Thanks. Er zit een folie overheen, maar weet alleen niet of ik ze zo wil houden. De folie zit er heel strak en netjes omheen dus eraf halen is misschien zonde.
Geen Jaune Serius? Hoe heet deze kleur? Gewoon jaune misschien
gek idee, probeer eens met een nieuwe zachte tandenborstel met ja echt, tandpasta! tandpasta is een polijst middel namelijk, ik heb er verschillende keren doffe, beschadigde dingen weer helemaal mooi gemaakt. wel geduld houden en gewone pasta geen blauwe met korreltjes oid. doekje met pasta werk ook super
Tandenborstel met tandpasta eens proberen. Bedankt voor de tip
Ik weet niet of het plastidip of verf is. Weet alleen dat ie het Renault logo ook gedaan heeft:
Als je er met je nagel goed over gaat. Dan is het er ook zoo af en kun je het er rustig ervan aftrekkdn. Heb het er zelf ook op zitten . Egt super spul!!!
Uur bezig geweest maar het is eraf. Laagje plastidip was zo dun dat het steeds brokkelde.
Nog even polijsten en de binnenste randjes netjes maken. Heel blij met het resultaat
Ja joh, dat snapte ik wel. Ik was eerder benieuwd hoe je het helemaal zo netjes hebt gekregen
Vooral veel geduld. Je moet het proberen op te warmen. Ik heb het gedaan door erover te wrijven. Daarna stickerverwijderaar om het extra los te krijgen.
Het Renault logo ging vrij eenvoudig maar het RS logo was een hel!
Mégane Max schreef:Zien er erg netjes uit .
Hopelijk duurt het nog even, maar als er sneeuw gaat vallen denk ik dat we veel plezier hebben van die winterbanden.
Vandaag de wintervelgen laten wisselen.
Nu kan ik tenminste Duitsland in als het winterweer toeslaat.
Zilver staat trouwens verassend goed bij de gele RS, beter dan dat ik had verwacht. Ik moet met deze velgen wel de zwarte folie van de achterlichten halen denk ik. Zomerklusje. Sowieso had ik liever zilveren velgen omdat je dan krasjes minder snel ziet dan op de zwarte STEEV velgen.
Banden zijn Michelin Alpin met AutoFinesse Gloss tire dressing (aanrader). Velgen zijn ontvet, licht gepolijst met Monello finale, voorzien van 2 lagen Wheelsealant en een laag Aquafobia om ze te beschermen tegen pekel e.d.
Op een II RS lag 225/40/18, alleen op de R25 en R26 juist 235/40/18.
Voor de III RS is de standaard bandenmaat inderdaad 225/40/18. Bij de 19" STEEV wordt het 235/35/19.
Let dus op dat de een 18" en de ander 19" is. Daar ontstaat de verwarring.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
225 breed is inderdaad de standaard voor de 18 inch velgen. Waarom heb jij 235 op je 18 inch gemonteerd dan Max?
Morgen de STEEV's uit de hoezen en schoonmaken. Kunnen ze erna echt opgeborgen worden tot de zomer er weer is.