals Chris aangeeft, lekker op eigen initiatief ergens deelnemen en genieten van je dikke Turbo.
Bedankt voor de reacties en de tips.
ik was al van plan om te gaan, ja.
Ben Struyk zal best een aardig persoon zijn, maar hij moet geen onzin verkondigen als voorzitter van SAeRIN.
Na grondig speurwerk ben ik er achter gekomen dat het WEL een "TOUR DE COURS" is en de eerste eigenaar
Boy Hajye (voormalig F1 en 5turbo coureur) is geweest.

ik was al van plan om te gaan, ja.
Ben Struyk zal best een aardig persoon zijn, maar hij moet geen onzin verkondigen als voorzitter van SAeRIN.
Na grondig speurwerk ben ik er achter gekomen dat het WEL een "TOUR DE COURS" is en de eerste eigenaar
Boy Hajye (voormalig F1 en 5turbo coureur) is geweest.

-
- Über-Spammer
Is dit niet dezelfde t1 die laatst te koop stond voor een behoorlijk bedrag? Dat was geen tour de corse maar klopt wel volledig met de beschrijving.
-
Geweldig dat je zo'n speciale Turbo l hebt! Echter je manier van communiceren ( schelden, iemand belachelijk maken/beledigen) kan ECHT niet. Veel plezier verder.
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008