coupe16v schreef:Makro parkeerplaats in Best vanmorgen.
Mégane 3rs redbull geen kenteken kunnen zien.
Deze was het dus
Gisteren op de a27 in de buurt van Utrecht.
Bleu malthe megane estate GT op de linkerbaan, en ik op de rechterbaan met de bleu malthe Laguna GT.
Kleurrijk geheel
10-SR-ZR te koop zien staan in Rijssen. Gave kleur! Sowieso een interessante auto lijkt me. KM stand niet gek hoog, slechts 1 eigenaar, en een unieke kleur.
Gisteravond rond half zeven op de A59 bij het knooppunt met de A16 een witte Megane 3 RS Trophy R : GS - 687 - R (volgens het register de demo van vkv)
Wie reed er gistermiddag 17.30 uur met een mooie Artic Blue RS182 van een oprit af (waarvoor ik even extra moest remmen...) aan de Eltensestraat in Duiven? Niels?
Volgens mij deze: [img]https://uvhjca.by3302.livefilestore.com ... 280%29.jpg[/img]
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Adinsx schreef:Wie reed er gistermiddag 17.30 uur met een mooie Artic Blue RS182 van een oprit af (waarvoor ik even extra moest remmen...) aan de Eltensestraat in Duiven? Niels?]
2e a 3e huis van de hoek met de klarinetstraat? Dan waarschijnlijk wel. zijn ouders wonen daar.
Ja dat weet ik, vandaar vermoed ik ook Niels Het was donker, dus of het ook exact daar was weet ik niet meer.
Hij ging wel linksaf richting Eilandplein.
Vanmiddag op de A2 t.h.v. Utrecht een zeer nette R19 16V phase 2. Geheel standaard! Zat geen scheurneus in, maar een iets oudere vrouw. Zo zie je ze niet vaak meer!
Merijn schreef:Vanmiddag op de A2 t.h.v. Utrecht een zeer nette R19 16V phase 2. Geheel standaard! Zat geen scheurneus in, maar een iets oudere vrouw. Zo zie je ze niet vaak meer!
Ik stond vanmiddag naast een Twingo GT gordini HB-022-B mooi bakkie, met dito velgen en op het oog ook verder 100% standaard. Er reed een jonge dame in weg aan het einde van de middag
Ik kwam vanavond in de avondspits / file van Den Haag naar Rotterdam een witte Twingo RS tegen de 45-SKV-9. Maar na controle in het register en daarna bij de rdw blijkt dit geen RS te zijn, maar een 1.2 uitvoering (maar dan wel met hele bodykit van een RS, maar geen RS velgen). Zat in de bestickering van een schadeherstelbedrijf dus wellicht vervangend vervoer of iets dergelijks.
Merijn schreef:Vanmiddag op de A2 t.h.v. Utrecht een zeer nette R19 16V phase 2. Geheel standaard! Zat geen scheurneus in, maar een iets oudere vrouw. Zo zie je ze niet vaak meer!
Ik kwam maandagavond om 18:30 bij de BP in De Meern een Clio 2 (volgens mij RS) tegen met een grote raamband van de Renault Tuning Club tegen. Een actieve forummer?
Was er ergens een meeting in het noorden vandaag? Zie net op twitter een foto van ongeval op A7. Witte megane rs met neusschade, onbekende auto op z'n dak en blauwe Clio II V6 er achter.