Ik ga geen RS nemen inderdaad. Niet alleen verzekering als het stuk gaat is het ook duurder

Maar alsnog vind ik het idioot goedkoop

Deze is dealer onderhoud AHZ. Net een nieuwe dynamo.NicoK schreef:http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=pl|as
Ondanks dat ie niet op MP staat.....2000 euro voor een RS. Das 500 meer dan die van mij heeft gekost......
Aan de andere kant schrijft zo'n RS helemaal niets meer af, en zal er altijd weer iemand zijn die hem van je wilt kopen.NicoK schreef:Interesse genoeg. Maar is met het oog op volgend jaar niet slim. Zeker als die kapot gaat.....zijn de kosten natuurlijk ietsje hoger
Die stijging in vaste lasten is niet slim.
Het grappige is dat een RS over het algemeen juist wel onderhouden is. Dit in tegenstelling tot de meeste standaard oude auto's.Daniël W. schreef:Als ik 253000 km invoer krijg ik km stand onlogisch (te laag). Waarschijnlijk ook achterstallig onderhoud e.d....je weet wat ze zeggen..if it's too good to be true...
Met mijn 'waarschijnlijk' bedoelde ik eigenlijk meer aankomend onderhoud, had ik beter kunnen verwoorden, excuus. Ik had zelfs met deze km stand 3-4 verwacht; gezien het feit dat de auto direct verkocht was geeft al aan dat ie bijzonder scherp geprijsd wasChris schreef:Het grappige is dat een RS over het algemeen juist wel onderhouden is. Dit in tegenstelling tot de meeste standaard oude auto's.Daniël W. schreef:Als ik 253000 km invoer krijg ik km stand onlogisch (te laag). Waarschijnlijk ook achterstallig onderhoud e.d....je weet wat ze zeggen..if it's too good to be true...
Vanwaar je opmerking "waarschijnlijk" achterstallig onderhoud?! De auto is lange tijd van dezelfde eigenaar geweest, dat is een bijzonder goed teken.
En over "if it's too good to be true..." met deze km stand is een lage prijs toch normaal?! Nu kopen, lekker in je schuur zetten. Moet je kijken wat er over een jaar of wat gaat gebeuren met een originele RS.
Allepinie schreef:Buitenkansje, zie je niet vaak.