Websites als mister-auto.nl etc. geven vaak wel de originele partnummers weer btw.ericon schreef:Goedemiddag,
Bij mijn RS is een stangetje los dat paralel loopt aan mijn veerpoot.
Ik vermoed dat het een stabilisator stang is, weet iemand hier het bestelnummer van?.
Alvast bedankt!.
R26 is gelijk aan normaal rs, denk het welLexRS schreef:Weet iemand of zo'n r26 achterspoiler nog te bestellen is bij de dealer en voor welke prijs?
Eerste en tweede versnelling 6950tpm, 3e t/m 6e 6500tpm. Het zou kunnen dat de thermostaat niet helemaal lekker is waardoor de motor niet op temperatuur komt, dan blijf je in de koude toerenbegrenzer hangen...Patrick RS schreef:Het is een turbo blok. Dus je zit sneller aan je bereik. Kan je weg mappen.
Maar in je 1 tot ongeveer 6200 is wel normaal hoor. De snelheidsbeleving is wat minder ook dan een clio rs. Weet ik uit eigen ervaring
Megane 2 2.0 16V die hebben allemaal de nd0 bak, alsook de 2.0t motoren in laguna en Megane en een hoop andere modellen. Die inserts zullen allemaal het zelfde zijn lijkt me.. Fase 2 heeft een metalen(look) die "gegraveerd is" zeg maar dus die slijt ook niet kaalPsycho-tr schreef:Ben opzoek naar pook insert van de megane Rs.
Er zit nu volgens mij een pookknop op van een Rs3 waar de R langs 1 zit.
Wil er een waar de R langs 6 is.
Kan iemand me helpen? Op ebay krijg ik niks gevonden.