
Arco's Twingo DCi RS Gordini "Le Panda Blanc" [VERKOCHT]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Uurtje of 2 - 2,5 denk ik 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Lekker nieuwe kopen 
Maareh op naar de 5 ton dan
Voor een daily zou ik het woord 'budget schroefset' even heroverwegen, uiteindelijk zit je daar dagelijks in, dus zorg dat er dan ook iets redelijks onder komt te zitten..

Maareh op naar de 5 ton dan

Voor een daily zou ik het woord 'budget schroefset' even heroverwegen, uiteindelijk zit je daar dagelijks in, dus zorg dat er dan ook iets redelijks onder komt te zitten..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yup, bij nader inzien was dat het makkelijkst geweest en daar hou ik wel van, maar als je wat tijd over hebt (en zin), dan kwam dit als eersteSteven schreef:Lekker nieuwe kopen
Maareh op naar de 5 ton dan
Voor een daily zou ik het woord 'budget schroefset' even heroverwegen, uiteindelijk zit je daar dagelijks in, dus zorg dat er dan ook iets redelijks onder komt te zitten..

Het is te hopen dat ik het komende jaar er minimaal zo'n 40.000 bij kan zetten (als a.s. dinsdag de handtekening gezet wordt)

Tja, ik ga echt geen schokdemperset/schroefset van 300-400-500 euro monteren. Dat is die auto niet waard, ik wil er nog max 1,5 wellicht 2 jaar zeer goedkoop mee blijven rijden.
Dit Rokkor/Raceland setje heeft 't 3 jaar goed gedaan waarvan 2 jaar dagelijks woon-werkverkeer, en dus voor die 160 pleuro geen buil aan gevallen. Op eBay staan ze nog altijd te koop voor dat bedrag, dus die keuze is snel gemaakt in mijn ogen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 292
- Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
- Car: Megane Cabrio F4R746
- Locatie: Melkweg
Nondeju! Waar blijf ik dan met m'n 2.0 16V VGI met nog geen ton op de tellert. Wellicht rij ik na een paar klokjes rond tzt belastingvrijArco schreef:Correct![]()
Ik heb ze gezien met 340, 390 en zefs met 420 op de teller

BTW: heb je nog qua bodykit

Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Bodykit ?? Nou nee, ben geen 22 meer en 2004 is al ff geleden...



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
De grijze muis leeft nog steeds
Nog 1200 km te gaan en de 3 ton staat op de teller.
Afgelopen voorjaar maar eens nieuwe schokdempers gemonteerd omdat de oude budget dingen op waren incl. 4x nieuwe banden.
Ook mocht er een nieuwe radiateur in. Deze bleek lek te zijn na een weekend stilstand...
Tevens afgelopen oktober probleemloos de APK weer gehaald en onlangs de winterwielen maar weer eens gemonteerd in de hoop een leuke winter te krijgen.
Ook na bijna 35.000 km maar weer eens verse olie en een nieuw oliefiltertje gemonteerd incl. een setje nieuwe wisserbladen voor & achter.
Vandaag na ruim 13.5 maand de auto ook maar weer eens laten wassen... Hij is nog steeds grijs blijkt

Nog 1200 km te gaan en de 3 ton staat op de teller.
Afgelopen voorjaar maar eens nieuwe schokdempers gemonteerd omdat de oude budget dingen op waren incl. 4x nieuwe banden.
Ook mocht er een nieuwe radiateur in. Deze bleek lek te zijn na een weekend stilstand...

Tevens afgelopen oktober probleemloos de APK weer gehaald en onlangs de winterwielen maar weer eens gemonteerd in de hoop een leuke winter te krijgen.
Ook na bijna 35.000 km maar weer eens verse olie en een nieuw oliefiltertje gemonteerd incl. een setje nieuwe wisserbladen voor & achter.
Vandaag na ruim 13.5 maand de auto ook maar weer eens laten wassen... Hij is nog steeds grijs blijkt

Laatst gewijzigd door Arco op vr 8 jan 2016 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
LATEN wassen ook.... luie donder! 

-
- Berichten: 292
- Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
- Car: Megane Cabrio F4R746
- Locatie: Melkweg
Dat is gemiddeld meer dan een jaarArco schreef: Vandaag na ruim 13.5 maand de auto ook maar weer eens laten wassen... Hij is nog steeds grijs blijkt


Kleurcode 632?

Laatst gewijzigd door MgHammer op di 5 jan 2016 6:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel 

-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Hij rijd mooi door Arco!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sinds april j.l. is de Megane niet meer in mijn bezit.
Reed nog goed en geen storingen, maar wou toch al een tijd iets nieuwers en met wat minder km's.
Toevallig stond de Clio van MartijnG te koop en daar had ik wel oren naar.
Voldeed ook aan mijn "eisenlijstje":
- Clio II 2003 en nieuwer
- LPG
- 1.6 16V
- Liefst xenon
- Liefst Initiale, anders Dynamique
- 3 deurs
- Fatsoenlijk aantal km's
Afspraak gemaakt, bekeken, gereden en gekocht.
Nette auto met toen 158.000km. Heeft alleen afgelopen 2 jaar met LPG gereden (door Martijn d'r in laten zetten toen). Alles werkt en doet het.
Voorlopig kan ik weer een paar jaar vooruit
In de tussentijd nog niet heel veel d'r aangedaan behalve wassen en het scheren van de bekleding.
Daarnaast nieuwe insert in het stuurwiel geplaatst, een nieuwe antenne, mijn eigen radio, wisserblad en kentekenplaatverlichtingsunit.
Op de planning staat :
- Polijsten & coaten koplampen
- Onderhoud
- Schroefset
- Nieuwe remblokken & remschijven vooras
- 16" Lyra IDE velgen van de coupe
- Nieuwe speakers voor & achter
voor het idee



Reed nog goed en geen storingen, maar wou toch al een tijd iets nieuwers en met wat minder km's.
Toevallig stond de Clio van MartijnG te koop en daar had ik wel oren naar.
Voldeed ook aan mijn "eisenlijstje":
- Clio II 2003 en nieuwer
- LPG
- 1.6 16V
- Liefst xenon
- Liefst Initiale, anders Dynamique
- 3 deurs
- Fatsoenlijk aantal km's
Afspraak gemaakt, bekeken, gereden en gekocht.
Nette auto met toen 158.000km. Heeft alleen afgelopen 2 jaar met LPG gereden (door Martijn d'r in laten zetten toen). Alles werkt en doet het.

Voorlopig kan ik weer een paar jaar vooruit

In de tussentijd nog niet heel veel d'r aangedaan behalve wassen en het scheren van de bekleding.
Daarnaast nieuwe insert in het stuurwiel geplaatst, een nieuwe antenne, mijn eigen radio, wisserblad en kentekenplaatverlichtingsunit.
Op de planning staat :
- Polijsten & coaten koplampen
- Onderhoud
- Schroefset
- Nieuwe remblokken & remschijven vooras
- 16" Lyra IDE velgen van de coupe
- Nieuwe speakers voor & achter





5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Clio'tje leeft ook nog steeds. 60.000km verder.
En ja. Vorig jaar zelfs een complete polijstbeurt gehad inclusief de koplampen.
Budget schroefset achter is naar z'n grootje en vervangen voor Koni STR en verlagingsveren van Eibach.
Voor binnenkort ook de Koni's eronder. Staat wel wat hoger...
Voor de rest geen problemen behalve wat slijtageonderhoud (remmen, banden, filters, wisserbladen)
Onderhoud staat weer gepland inclusief vervangen fuseekogels en de stabilisatorstangrubbers.
Poetsbeurtje is ook weer nodig.

En ja. Vorig jaar zelfs een complete polijstbeurt gehad inclusief de koplampen.
Budget schroefset achter is naar z'n grootje en vervangen voor Koni STR en verlagingsveren van Eibach.
Voor binnenkort ook de Koni's eronder. Staat wel wat hoger...
Voor de rest geen problemen behalve wat slijtageonderhoud (remmen, banden, filters, wisserbladen)
Onderhoud staat weer gepland inclusief vervangen fuseekogels en de stabilisatorstangrubbers.
Poetsbeurtje is ook weer nodig.

Laatst gewijzigd door Arco op za 9 feb 2019 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
- NicoK
- Bestuurslid
- Berichten: 546
- Lid geworden op: zo 21 feb 2016 17:27
- Car: Megane RS175/Clio1.2
- Locatie: Echt
De Koni is toch wel de betere optie voor die Eibach veren. Ik heb ze op de originele dempers zitten en das toch geen fijne combinatie. Gaan er voor mij binnenkort weer onder vandaan...kan er niet echt mee leven en om nu het geld te gaan besteden voor betere dempers zie ik ook niet zitten.
Maar mooie stand al ondertussen!
Maar mooie stand al ondertussen!

Verlaging met orginele dempens is ten alle tijden not done. Wil je een onbekenbare auto in bochten met een hobbbeltje en de verzekering op een ongeluk, moet je vooral dat doen.NicoK schreef:De Koni is toch wel de betere optie voor die Eibach veren. Ik heb ze op de originele dempers zitten en das toch geen fijne combinatie. Gaan er voor mij binnenkort weer onder vandaan...kan er niet echt mee leven en om nu het geld te gaan besteden voor betere dempers zie ik ook niet zitten.
Maar mooie stand al ondertussen!
Is een veel en teveel gemaakte (financiële) fout (helaas).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zo. Na bijna 3 jaar en zo'n 84.000 km verder was het tijd voor wat anders
Al een tijdje op zoek en kwam via Joost iets leuks tegen
Sinds kort eigenaar van een Twingo. Een Twingo ??? Ja, een Twingo.
Het is een 1.5 DCi in standaard wit. Bouwjaar september 2011. Gekocht met zo'n 124.500 km en die klopt volgens NAP.
De rest is alleen niet zo standaard...
- Complete ombouw buitenzijde naar RS Phase 2
- Complete onderstel ombouw naar RS (draagarmen, stabilisator, schokdempers & veren, achteras met remschijven incl. zwarte 17" CUP wielen )
- Interieur compleet Phase 1 Gordini RS in leer incl. 2 losse stoelen achter.
- Gechipt naar ?? (115 pk / 240Nm ??)
Oftewel : 1 of a kind
Auto staat nu op winterwielen. Zo met de lente maar eens fatsoenlijk rubber eronder (MIchelin Pilot Sport) in de maat 205/40R17
Distributieriem heb ik preventief laten vervangen i.v.m. geen historie.
Remmen rondom heb ik vervangen door Brembo waarbij de remmen voor zijn vergroot van 280mm (standaard RS) naar 300mm (Scenic II)
Audio upgrade binnenkort
Nu nog een fatsoenlijke schroefset eronder (Bilstein ? BC Racing is aardig prijzig. AP geen idee of dit wat is ?) , want zo'n Twingo staat best wel hoog
De bekende
volgen nog...

Al een tijdje op zoek en kwam via Joost iets leuks tegen

Sinds kort eigenaar van een Twingo. Een Twingo ??? Ja, een Twingo.
Het is een 1.5 DCi in standaard wit. Bouwjaar september 2011. Gekocht met zo'n 124.500 km en die klopt volgens NAP.
De rest is alleen niet zo standaard...

- Complete ombouw buitenzijde naar RS Phase 2
- Complete onderstel ombouw naar RS (draagarmen, stabilisator, schokdempers & veren, achteras met remschijven incl. zwarte 17" CUP wielen )
- Interieur compleet Phase 1 Gordini RS in leer incl. 2 losse stoelen achter.
- Gechipt naar ?? (115 pk / 240Nm ??)
Oftewel : 1 of a kind


Auto staat nu op winterwielen. Zo met de lente maar eens fatsoenlijk rubber eronder (MIchelin Pilot Sport) in de maat 205/40R17
Distributieriem heb ik preventief laten vervangen i.v.m. geen historie.
Remmen rondom heb ik vervangen door Brembo waarbij de remmen voor zijn vergroot van 280mm (standaard RS) naar 300mm (Scenic II)

Audio upgrade binnenkort
Nu nog een fatsoenlijke schroefset eronder (Bilstein ? BC Racing is aardig prijzig. AP geen idee of dit wat is ?) , want zo'n Twingo staat best wel hoog


De bekende

Laatst gewijzigd door Arco op za 9 feb 2019 18:01, 8 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Lekker bezig,
vind de 90 pk diesel van mij zelf al niet echt langzaam, gechipt scheelt nog een stukje.

vind de 90 pk diesel van mij zelf al niet echt langzaam, gechipt scheelt nog een stukje.

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Arco schreef:Zo. Na bijna 3 jaar en zo'n 84.000 km verder was het tijd voor wat anders![]()
Al een tijdje op zoek en kwam via Joost iets leuks tegen![]()
Sinds kort eigenaar van een Twigo. Een Twingo ??? Ja, een Twingo.
Het is een 1.5 DCi in standaard wit. Bouwjaar september 2011. Gekocht met zo'n 124.500 km en die klopt volgens NAP.
De rest is alleen niet zo standaard...![]()
- Complete ombouw buitenzijde naar RS Phase 2
- Complete onderstel ombouw naar RS (draagarmen, stabilisator, schokdempers & veren, achteras met remschijven incl. zwarte 17" CUP wielen )
- Interieur compleet Phase 1 Gordini RS in leer
- Gechipt naar ?? (115 pk / 240Nm ??)
Oftewel : 1 of a kind![]()
![]()
Auto staat nu op winterwielen. Zo met de lente maar eens fatsoenlijk rubber eronder (MIchelin Pilot Sport) in de maat 205/40R17
Distributieriem heb ik preventief laten vervangen i.v.m. geen historie.
Remmen rondom heb ik vervangen door Brembo waarbij de remmen voor zijn vergroot van 280mm (standaard RS) naar 300mm (Scenic II)![]()
Audio upgrade binnenkort
Nu nog een fatsoenlijke schroefset eronder (Bilstein ? BC Racing is aardig prijzig. AP geen idee of dit wat is ?) , want zo'n Twingo staat best wel hoog![]()
![]()
De bekendevolgen nog...
Is deze ooit te koop geweest bij Veban?
Of heeft Veban deze ombouw gedaan?
Ben namelijk ooit bij Veban wezen kijken voor een auto met deze specs.
Is dan gedaan door Fastchip.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yup. Ombouw door Veban gedaan en auto is ook door Fastchip gedaan.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Okay dan. Was een kek dingetje maar qua comfort inleveren ( tov Megane GT-line ) een beetje teveel voor deze oude man.Arco schreef:Yup. Ombouw door Veban gedaan en auto is ook door Fastchip gedaan.
Reed als een tierelier en alles wat mogelijk was had Fastchip op sportief gezet.
Al voelde hij niet sneller aan dan mijn Megane dCi...ook van Fastchip.
We zien de foto's graag tegemoet en alvast succes met de kleine rakker.

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Leuk auto!Arco schreef: - Gechipt naar ?? (115 pk / 240Nm ??)
.
Volgens de oorspronkelijk advertentie van Veban (die hem heeft gebouwd) stond dit er:
Een Twingo RS Gordini uitgevoerd met een diesel motor. Voor de liefhebber van RS'en en diesels een ultieme
combinatie.
De RS Gordini is uitgerust met het 1.5 dCi turboblok van Renault die door Fastchip grondig is herzien op de rollenbank.
Dit levert een vermogen van 102PK en een koppel van 280Nm aan de wielen op. Daarnaast is de elektrische
stuurinrichting door Fastchip verder verbeterd wat uiteindelijk resulteert in een zeer snelle en fijn sturende hot hatch


Echt een leuk ding

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Haha. Leuk!
Tegenwoordig zitten er volledig zwarte 17" onder, al staan deze gepolijste met zwarte accenten ook goed
Tegenwoordig zitten er volledig zwarte 17" onder, al staan deze gepolijste met zwarte accenten ook goed

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Dikke bom , veel plezier ermee !
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Gave daily Arco! 

- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Gaaf ding Arco! En het is echt leuk om met een RS look te dieselen kan ik je melden. Heb af en toe best spijt dat ik m'n Clio destijds verkocht heb.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zijn verhuisd. Zitten in Raamsdonkveer. Al heeft hij nog wel een gedeelte van z'n opslag in Rijswijk.antoine schreef:Leuke Twingo! Ik dacht dat Veban verhuisd was, of zijn dit al (hele) oude foto's? Ooit daar eens geweest voor velgen voor de Clio 16v en meteen maar een 16v aangeschaft.
Foto's van Patrick zijn denk ik uit 2014?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Daar stond ook al genoeg km' opBas schreef:Gaaf ding Arco! En het is echt leuk om met een RS look te dieselen kan ik je melden. Heb af en toe best spijt dat ik m'n Clio destijds verkocht heb.

Enne.. Niet alleen de looks, maar ook het complete RS onderstel


5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Heel erg dik
Rijd echt super zon Twingo, de ideale daily!

Rijd echt super zon Twingo, de ideale daily!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Leuk ding hoor....ziet er prima sportief uit zo
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Je snapt nu eindelijk waarom mijn bandjes op de vooras zo snel weg waren...lang geleden in Nieuwegein?...weet je nog oudje!Arco schreef:Daar stond ook al genoeg km' opBas schreef:Gaaf ding Arco! En het is echt leuk om met een RS look te dieselen kan ik je melden. Heb af en toe best spijt dat ik m'n Clio destijds verkocht heb.
Enne.. Niet alleen de looks, maar ook het complete RS onderstelals een scheermes
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Klopt, maar als ie op de brug stond kon je het er niet aan afzien. Met die Bilstein B6 B8 verlaging reed dat ding ook echt super.Arco schreef:Daar stond ook al genoeg km' op
Enne.. Niet alleen de looks, maar ook het complete RS onderstelals een scheermes
Zal wel strak sturen met een echt RS onderstel ja

Ga je vast lang een hoop lol van hebben.
edit: B8
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
KloptArco schreef:
Foto's van Patrick zijn denk ik uit 2014?

-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Dikke bak Arie
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break